Avatar billede gjoede Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:31 Der er 10 kommentarer

Installere driver til Grafikkort

Jeg har haft virus, og måtte derfor starte forfra med min PC. Jeg har et Leadtek Winfast  3D S320 II grafikkort i pc\'en, men den kan åbenbart ikke finde det, for jeg kører med 16 farver nu.

Jeg har fundet driveren hertil på www.leadtek.com, men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre med filerne jeg fik derfra?
Avatar billede j.robert Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:36 #1
Kør programmet det skulle være en exe-fil
Avatar billede j.robert Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:37 #2
Dvs. dobbelt klik på den.

- Har du en opdateret BIOS til den?
http://www.leadtek.com.tw/old/ES320XDL.htm

Instruktionsvejledning skulle findes på siden i BIOS update.
Avatar billede djm33 Nybegynder
24. oktober 2001 - 20:41 #3
hvis det ingen setup.exe fil er der, så installere kortet gennem enhedshåndteringen.
Højre klik på Denne Computer vælg egenskaber
Klik på fanen Enhedshåndtering
D Klik på skærm
D Klik på skærm kortet der muligvis hedder stardard skærm kort eller lign.

Tryk derefter på updatere driver eller klik på fanen driver og så update... derefter læser du bare det der står på skærmen.
Held & Lykke
Avatar billede j.robert Nybegynder
25. oktober 2001 - 00:22 #4
Det ER en exe-fil.
Avatar billede robotten Praktikant
25. oktober 2001 - 08:17 #5
Aha.. det er en Winrar selvudpakkende fil. Kør filen, og den vil spørge hvor filerne skal udpakkes til. Angiv en sti, og kør derefter setup filen i de udpakkede filer.

Nægter den tilgengæld at pakke filen ud, kan Winrar altid findes på fx download.com

/Robotten
Avatar billede gjoede Nybegynder
25. oktober 2001 - 15:12 #6
Ok Gutter, tak for de mange indput. Jeg er i fuld gang og uddeler point senere...
Avatar billede j.robert Nybegynder
25. oktober 2001 - 21:41 #7
robotten>> Nemlig.
Avatar billede robotten Praktikant
23. november 2001 - 11:30 #8
Øhhh...  og løsningen var??

Og en mindre biting - hvorfor \"lokke\" med mange point, når du er en fedterøv med dem alligevel???
Avatar billede robotten Praktikant
26. november 2001 - 12:04 #9
Hallo??

Skal vi få dette spm. lukket???
Avatar billede robotten Praktikant
28. august 2002 - 15:28 #10
?