Avatar billede doggybomber Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tagwall-admin og Nyheds-indsætter!

Dette spm er lavet direkte til: johan nielsen og han har tænkt sig at lave disse ting til mig for 293 point! Det skal ikke betragtes som snyd og folk har lov til at se resultaterne bagefter hvis de vil =) Dette kan oxo være for at se hvor god Jahan Nielsen er til sit arbjede!
Avatar billede keysersoze Guru
14. oktober 2001 - 20:50 #1
der må ikke oprettes spm. direkte henvendt til enkelte personer - alle SKAL have mulighed for at svare...
Avatar billede johannielsen Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:14 #2
Hmm, jeg betegner mig nu ikke som særlig god...
Avatar billede johannielsen Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:15 #3
Faktisk er jeg elendig til ASP sammenlignet med så mange andre herinde, men det er kan jeg da finde ud af! ;-)
Avatar billede parazite Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:16 #4
Enig med keysersoze. Skal der betales med e-point, så skal vi ALLE have muligheden for at svare og få pointene. Ellers må I holde det udenfor eksperten.
Avatar billede doggybomber Nybegynder
14. oktober 2001 - 22:39 #5
jo godt så laver jeg et nyt spm...