Avatar billede sgolsen Praktikant
19. oktober 2001 - 21:28 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

delta force 3 frysen

jeg har det problem at når jeg skal gå ud af et internet spil så fryser min computer og skal genstartes.
jeg har ingen ide om hvorfor?
Avatar billede keruberne Nybegynder
19. oktober 2001 - 21:38 #1
Formater din computer
Avatar billede sgolsen Praktikant
19. oktober 2001 - 21:42 #2
det er gjort op til flere gange
og instaleret forskellige ver. af windows me
det har gjort det i et år ca delta force er også blevet opdateret en del gange siden
Avatar billede hejberg Juniormester
19. oktober 2001 - 22:27 #3
prøv at gå på pc-world hjemmeside og hendt et program som hedder \"Rambooster\", eller skal du sætte cooler på grafikkort det kan også være en ram klos så er defekt.

hilsen hejberg
Avatar billede sgolsen Praktikant
19. oktober 2001 - 22:32 #4
jeg har 2 computere som gør det samme og jeg har prøvet at skifte ramene ud  :-(
Avatar billede sgolsen Praktikant
19. oktober 2001 - 22:33 #5
har du adressen til pc world
Avatar billede hejberg Juniormester
22. oktober 2001 - 20:40 #6
www.pcworld.dk

hilsen hejberg
Avatar billede wizax Nybegynder
24. oktober 2001 - 10:05 #7
Hvilken konfiguration kører du på?
Avatar billede sgolsen Praktikant
24. oktober 2001 - 20:59 #8
resolution 800x600
terrain detail high
object detail medium
color depth 16
terrain geometry normal
og yes i alle de andre
Avatar billede wizax Nybegynder
25. oktober 2001 - 08:55 #9
Jeg mente nu Hardware konfiguration ;-)
Avatar billede daniekejser Nybegynder
25. oktober 2001 - 20:42 #10
Windows ME har en del fejl som gør at din computer fryser PRØV AT OPDATER WINDOWS ME PÅ NETTET ELLERS ER DU NØD TIL AF FORMATERE DIN COMPUTER OG INSTALLER WINDOWS IGEN
Avatar billede sgolsen Praktikant
25. oktober 2001 - 21:06 #11
abit ak7 raid mohter board amd 900 gforce 2 pro 64 ddr ram 320 pc 133 ram.
nyeste drivere (har også prøvet nogle af de gamle)

windows er opdateret og computeren er formateret
flere gange.
Avatar billede wizax Nybegynder
25. oktober 2001 - 23:21 #12
Lydkort? Netkort?

Jeg ved at specielt Abit har problemer med Suondbalster Live! kort. Jeg ved ikke om det gør sig gældende i dit tilfælde...

Jeg kan ikke Hoste et mutiplayer, da min maskine fryser når der er nogen der joiner mit spil :-(
Avatar billede hejberg Juniormester
26. oktober 2001 - 12:19 #13
hvilken ver. directx kører du med?

hvis det er 8 prøv om du kan finde 6 eller 7.0 ver
det er et skud i tågen, men det er være at prøve.

jeg kører med Directx7.1 (4.07.01.3000) og lige install spill heroesIII som vi ikke kunne intsaller hos en ven, så skulle jeg prøve og det kunne det godt og alt kører som det skal.

dette er mit forslag til hvad du kan prøve..

hilsen hejberg
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
30. oktober 2001 - 14:56 #14
det her er et skud i tågen men i din bios inde i chipset tror jeg nok men derinde hvor du sætter hvor mange ram du grafikkort må bruge af din com\'s egne ram der er muligvis noget der hedder UWSC og den skal ændres til UC mener jeg. der er kun 2 instillinger så det er ik så svært at kende forskel men det kan være det for det prob har jeg haft og det er noget som dit kort måske ikke understytter og så crasher
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
30. oktober 2001 - 15:02 #15
det hedder video memory cache mode
Avatar billede sgolsen Praktikant
04. maj 2002 - 20:54 #16
øv