Avatar billede javajava Nybegynder
27. oktober 2001 - 15:54 Der er 8 kommentarer

Flash på tv / widescreen...???

Hej Eksperter,

er det muligt at lave en flash film om til et format, der kan brændes på en cd-rom, så man kan se det på tv / widescreen???

Hvad hedder det format og hvordan gør man, hvis det kan lades sig gøre?

javajava.
Avatar billede lingoman Nybegynder
27. oktober 2001 - 16:01 #1
Vil du se det som en slags video optagelse, eller skal interaktiviten bevares ?
Avatar billede javajava Nybegynder
27. oktober 2001 - 16:04 #2
Til lingoman.

Det skal vises på mit widescreen, som man ser det på pcéren,  er det noget, som kan lades sig gøre???
Avatar billede lingoman Nybegynder
27. oktober 2001 - 16:06 #3
Kun hvis du kober din PC\'ers video out til dit wideScreen TV.
Avatar billede javajava Nybegynder
27. oktober 2001 - 16:09 #4
Til lingoman.

Kan man ikke brænde det ned på en cd-rom i et bestemt format og se det på en dvd-afspiller???
Avatar billede lingoman Nybegynder
27. oktober 2001 - 16:38 #5
Man kan se det som en alm. optagelse uden interaktivitet :(
Avatar billede cgleerup Nybegynder
29. oktober 2001 - 13:21 #6
Du kan sagtens se det, men altså ikke klikke - naturligvis - interaktivitet på en dvd er en helt anden sag.

Men du kan eksportere til en avi fil og så lave en video cd!
Avatar billede lingoman Nybegynder
29. oktober 2001 - 13:42 #7
Var det svar nok til dit spørgsmål? Så må du meget gerne lukke :)
Avatar billede lingoman Nybegynder
13. november 2001 - 21:46 #8
Der sker ikke mere her så luk venligst spørgsmålet..