Avatar billede spine Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fejlmeddelelse under opstart.

Vi har på dene maskine i firmaet en fejl der kommer og går, det kommer med den sædvanlige mindst en driver eller service fejlede understart osv sov.
i loggen står der flg på det punkt som forårsager fejlen.:
\"Serviceprogrammet meddelelser afsluttede med den serviceprogramspecifikke fejl 2270\"
hvilken service/ driver kan dog være skyld i det...??
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
18. oktober 2001 - 16:10 #1
Serviceprogrammet meddelelser er det ikke = Messenger til popup beskeder ?
Avatar billede spine Nybegynder
19. oktober 2001 - 08:05 #2
det ved jeg faktisk ikke, men det er jo da trods alt en popup box der kommer og fortæller mig fejlen så mon dog....
Avatar billede skumflum Nybegynder
19. oktober 2001 - 20:45 #3
prøv at se under services i kontrolpanelet

Er der services som står til automatisk, som ikke er startet?
Avatar billede spine Nybegynder
21. januar 2002 - 08:47 #4
det var derfor
tak