Avatar billede intim Nybegynder
18. oktober 2001 - 13:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

loop sound

Jeg har en flash film, der består af et layer, en frame og et element, og det er en importeret mp3.

Hvordan får jeg denne ene frame med dette lydspor til at loope i al evighed???

Avatar billede beatone Nybegynder
18. oktober 2001 - 13:25 #1
du kan ikke få det til at loop i al evighed men du kan sætte loop til at være 10000 så burde det være nok :)
Avatar billede intim Nybegynder
18. oktober 2001 - 13:28 #2
selvfølgelig....!

...jeg har været ude i løsninger med at dele lydsporet ud over flere frames, og så lade filmen loope.

Nogle gange kan man ikke se skoven for bare træer...! ;)

Jeg takker beatone!
Avatar billede beatone Nybegynder
18. oktober 2001 - 13:44 #3
hehe no problemo :)