Avatar billede 1005 Nybegynder
20. oktober 2001 - 13:43 Der er 11 kommentarer og
4 løsninger

C:\\WINDOWS\\TEMP

jeg er en habil BRUGER af min PC
men ved ikke så meget om dens opbygning....

jeg har efterhånden hentet en del dreamweaver extentions...og placeret dem i en mappe for sig..efter de er blevet installeret..

jeg sad så tilfældigvis og ledte efter forskellige ting på computeren, da jeg fandt en mappe TEMP. (C:\\WINDOWS\\TEMP) i denne var der samtlige downloadede extentions samt andre forskellige ting..
Hvorfor? HVordan? og kan denne mappe slettes eftersom jeg vurderer at den optager plads.. Der er ret meget i den.........

mvh1005
Avatar billede -zim- Nybegynder
20. oktober 2001 - 13:46 #1
Du kan slette noget af den indhold men ikke hele mappen!!!
Avatar billede 1005 Nybegynder
20. oktober 2001 - 13:49 #2
men hvorfor er den blevet fyldt med ting(kopier) der er placeret andre steder?
Avatar billede -zim- Nybegynder
20. oktober 2001 - 13:49 #3
Den opretter dem så den selv letter kan finde dem!!!
Avatar billede 1005 Nybegynder
20. oktober 2001 - 13:49 #4
til -zim- hvad mener du med noget... er der noget jeg bare ikke må røre
Avatar billede stig3 Mester
20. oktober 2001 - 13:51 #5
Det er en mappe som windows bruger til midlertidige filer. Der skulle ikke være noget i vejen for at du sletter indholdet af mappen.

Den bliver brugt af windows ligesom \"temporary internet files\" bliver brugt af IE
Avatar billede -zim- Nybegynder
20. oktober 2001 - 13:51 #6
ja det er nogen dll´er og andre filer den skal bruge
Avatar billede -zim- Nybegynder
20. oktober 2001 - 13:54 #7
Der en eller to filer der skal ligger der!!! næsten 100% sikker, men den siger vidst selv at den ikke så gerne vil slette dem
Avatar billede 1005 Nybegynder
20. oktober 2001 - 13:57 #8
dll\'er hvad er det?
Avatar billede -zim- Nybegynder
20. oktober 2001 - 13:58 #9
Filer du ikke skal pille ved!!! Nogen windows bruger. bare lad dem være
Avatar billede madizone Nybegynder
20. oktober 2001 - 13:59 #10
Dine DLL\'er og systemsfiler ligger hovedsageligt i c:\\windows\\system.
Du kan roligt slette temp-mappen.
Så snart programmerne har brug for den midlertidige plads, så opretter de mappen igen, med deres filer.
Så bare slet temp - men aldrig windows-mappen. :-)
Avatar billede husi Nybegynder
20. oktober 2001 - 14:00 #11
Du kan godt slette Temp-mappen, men den vil selv automatisk blive oprettet igen!
Avatar billede -zim- Nybegynder
20. oktober 2001 - 14:02 #12
I XP ligger der altså to dll og en sys fil!!!
Avatar billede madizone Nybegynder
21. oktober 2001 - 01:40 #13
???
Hvordan kan dette lade sig gøre...?
Du sætter 15 point på spil, men der bliver kun delt 12 point ud.
4 x 3 = 12.

Hvor blev de sidste point af?
Avatar billede prodic Mester
21. oktober 2001 - 01:42 #14
madizone->I har bare fået 15/4=3.75 point værd :-)

De sidste 0.75 ryger med i regnskabet, men kan bare ikke ses.
Avatar billede prodic Mester
21. oktober 2001 - 01:43 #15
værd=hver naturligvis