Avatar billede runeevers Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:19 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

SALG AF .DK DOMÆNE

Jeg har domænet FreeASP.dk til salg.

Det går til højeste bud, hvad det så end måtte blive.

BYD!

/runeevers
Avatar billede ultradma Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:22 #1
jeg byder 0 .-
Avatar billede cocakaj Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:23 #2
0,1 ,-
Avatar billede cocakaj Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:23 #3
byder jeg
Avatar billede steven_a Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:24 #4
0,25 kr
Avatar billede steven_a Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:24 #5
prøv at sætte det til salg på www.qxl.dk
Avatar billede ultradma Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:35 #6
Ja, steven har ret! Det fortjener sgu nogle point syntes du ik! hehe
Avatar billede steven_a Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:39 #7
jeg har lige tjekket pengebeholdningen og jeg har ikke engang 25 øre, så går jeg udfra at mit bud ikke gælder siden at jeg ikke har pengene.
Avatar billede ultradma Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:41 #8
Når du har budt så er det final, og nogen dikkedarer, du må sgu af me en rund 25-ører!! :((
Avatar billede steven_a Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:57 #9
nå, det kan være jeg finder en. Hele 25 ører, jeg dør - så har jeg ikke råd til en ny computer. LOL
Avatar billede zarthax Nybegynder
17. oktober 2001 - 18:05 #10
Hvorfor er der ingen der tager det alvorligt ??!!
Avatar billede steven_a Nybegynder
17. oktober 2001 - 18:28 #11
Jeg tager det da alvorligt, jeg har bare ingen penge (udover de 25 øre jeg låner af min søster)
Avatar billede runeevers Nybegynder
17. oktober 2001 - 18:45 #12
Fuck nogen tåger..

Hvordan kan det være at hver gang jeg opretter en tråd så bliver den forpestet med alle legebørnenes tåbelige kommentarer.

`syn´s i skulle flytte over på opasia chatten, så vi andre kan bruge eksperten.d fornuftigt.

PFT!

mndator >> Thumbs up for dig :)
Avatar billede cocakaj Nybegynder
17. oktober 2001 - 18:46 #13
Vi tager det skam alvorligt (eller jeg gør), prøver da bare på at skaffe mit et domæne billigt!?
Avatar billede kapla Nybegynder
17. oktober 2001 - 18:48 #14
http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml
Alle brugere skal forsøge at svare med så konkret og brugbart et svar som overhovedet muligt. Useriøse svar eller kommentarer er \"støj\" for os alle, og ikke mindst til gene for den person, som til tider under tidspres, har brug for hjælp.
Avatar billede steven_a Nybegynder
17. oktober 2001 - 18:50 #15
Jamen det er seriøst
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. oktober 2001 - 19:24 #16
runeevers >> Måske fordi du ikke fatter Ekspertens system?
Når du opretter spørgsmålet i \"Generelt: Webhotel\" får hundrevis af personer som ikke er interesseret i at købe et domain (ink. mig) en mail.

Hvad havde du forestillet dig? Brug evt. \"Fri debat\" - men holder dig til de kategorier hvor indlægget hører hjemme.
Avatar billede xzxzx2 Nybegynder
17. oktober 2001 - 19:27 #17
25,- kroner
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. oktober 2001 - 13:51 #18
http://www.eksperten.dk/spm/107904

Det var en kort aftale i havde... Var prisen for dyrt eller?  ;o)
Avatar billede pcgamez.dk Nybegynder
18. oktober 2001 - 13:59 #19
Kiggede lige på runeevers kommentar og kunne ikke lade være med at skrive denne kommentar! *GG*

Jeg byder 26 kroner!
Avatar billede runeevers Nybegynder
18. oktober 2001 - 22:57 #20
tommy >> Hvad er det het præcist du mener at jeg ikke fatter? Jeg beklager hvis det er postet i den forkerten kategori, men da jeg oprettede tråden virkede det næsten som den kategori der lå tættest på mine intentioner med denne tråd.

bacardil >> Han sprang fra, men er det i grunden ikke irelevant?

pcgamez >> Ok, jamen det var da rart at jeg kan få dig til at grine.. Med hensyn til de 26,- kr så håber jeg næsten ikke at der kommer flere bud, for så får du sq lov at købe det..
Avatar billede jim Nybegynder
18. oktober 2001 - 23:02 #21
runeevers jeg synes de skulle tage de alvorligt, fordi hvis jeg havde med asp at gøre var det sq da en skide godt hjemmeside at have hvis man ville skrive asp koder på som andre kunne få nytte af. Det er mindst 250 Kroner værd, men jeg synes også at du skulle sælge det på QXL.dk, da der er flest der købe ting eller sælger. Men hvorfor beholder du det ikke selv og laver en asp side.
Avatar billede runeevers Nybegynder
19. oktober 2001 - 14:00 #22
jim >> ja det var sådan set også meningen, men jeg har desværre været nødt til at droppe det pga mangel på fritid..

Jeg har haft det til salg både på qxl og på netauktion, men der var ikke ét eneste bud, så ikke den store succes der.

Det var faktisk derfor jeg prøvede her på eksperten.dk da jeg gik ud fra at størstedelen af brugerne var seriøse, og måske gik og ledte efter et godt domæne. Det viste sig jo så at jeg har været lidt for optimistisk på det område, idet jeg næsten udelukkende har fået useriøse og barnlige svar tilbage.

Ellers tak for din *medfølelse*.. ;-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. oktober 2001 - 14:33 #23
runeevers> Hvis man tænker.. Hvad tror du så at INGEN gode bud på domænet hverken på qxl,netauktion og eksperten.dk betyder?

Man må sige at de 3 steder til sammen udgør en pæn del af dem der benytter domæner.
Avatar billede runeevers Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:30 #24
bacardi >> Syntes du da ikke selv at det er et godt domæne?
Avatar billede runeevers Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:33 #25
Jamen så ser det ud til at domænet går til pcgamez.dk for kr. 26,-

Fair pris hvis du spørger mig.

Skriv på rune-evers@volkswagen.zzn.com for ydderligere aftale.
Avatar billede rasmustest Nybegynder
20. oktober 2001 - 16:34 #26
50 kr
Avatar billede runeevers Nybegynder
20. oktober 2001 - 23:53 #27
avra! Uha hvor det går..

Rasmus >> Du skriver bare hvis det er :)
Avatar billede fri-hash Nybegynder
23. oktober 2001 - 17:17 #28
tommyf>> \'Når du opretter spørgsmålet i \"Generelt: Webhotel\" får hundrevis af personer som ikke er interesseret i at købe et domain (ink. mig) en mail.\'
...lige præcis hvor i den mail er det du ikke kan finde spørgsmålets overskrift og lade være med at kigge hvis det ikke har din interesse???

runeevers>> prøv evt www.navnehandel.dk - bliver snart relanceret i en forbedret version
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. november 2001 - 02:53 #29
Skal vi lukke eller hva?