Avatar billede phppoul Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sandberg penpointer

Hej
Jeg har lige købt en Sandberg penpointer.
Jeg installerede den, og den virkede fint.
Næste gang jeg starter min pc op, kunne den ikke finde penpointeren og lige meget hvad jeg gør kommer den til at stå som \"unknown device\".
Jeg har da haft problemer med hardware før, men ka´ simpelthen ikke finde fejlen her.
Er der mon nogen her der kan hjælpe mig?
På forhånd tak
mao
Avatar billede phppoul Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:24 #1
Glemte at sige at den bruger USB, hvis der skulle være tvivl.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:29 #2
For det første... har du seneste updates på din Windows? - whis ikke, kør en update fra http://windowsupdate.microsoft.com/ - Win9x har en del huller ifb. med USB der er rettet i senere opdateringer.

Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:31 #3
Avatar billede phppoul Nybegynder
16. oktober 2001 - 11:36 #4
Jeg ringede til support og det lader til at være et hardware problem.
Tak til nanoq alligevel.