Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2001 - 17:04 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Tester cpu. max?

Hey...

Hvilket program vil I mene kan teste CPU\'en til sit absolute max. punkt?

Min 1.400@1.511 T-Bird er ca. 56 grader varm hvis jeg har kørt et par demoer i Quake III Arena i 1600x1200.

Fra start er den 40 grader, lige når Windows starter.
Avatar billede rebus Nybegynder
19. oktober 2001 - 17:16 #1
Du kan køre sandra soft+winamp og måske rippe en dvd film eller konvetere eller andet.
Avatar billede rebus Nybegynder
19. oktober 2001 - 17:17 #2
Jeg kørte en cpu tester uden at min maskine gik ned. Så en dag jeg skulle konvertere noget og jeg kørte winamp på samme tid gik den kold. Så en almindelige cpu tester kan ikke afgøre om ens PC er stabil.
Avatar billede Slettet bruger
19. oktober 2001 - 18:39 #3
Hot CPU test får min CPU varmere end noget andet. Hent den på http://www.opusware.net/ . Den var tidligere kendt som CPU stability test.
Det er selvfølgelig ikke nogen garanti for at den er stabil men du får den ikke varmere.
Avatar billede zokratez Nybegynder
01. november 2001 - 22:57 #4
Du kan også downloade seti programmet fra www.seti.dk. Det bruger 100% CPU. Det er dog kun hvis du ikke bruger pc\'en til andet, for så frigiver seti resurserne.
Avatar billede jacob733 Nybegynder
02. november 2001 - 09:53 #5
Prøv at køre flere forskellige cpu tester programmer på samme tid. Evt. sammen med seti og sandra cpu test.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2001 - 01:01 #6
Thx til jer alle, men de 2 var svar jeg kunne bruge.
Avatar billede eilif Nybegynder
10. august 2005 - 11:04 #7
Hejsa hvor er det bedste sted at finde tabeller over afprøvet cpu, samlignet med andre cpu'er???