Avatar billede game_tracker Nybegynder
27. oktober 2001 - 14:18 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

brænder

Jeg skal brænde en divx film der fylder over 650 mb (under 700) på en vivastar men når jeg skal brænde siger den at cd\'en er kun på 650mb så prøvede jeg men en kodak 700mb men med samme problem (min bærnder er en hp 8100) men så har jeg lige installeret nero burning rom 5.0 og vil se om det virker men hvor dan brænder jeg en rippet dvd (divx) så jeg brænder fra skrivebord (vil ikke lave en (s)vcd)
Avatar billede bamze82 Nybegynder
27. oktober 2001 - 14:26 #1
har selv haft det problem, det var da jeg brugte Easy Cd creater, en ældre version der fuldte med til min Hp8100, den kunne ikke finde ud af at håndtere cd\'er på over 650 mb, så jeg skrifted også til nero, og der var der så ikke nogle problemer, vis du vil brænde en file der ligger ude på skrive bordet skal du bare finde den i den slags stifinder der i Filebrowser...
Avatar billede donleavy Nybegynder
27. oktober 2001 - 14:28 #2
- Eller hiv filen ind i NERO
Avatar billede donleavy Nybegynder
27. oktober 2001 - 14:28 #3
Prøv at hente en opdatering af NERO fra deres hjemmeside.
Avatar billede bamze82 Nybegynder
27. oktober 2001 - 14:30 #4
hmm donleavy hvad er forskellen fra dit svar til mit? at hive den ind eller finde den i filebrowseren?
Avatar billede donleavy Nybegynder
27. oktober 2001 - 14:37 #5
>bamze82 - der er ikke nogen forskel, bortset fra at det er lettere at hive den ind....ro på! Jeg prøvede bare at hjælpe lidt til
Avatar billede bamze82 Nybegynder
27. oktober 2001 - 14:39 #6
hehe jeg skulle da bare lige vide om der var en forskel, trodet du mente det med at hive det på sammen måde, men forstår nu at du siger man kan hive det fra skrivebordet hehe...
Avatar billede game_tracker Nybegynder
27. oktober 2001 - 19:14 #7
når jeg starter nero op skal man jo velge hvad man vil i det der hedder \"ny kompilering\" men hvad skal jeg velge
Avatar billede kreztano Nybegynder
27. oktober 2001 - 19:19 #8
Du skal vælge at den skal brænde Data..
Avatar billede kreztano Nybegynder
27. oktober 2001 - 19:20 #9
Og når du så har gjort det. skal du finde filen på din harddisk og \"hive\" den over på CD\'en!

-KreZtano
Avatar billede riversen Nybegynder
27. oktober 2001 - 19:22 #10
troede ikke eksperten må indeholde noget der lugter af pirat?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
27. oktober 2001 - 19:30 #11
til riversen
?????????????????????????? det er lovligr at rippe sin egene dvd\'er!!!!!
Avatar billede riversen Nybegynder
27. oktober 2001 - 19:32 #12
ok...
Avatar billede game_tracker Nybegynder
27. oktober 2001 - 19:47 #13
lukket pga at jeg ikke kune bruge nogle af svarne