Avatar billede froggy Nybegynder
23. oktober 2001 - 15:56 Der er 16 kommentarer

VIl ikke tænde!!!

Jeg har lige købt mig en ericsson r320s og modtog idag mit simkort fra telmore, jeg sætter sim kortet i og jeg indtaster pinkoden og den er rigtig nok, den begynder så at søge efter net også går den lige pludeselig død, jeg underer mig og prøver så at holde no nede for at tænde den men der sker intet, jeg prøver så at fjerne batteriet, og tage simkortet ud og prøver så at tænde igen uden simkort i men der er stadigvæk ingen reaktion, og jeg har nu prøvet at sætte den til laderen men der sker intet, den vil ikke indikere at den lader op eller noget, hjælp mig hvad skal jeg gøre
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. oktober 2001 - 15:57 #1
Aflever den til din forhandler. Der er jo stadig garanti på telefonen :)
Avatar billede ventura Nybegynder
23. oktober 2001 - 15:58 #2
Har du mulighed for at teste sim kortet i en anden telefon.
Avatar billede ventura Nybegynder
23. oktober 2001 - 15:59 #3
Venlist se bort fra mit svar... læste forkert :-)
Avatar billede perj Nybegynder
23. oktober 2001 - 16:04 #4
Glem alt om dit simm kort, det er ikke det der er galt.
Jeg har også en Ericsson R320s. Efter knap 13 måneder skete der nøjagtigt det du beskriver.
Er i sidste uge efter aftale med Ericsson, indsendt. Jeg ved ikke hvad der sker med den, for der er 12 mdrs. garanti, og iflg. Ericsson 2 års reklamationsret (har ikke kunnet få oplyst hvad det indebærer). Jeg skal lige tilføje at det samme skete ca. 1-2 mdr. efter jeg havde købt den.
Jeg vil holde dig og andre interesserede i hvad der sker med min, og hvilken service der er fra det økonomisk trængte Ericsson.
Avatar billede froggy Nybegynder
23. oktober 2001 - 16:05 #5
jeg kan vel også aflevere den direkte til ericsson, ik?
Avatar billede perj Nybegynder
23. oktober 2001 - 16:08 #6
Nej, du skal indlevere den hos din forhandler, som så rekvirerer en reklamationsblanket hos Ericsson, og indsender sammen med telefon og købsfaktura/kvittering.
Avatar billede perj Nybegynder
23. oktober 2001 - 16:10 #7
Se hvad Ericsson skrev til mig:
Tak for at du kontaktede Sony Ericsson Contact Center.

Svar:
Der er 12 måneders garanti på alle Ericsson produkter og 2 års reklamationsret. En reklamation bliver tilset af os herinde på Sony Ericsson Contact Center mens en Garanti reparation bliver håndteret af butik/værksted. Vi kan ikke garantere at den vil blive repareret uden beregning da det kommer an på hvordan alle papirer ser ud, vi skal have de papierer for at kunne komme med et udsagn om hvordan og hvorledes sagen skal håndteres.
Vi undskylder for den ventetid der kan være på vores telefon, der kan være mange som ringer. Men hvis du prøver at ringe om formidagen er det nemmere at komme igennem.

Du er velkommen til at kontakte Sony Ericsson Contact Center igen hvis vi kan hjælpe dig yderligere.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. oktober 2001 - 16:11 #8
Det skulle ikke være noget problem.

Men det kunne nemt gå hurtigere igennem din forhandler, da han typisk bare vil give dig et nyt eksemplar.

NanoQ
Avatar billede perj Nybegynder
23. oktober 2001 - 16:14 #9
Mere fra Ericsson:

Kære Kunde,

Tak for at du kontaktede Sony Ericsson Contact Center.

Svar:
Du kan reklamere din telefon op til 2 år efter købet, det gør du ved at henvende dig til butikken hvor du købte din telefon og få dem til at ringe herind på 33 88 33 99, så vil jeg lave en reklamation på din telefon, så kan vi se hvad der kan gøres ved sagen.

Du er velkommen til at kontakte Ericsson Help Desk igen hvis vi kan hjælpe dig yderligere.

Med venlig hilsen
/Joen Skipper

Customer Service Danmark
Ericsson Mobile Communications
email: support.dk@consumer.ericsson.com
web: http://www.ericsson.com
Avatar billede perj Nybegynder
23. oktober 2001 - 16:18 #10
Der er ingen tvivl om at fejlen er en produktionsfejl, da jeg har hørt om denne fejl flere gange. Jeg bliver også kun tilfreds med ubetinget at få en ny telefon.
Avatar billede froggy Nybegynder
23. oktober 2001 - 19:41 #11
Men det mærkelige var jo at den virkede før jeg kunne tænde den uden kort i, men så efter at jeg havde skrevet pinkode, og den søgte efter net, gik den ud, og nu virker det simpelthen ikke mere
Avatar billede perj Nybegynder
23. oktober 2001 - 23:40 #12
Ja, lige præcist sådan.
Avatar billede perj Nybegynder
24. oktober 2001 - 11:46 #13
Mere fra Ericsson:
Kære Kunde,

Tak for at du kontaktede Sony Ericsson Contact Center.

Svar:
Der er sket en ændring i vores procedure omkring reklamationer, hvilket går ud på at et værksted skal undersøge telefonen først. Dette medfører at du skal indlevere din telefon + papirer hos din forhandler.
Vi beklager ulegligheden.
Jeg har talt med Bert Christiansen fra TeleDanmark Butikken i Skive og fortalt ham om sagen.

Du er velkommen til at kontakte Sony Ericsson Contact Center igen hvis vi kan hjælpe dig yderligere.

Med venlig hilsen
/Emil Friis
Sony Ericsson Contact Center

Venligst kontakt os igen hvis vi kan hjælpe dig yderligere, du kan også besøge vores webside  http://www.sonyericssonmobile.com for mere information og support på vores produkter. mailto:Questions.se@support.sonyericssonmobile.com
Avatar billede froggy Nybegynder
04. november 2001 - 21:06 #14
perj vil du havde point så lav lige et svar
Avatar billede froggy Nybegynder
23. december 2001 - 14:00 #15
Lav lige et svar perj så for du point
Avatar billede perj Nybegynder
18. august 2005 - 23:26 #16
;