Avatar billede quendig Nybegynder
27. oktober 2001 - 14:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Backup af meddelser i Outlook Express...

Hvor er det man tager backup, når styresystemet er win2000.

I Win98 skal man ind i applikation data, men jeg kan ikke finde det i Win2000

Avatar billede quendig Nybegynder
27. oktober 2001 - 14:28 #1
Jeg skal forresten tage backup, da jeg skal formatere computeren..
Avatar billede donleavy Nybegynder
27. oktober 2001 - 14:30 #2
sig da bare [eksporter] fra [filer] i Outlook Express
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2001 - 14:30 #3
C:\\Documents and Settings\\Administrator\\Lokale indstillinger\\Application Data\\Identities\\{04466F09-2EA8-4A58-AA8F-3DB351E9B0C1}\\Microsoft\\Outlook Express
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2001 - 14:36 #4
dog er mappen lokale indstillinger skjult så du skal lige gøre sådan du kan se skujlte filer
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2001 - 15:44 #5
Enten eksport af filer, eller også tager man blot hele mappen en gang i mellem og zipper den.

Jeg kører backup på outlook expressess ved at hele postmappen ligger på en backuppartition, væk fra operativsystemet. Dette gør alle mine data, så skulle det være nødvendigt med en nyinstallation på grund af uheld, ja så formaterer jeg blot C og geninstallerer systemet.

kharder
icq# 71258492
www.expertftp.subnet.dk
www.expertftp.on2u.dk
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2001 - 15:46 #6
Mine data ligger på mit E drev :-) hmm og styrresystemet på G:-)

Mit C drev er p.t. tomt.
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2001 - 20:18 #7
oki , hvad gør du så den dag du måske ikke længere kan komme ind i systemet. Nej læg postmappen over på en anden partition, så er der backup kontinuerligt. :-)