Avatar billede yabu Nybegynder
14. oktober 2001 - 23:40 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

rundll32 - ulovlig handling

rundll32 - ulovlig handling bliver ved med at vise sig efter at have installeret netværk (w98) - har prøver med geninstallation - og fjernet alt netwærk og geninstalleret dette, men stadig samme ...rundll32 - ulovlig handling osv.

ANY IDEAS
Avatar billede kapla Nybegynder
14. oktober 2001 - 23:44 #1
Hvad er den nøjagtige fejlmeddelse?
Avatar billede yabu Nybegynder
14. oktober 2001 - 23:48 #2
programmet har begået en ulovlig handling...
Avatar billede kapla Nybegynder
14. oktober 2001 - 23:51 #3
Ja, men under detaljeret. hvad står der der?
Avatar billede gizmotrolden Nybegynder
14. oktober 2001 - 23:52 #4
Hejsa

Du skal hente den sidste nye servicepak fra microsoft det er en integreret fejl i Windows 98.

Hilsen

Gizmotrolden
Avatar billede yabu Nybegynder
14. oktober 2001 - 23:55 #5
bla bla og noget med NEWDOTNET3_23.dll og bla bla med en masse tal

har kigget hos micro..de siger...
If you must view the properties for a network adapter both in Device Manager and Network properties at the same time, you may be able to work
around this problem by closing the dialog box that you opened second before you close the dialog box you opened first.

men det skulle ikke være problemet... det sker også ved opstart
Avatar billede kapla Nybegynder
14. oktober 2001 - 23:57 #6
NEWDOTNET det lyder som Spyware, tjek evt. din pc med Ad-Aware.
Link: http://www.nlcomputers.com/aaw/aaw.exe
Avatar billede yabu Nybegynder
14. oktober 2001 - 23:57 #7
>>> gizmo...

Har du stien...(url)...?
Avatar billede johannielsen Nybegynder
14. oktober 2001 - 23:57 #8
Har præcis det samme problem med min fars computer...det sutter.
Avatar billede megahajen Nybegynder
15. oktober 2001 - 00:03 #9
Det samme med mig, bare under WinME.....Noget Fucked up lort!!!!
Avatar billede yabu Nybegynder
15. oktober 2001 - 00:08 #10
>>>kapla

har lige kigget på dit link... måske har du fat i noget rigtigt. Er der ander der evt. støtter dette som en mulighed?
Avatar billede yabu Nybegynder
15. oktober 2001 - 00:17 #11
Jeg fandt det på

http://www.cexx.org/newnet.htm

hvor fanden det så end kommer fra...tak til kapla0
Avatar billede kapla Nybegynder
15. oktober 2001 - 00:18 #12
virker det så nu?
Avatar billede yabu Nybegynder
15. oktober 2001 - 00:20 #13
JEG kigge på det i morgen - men jeg er ret sikker på at kunne løse det - så tak for hintet
Avatar billede kapla Nybegynder
15. oktober 2001 - 00:20 #14
Var så lidt :)