Avatar billede joankim Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:08 Der er 6 kommentarer

Konflikt ved TV-kort : Pinnacle Studio PCTV (PCI)

Jeg har et problem med ovennævnte TV-kort der går ud på, at enten vil den ikke starte det medfølgende program (Studio PCTV) op eller også at den går i blå skærm eller fejl inde i programmet.

Nogle gange siger den, at der er en konflikt med hardwaren, men jeg har været inde enhedshåndtering hvor der ikke er angivet nogle konflikter.

Jeg har forgæves forsøgt, at ændre IRQ adresse, hvilket jeg ikke kan få lov til.

Jeg har forsøgt både med Windows 98 og Windows ME, men med samme resultat.

Jeg har også forsøgt, at ændre PCI kortets placering i slot, hvilket ikke har hjulpet synderligt meget !!!

Hjælp?
Avatar billede msmows Nybegynder
15. oktober 2001 - 10:22 #1
Hvilket bundkort, grafikkort, lydkort??
Avatar billede lester_dk Nybegynder
16. oktober 2001 - 13:46 #2
Har du den seneste driver 4.02 (Kræver 4.01)
RegDelete er en utility der måske kan hjælpe, da der sometider går kuk i det, hvis man installere og uninstallere et par gange....

Alt kan findes på http://www.pinnaclesys.com

En enhed kan også godt dele f.eks. en IRQ uden at der står konflikt......

Tjeck i det hele taget http://www.pinnaclesys.de/support/troubleshooting.asp

/Lester_dk
Avatar billede staqo Nybegynder
23. oktober 2001 - 10:12 #3
Pinnacle Studio PCTV (PCI) jeg kan godt køre i windows ME, men jeg har bøvl med Windows 2000, får konflikt.
Avatar billede lester_dk Nybegynder
19. november 2001 - 08:40 #4
Well, du er jo nok nød til at tilkalde hjælp fra en service-mand, £$£$£$£$£$  Sorry Dude!!!!
Avatar billede cgleerup Nybegynder
10. januar 2002 - 15:47 #5
Hvilken fejlmeddelelse får du, det er ikke helt ligegyldigt om det er en kernell32.dll som det sikkert vil være i de to programmer, eller det er en hel anden!

Hvis det er kernell fejlen så bliver du nød til at prøve med programmet regclean - og eventuelt en geninstallering af de operativsystem.

Avatar billede cgleerup Nybegynder
04. april 2002 - 14:10 #6
mon du har fundet noget det kunne bruges ?