Avatar billede javadude Nybegynder
24. oktober 2001 - 10:42 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

BMW m5

Hejza drengé hvad synes i om den nye BMW m5, jeg synes den er alt for vild ik.. det er for sygt at den trækker 500 nm... selv en 911 for røv i mellemacc.
Avatar billede javadude Nybegynder
24. oktober 2001 - 10:43 #1
uuummhmh
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. oktober 2001 - 10:48 #2
ref ? link ?
Avatar billede javadude Nybegynder
24. oktober 2001 - 10:50 #3
Avatar billede javadude Nybegynder
24. oktober 2001 - 10:51 #4
FUCK EN GRIM BILLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. oktober 2001 - 10:55 #5
hmm, og hvordan skal vi nogensinde få råd til sådan en spand :)))
Avatar billede javadude Nybegynder
24. oktober 2001 - 10:55 #6
Hvem er det der er logget ind på min bruger. Du er så svag så admin kommer og bander din IP. See you sucker!!!!

*javadude*
Avatar billede javadude Nybegynder
24. oktober 2001 - 10:58 #7
Jeg har squ hacket lortet!!!....hehe... ik en skid , han har bare fpet lov til at låne min bruger.

Men når men misbruger den på det groveste med det her lort!!! Det ka jeg da ikke finde mig i...

Det var en ting hvis det var en fed bil, men den der =( Den er fandme grim!! Rigtig familie bil!

/Javadude
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2001 - 10:58 #8
Avatar billede jhol00 Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:08 #9
stor diskussion imellem javadude og javadude....
Avatar billede javadude Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:23 #10
Nå uanset hvad spørgsmål lukket!
Avatar billede javadude Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:29 #11
Nej spørgsmål er ikke lukket!!

Jeg ved godt hvem du er.

Peter xxxxxxxxx

efternavn afslører jeg til admin men ikke til de andre brugere.

Efter en lille søgnig på en IP har jeg nu endelig fundet dig din svans.

Næste gang skal du ikke regne med at jeg ikke gør modstand.

*javadude*
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:24 #12
M5\'eren er jo ikke ny - den har blot fået facelift sammen med bl.a. 3-serien. Men grundlæggende er den baseret på den 5-serie, der blev introduceret i 95/96...

Familiebil?? Tjaa, der er jo nok med plads, men prisen skriger ikke ligefrem familien Danmark.

Men jo, den er skam fed nok. Er der tale om, at du skal ud at købe en? For så ville jeg nok vente og se, hvad Mercedes har i ærmet med den nye E\'er, som bliver introduceret i løbet af 2002 - og så får AMG jo nok noget at se på...

Der er i øvrigt også en ny 5\'er på vej fra BMW - men der har været så meget kritik af designet, at den muligvis bliver lavet om, og så går der endnu et par år - eller også kommer den i handelen i det dårlige design, og den ville jeg ikke købe...
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:28 #13
jes >> den nuværende 5\'er serie ville jeg da gerne have nallerne i... eller den nye SL500 AMG tunede Benz :))
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:32 #14
lj >> Tjaa - der er jo også AMG\'s S63 - der virkelig rykker!! Koster DM 319 214 (Alufælge ekstraudstyr til DM 10 000 (!)) - det kan du ikke engang få en standard S-klasse for i Danmark...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:39 #15
Hvis der så skulle være lidt penge til overs, får man Alpine i Tyskland til at montere deres HiFi-sæt, specielt til S-klassen:

- CD-Radio
- 2 DVD-Afspillere
- 3 Monitorer (en foran, to bagi)
- 4 Forstærkere
- 21 Højttalere
- Sega Dreamcast spillekonsol
- Navigationssystem
Pris for udstyret: DM 47.000
Pris for indbygning (Og nej det kan man ikke klare selv): DM 50.000
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:49 #16
jes >> du siger bare til når vi flytter vores bixe syd for grænsen og der står sådan en som firmavogn... :)

Hvis jeg returnerer til europa engang tror jeg sgu det bliver syd for grænsen :D
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:51 #17
Hell yeah... Gad vide, hvor mange af den slags biler der kører rundt i Danmark???
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. oktober 2001 - 13:55 #18
men sega dreamcasten, dvd osv kan jeg leve foruden... et fedt anlæg (ikke boom boom brian anlæg, men god lyd !), gerne en lille linux box med en stor hd og trådløst netværk :D så er jeg klar.
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:00 #19
Jeg tror ikke man skal regne med, at det er et brian-anlæg... Dolby Sorround-lyden bliver styret af 400 processorer, der svarer til 2x600 MhZ Pention II processorer...

Man holder vel ikke Auto, Motor und Sport for ingenting ;-)
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:02 #20
ja, ville gerne holde det, men ... hmm :)
Denne her vil jeg nu også gerne slå mine folder i
http://www.bmw.dk/produkter/modeloversigt.asp?s=2&v=2&m=73&g=3
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:03 #21
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:03 #22
Hov, ikke 400 processorer ;-) - kun 4...
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:06 #23
Ja, den er rimelig lækker - nok også en af mine favoritter - Anyway, nu skal jeg lige blive 18 først ;-)
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:06 #24
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:08 #25
jes >> ja, rimeligt essentielt... står på min ønskeseddel men mon jeg får den ? godt nok halvrund men alligevel *gg*
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:15 #26
Tjaa, man har vel altid lov at håbe ;-)
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:17 #27
*s*
Avatar billede limemedia Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:20 #28
jeg er vist føst i den forkerte familie for det *gg* skulle hedde Gates til efternavn
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
24. oktober 2001 - 14:24 #29
Ja, så er det, det lige pludselig kunne være sjovt at have dvd og dreamcast _bagi_ ;-)