Avatar billede snowfox Nybegynder
25. februar 2000 - 12:01 Der er 1 løsning

Aureal Vortex Onboard Iwill LE370

Ved installation af ovenstående (win95 osr2 eller 2.5) forløber alt tilsyneladende godt - men - efter genstart får enhver kørsel af command.com eller andre DOS-programmer pc'en til at genstarte. Instillinger for command.com er kontrolleret - der er en ren installation. forsøgt med DirectX7a og 6 men ingen forskel, hentet nyeste driver fra Aureal ingen forskel- er genralt meget på bar bund
Avatar billede teknik Juniormester
19. oktober 2000 - 16:44 #1
...Lyder som om kortet forsøger at snuppe en af system IRQ\'erne.

Går ud fra at windows fungerer normalt.
..er der nogen konflikter i enhedshåndtering.
Hvilken IRQ værdi bruger kortet.

Prøv at checke om der er nogle settings vedr. kortet i BIOS.
Prøv evt. load bios defaults.

mvh :-)
Teknik