Avatar billede emingos Nybegynder
17. oktober 2001 - 06:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

irc aoto voice

jeg har siddet og alvet en bot pg nu manlger jeg bare en måde at få alle folk der joiner til at få +v (voice) og evt. en måde for @dmins at slå det til og fra jeg kan ikke rigtig finde noget om det
men det skal skal vel være en on 1:JOIN:#:/mode +v $nick  nogle kan hjælpe ?????
Avatar billede evil_chief Nybegynder
17. oktober 2001 - 14:20 #1
on *:join:#: { mode $chan +v $nick } , skulle kunne gøre det. skal op\'s kunne slå det fra og til eller hvad er det du har skrevet?
Avatar billede emingos Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:34 #2
ja evt .  ,men det er dog ikke så vigtigt
Avatar billede emingos Nybegynder
17. oktober 2001 - 16:52 #3
skal den linje jeg skal skrive i remote se sådan ud ?? det virker ikke og det ser forkert ud til mig
Avatar billede evil_chief Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:24 #4
den virker skam helt fint, nu er det vel mIRC clienten du bruger?

Avatar billede emingos Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:32 #5
ja jeg bruger mirc ... det nyeste og jeg har selv fundet ud af den skal se sådan her ud

on 1:JOIN:#: { if ($me isop $chan) { /mode $chan +v $nick }

i en voice.mrc fil som jeg så loader
ellers kan jeg ikke få det til at virke

-------------- 2 spørgsmål -------------------

et script til at adde brugere til min bot noget du kan hjælpe med (man skal selvfølgelig kunne fjerne dem igen)
???
Avatar billede evil_chief Nybegynder
17. oktober 2001 - 17:47 #6
1, du kan selvfølgelig ikke give folk voice hvis du ikke er op , ellers var det andet rigtigt nok.

2. Ja , jeg kan godt lave det men ikke for 30 points, du skulle istedet tage og kigge på www.irc-scripts.com
Avatar billede emingos Nybegynder
17. oktober 2001 - 20:38 #7
hvad vil du have af points ?
=)
Avatar billede evil_chief Nybegynder
17. oktober 2001 - 20:44 #8
*suk* ...finder jeg lige ud af når jeg har lavet det...
Avatar billede emingos Nybegynder
17. oktober 2001 - 21:25 #9
=) cool