Avatar billede steven_a Nybegynder
17. oktober 2001 - 13:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook og skrivebord

Er det muligt at få sin \"Outlook Today\" som baggrund på sit skrivebord?

Og hvordan gør man det?

Steven_A
Avatar billede guiron Nybegynder
17. oktober 2001 - 14:09 #1
Jeg har forsøgt at rode med det og kan umiddelbart ikke lige finde en løsning. Det jeg gjorde var at højreklikke på outlook i dag, og så vælge \"hjemmeside\". Herunder kopierede jeg stien til siden, og den viser da også min outlook i dag fint nok, men der er ingen aftaler, mails eller noget i den. Så det ser desværre ikke lige ud til at det kan lade sig gøre. :( Det kunne ellers være MEGET interessant.. :)

/Guiron
Avatar billede steven_a Nybegynder
17. oktober 2001 - 14:11 #2
Jeg prøvede nøjagtig det samme før jeg oprettede spørgsmålet.

Det ville nemlig være rart at have sin kalender som det første man ser.
Avatar billede guiron Nybegynder
17. oktober 2001 - 14:21 #3
Det er nemlig korrekt.

Hvis du en dag støder på en løsning kan jeg så ikke få dig til at smide en mail til mig på guiron@frodenet.dk, da det jo klart er meget interessant.
Avatar billede makse Nybegynder
17. oktober 2001 - 14:22 #4
Det kan du ikke.
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q194/9/78.ASP kan du læse følgende.

You cannot add Outlook Today as an Active Desktop item. The Outlook Today functionality only works when it is hosted within the Outlook window.
Avatar billede steven_a Nybegynder
17. oktober 2001 - 14:23 #5
Nåh surt at man ikke kan det, men linket beviser det hele... øv, øv og at øv.
Avatar billede guiron Nybegynder
17. oktober 2001 - 14:24 #6
PIS!
Avatar billede guiron Nybegynder
17. oktober 2001 - 14:25 #7
Men. Hvis man kører exchange, så kan man lave en weblogin og så smide den på skrivebordet, med en autologin på denne, og så skal den gå direkte til outlook today ved start. Dette kunne måske være en mulighed.. :)