Avatar billede oktober Nybegynder
25. oktober 2001 - 16:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Spillet Hidden and dangerous kan jeg ikke brænde en kopi af

je ghar prøvet at lave en copi af spillet hidden and dangerus men når jeg prøver at bruge den nye cd  skriver windows at skiven ikke kan findes og jeg skal isætte den orginale. jeg har prøvet at brænde med både PSX copy og Nero men det virker på samme måde med dem begge.
Avatar billede subcubes Nybegynder
25. oktober 2001 - 16:43 #1
Ikke for at være pesimitisk, men er det ikke også ulovligt, eller fik de lavet reglerne om ?
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
25. oktober 2001 - 16:48 #2
nå!

Eksperten yder ikke support til pirateri, luk spørgsmålet eller bliv anmeldt!
Avatar billede oktober Nybegynder
25. oktober 2001 - 16:54 #3
det er lovligt at lave en kopi til eget brug så længe man har orginalen eller er det bare mig.

(jeg kunne aldrig finde på at sælge mine backups)
Avatar billede Spotgun Seniormester
25. oktober 2001 - 17:11 #4
Jeg ved sgu ikke om det gælder for spil, men det var da for nyligt blevet lovligt med musik, sålænge både originalen og kopien blev inden for husstanden...

Spillet har desuden en funktion der kontrollerer din cd for om det er en original eller ej, derfor virker den ikke!
Avatar billede hobbez Nybegynder
25. oktober 2001 - 17:21 #5
Hvis du LOVER at du har originalen, og det KUN er til backup, så kig her: http://www.gamecopyworld.com/

:o)

/Rob
Avatar billede virtualdurran Nybegynder
25. oktober 2001 - 17:22 #6
Jeg har en havde en side hvor du kunne hente crack filer til spil, men så formaterede jeg maskinen og nu er mine farviritter jo væk........jeg får linket til siden ved 23:15 tiden.....håber du kan vente til det tidspunkt....
Avatar billede hobbez Nybegynder
25. oktober 2001 - 17:22 #7
Backup til eget brug er der ingen der kan forbyde, men kig lige i licensbetingelserne - der står som regel at det er tilladt at tage een enkelt backup.

Men fandme mange point!

/Rob
Avatar billede oktober Nybegynder
25. oktober 2001 - 20:09 #8
spillet kan unlockes med unsafedisk
Avatar billede dumdum Nybegynder
25. oktober 2001 - 20:11 #9
husk en anden gang at 380 er mange point.

60 point = svært spørgsmål, så det var nok bedst du selv tog dem.

www.fotx.net/dumdum
Avatar billede hotpop Novice
25. oktober 2001 - 23:33 #10
du kan bare bruge clonecd - det kan kopiere ALT!