Avatar billede froggy Nybegynder
26. oktober 2001 - 18:21 Der er 11 kommentarer

problem med xp og spil

Hej jeg har købt Soldier of fortune, men når jeg prøver at installere det, sker der intet.
Jeg kører windows xp, men der står på spillet at det kan køre med 2000 så det burde vel virke
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. oktober 2001 - 18:25 #1
Har du prøvet at installere om Administrator?
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
26. oktober 2001 - 18:26 #2
Hvis du har et grafikkort med nVidia chipset og kører med WinXP driveren, kan du ikke køre i openGL. Download den seneste Detonator driver gennem www.nvidia.com eller kig på expertftp.subnet.dk
Det rettede et lignende problem for mig.
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
26. oktober 2001 - 18:27 #3
Sorry... overså instellere...
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
26. oktober 2001 - 18:27 #4
Windows XP skulle være (og er for mig :-) ) bedre til spil end 2000...
Avatar billede froggy Nybegynder
26. oktober 2001 - 18:29 #5
Jeg er logget ind som adminstrator, men hvad skal jeg så gøre, :(
Avatar billede froggy Nybegynder
26. oktober 2001 - 18:30 #6
Jeg har ikke de hekt nyeste detonator driver, men de første detonator 4
Avatar billede brosnjikov Nybegynder
26. oktober 2001 - 18:45 #7
Som administrator skal du installere spillet som normalt. Sørg for at det er tilgængeligt for alle brugere, hvis installationen spørger om det.
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2001 - 18:46 #8
højreklik på install filen (sikkert setup.exe) vælg egenskaber|compatible (stavet forkert :(

og vælg den skal køre som windows 2000
Avatar billede froggy Nybegynder
26. oktober 2001 - 18:47 #9
jeg kan slet ikke starte installation programmet
Avatar billede Slettet bruger
26. oktober 2001 - 18:56 #10
så prøv som 98
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. oktober 2001 - 19:49 #11
Hvis du skal installere som Admin. under en bruger (dig) så højreklik på setup-filen og vælg installer som Administrator!