Avatar billede javajava Nybegynder
25. oktober 2001 - 14:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan I hjælpe mig...???

Hej Eksperter.

Jeg har lavet nedestående sms formular, men kunne godt tænke mig en form for tegn tæller som der f.eks. er på Ofir´s sms afsender. Det er den som fortæller hvor mange tegn man har brugt. Adressen er http://sms.ofir.dk/

Kan I hjælpe mig med at indsætte såden en i koden?

<table width=\"735\" border=\"0\" height=\"0\">
        <tr align=\"center\" valign=\"middle\">
          <td width=\"50%\" height=\"228\" valign=\"top\" align=\"left\">
            <FORM ACTION=\"http://www.wservice.dk/wservice-dk/sms/default.asp?id=370\" METHOD=\"POST\">

        <br>
        <table width=\"100%\" border=\"0\">
          <tr>
                  <td width=\"60\" align=\"right\" valign=\"middle\">&nbsp;</td>
                  <td width=\"292\" align=\"left\" valign=\"middle\"><span style=\"font-family:verdana;font-size:12px;\">(Mobil
                    telefon nummer).</span></td>
          </tr>
          <tr>
                  <td width=\"60\" align=\"right\" valign=\"middle\" height=\"2\"><font face=\"Arial, Helvetica, sans-serif\" size=\"2\" color=\"#333333\"><span style=\"font-family:verdana;font-size:12px;\">Modtager</span></font></td>
                  <td width=\"292\" align=\"left\" valign=\"middle\" height=\"2\">
                    <input type=\"text\" name=\"modtager\" size=\"8\">
            </td>
          </tr>
          <tr>
                  <td width=\"60\" align=\"left\" valign=\"middle\">&nbsp;</td>
                  <td width=\"292\"><span style=\"font-family:verdana;font-size:12px;\">(Navn,
                    e-post eller telefon nummer).</span> </td>
          </tr>
          <tr>
                  <td width=\"60\" align=\"right\" valign=\"middle\"><span style=\"font-family:verdana;font-size:12px;\">Afsender</span>
                  </td>
                  <td width=\"292\" align=\"left\" valign=\"middle\">
                    <input type=\"text\" name=\"afsender\">
            </td>
          </tr>
          <tr>
                  <td width=\"60\" align=\"left\" valign=\"top\">&nbsp;</td>
                  <td width=\"292\"><span style=\"font-family:verdana;font-size:12px;\">(Du
                    kan max skrive 160 tegn i din sms).</span> </td>
          </tr>
          <tr>
                  <td width=\"60\" align=\"right\" valign=\"top\" height=\"12\"><span style=\"font-family:verdana;font-size:12px;\">Besked</span>
                  </td>
                  <td width=\"292\" align=\"left\" valign=\"top\" height=\"12\">
                    <textarea name=\"besked\" onKeyPress=\"maxlength(160)\"></textarea>
                  </td>
          </tr>
          <tr>
                  <td width=\"60\">&nbsp;</td>
                  <td width=\"292\">
                    <input type=\"submit\" value=\"Send SMS\" name=\"submit\">
            </td>
          </tr>
        </table>
Avatar billede disky Nybegynder
25. oktober 2001 - 14:40 #1
du er i den forkerte gruppe.

Det du søger er \'javascript\' og ikke JAVA
Avatar billede kresten Nybegynder
25. oktober 2001 - 14:41 #2
go disky!
Avatar billede javajava Nybegynder
25. oktober 2001 - 14:42 #3
Sorry... det var jeg ikke klar over...!!!
Avatar billede disky Nybegynder
25. oktober 2001 - 14:42 #4
sjovt at han gætter forkert. for med det nickname skulle man tro han kendte forskellen :)
Avatar billede kresten Nybegynder
25. oktober 2001 - 14:43 #5
*suk* Ja, men der er mange af dem :-)
Avatar billede javajava Nybegynder
25. oktober 2001 - 14:43 #6
Ja men det gør HUN ikke...!!!
Avatar billede disky Nybegynder
25. oktober 2001 - 14:44 #7
javajava:-)

Ups jeg undskylder :)
Avatar billede javajava Nybegynder
25. oktober 2001 - 14:47 #8
Jeg lukker spørgesmålet her og opretter det i javascript.
Avatar billede kresten Nybegynder
25. oktober 2001 - 14:48 #9
Godt, held og lykke med det!