Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. oktober 2001 - 19:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Børsen skal væk NU!!!

Hvad fanden er det for et skodbanner.

Egentligt kan jeg godt lide at læse Børsen af og til, men det her for mig til at gå helt i sort. Det næste år vil jeg nægte at læse sådan noget lort.

/Nikolaj
Avatar billede cpufan Juniormester
16. oktober 2001 - 19:55 #1
enig
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. oktober 2001 - 20:05 #2
Skod banner eller ej, så giver det vel lidt penge til driften af Eksperten, så i kan brokke jer over det!
Avatar billede evil_chief Nybegynder
16. oktober 2001 - 20:06 #3
yep....men den på computerworld er endnu værret, har i set den? ..den med novo nordisk ? :(
Avatar billede kapla Nybegynder
16. oktober 2001 - 20:14 #4
Hvad for et banner? (har banner blocker)
Avatar billede evil_chief Nybegynder
16. oktober 2001 - 20:21 #5
det ruller ned over over artiklen når du lige har loadet siden..og gemmer sig så i \"annonce-knap\" så du kan åbne/lukke det..
Avatar billede kapla Nybegynder
16. oktober 2001 - 20:21 #6
Åh nej ikke den :-(
Avatar billede evil_chief Nybegynder
16. oktober 2001 - 20:23 #7
jo, tjek evt http://www.counter-strike.dk/computerworld.jpg hvis du vil se den..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. oktober 2001 - 20:51 #8
Det her børsen banner laver lige pludseligt et popupvindue. Ganske uden at man beder om det.

Nej tak til bøsse Børsen
Avatar billede kapla Nybegynder
16. oktober 2001 - 21:32 #9
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. oktober 2001 - 21:34 #10
Jeg lukker og går i protestmarch med de andre.