Avatar billede mukanus2 Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:18 Der er 22 kommentarer

Hvem har bokse kampen ??

er der ikke en herinde som har bokse kampen ?
jeg vil mega gerne se den...
hvis du har den kan du så ik lige skrive..
evt. upload den eller noget.
du får det jeg har nemlig 40 point...
vi kan godt finde ud af noget andet hvis det er!
jeg vil bare MEGA gerne se kampen
// Rasmus
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:21 #1
Det er ulovligt!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:21 #2
Jeg kan dog informerer om at jeg VED hvor den kan hentes så ud og søg :o) *ret irriterende, ikke?*
Avatar billede husi Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:22 #3
tdaugaard -> Gav du ikke lige nogle ulovlige informationer der ???
Avatar billede mukanus2 Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:24 #4
hvad skal jeg søge efter ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:25 #5
husi .. nu er du dum .. jeg fortalte at jeg VED hvor en kan hentes .. ikke noget om at jeg havde verificeret informationen, ej heller om jeg selv henter den (hvilket jeg btw, ikke gør)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:25 #6
mukanus2 .. tjae .. prøv dig frem ;O)
Avatar billede al_dair Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:26 #7
Regn ikke med at få svar på det spørgesmål,Kammerat....

Har du ik læst eksperten.dk´s reglementer....
Fy & skam..
Avatar billede christoballito Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:31 #8
tdaugaard stop med at iriterre ham sig da bare at det er en ulovlig vidio fil han henter og at du ikke vil give ham adressen.

:)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:35 #9
christoballito .. hva svarer du for ? Men nej, det er dejligt at drille ...
Avatar billede runeevers Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:36 #10
Er det overhovedet ulovligt? Er der ikke noget med at en sådan begivenhed SKAL frigives når kampen er slut?

Jeg q oxo godt tænke mig et link..

Send evt til chat@volkswagen.zzn.com
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:40 #11
runeevers, det er ulovligt fordi det er gengivelse af copyright beskyttet materiale!
Avatar billede runeevers Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:47 #12
Blahh.. Trist, men q du ikke sende et link i en mail?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:48 #13
Jow jow .. kunne jeg sagtens .. men det gider jeg ikke ...
Avatar billede mukanus2 Nybegynder
14. oktober 2001 - 14:00 #14
hmm jeg ville bar evide om man kunne søge efter kampen og det kan man som tdaugaard siger...
såeeh smid lige et svar...
du har besvaret ærligt og velfortjent uden snyd og uden kriminalitet !
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. oktober 2001 - 14:01 #15
Tag pointene igen ... :-) Ellers tak ..
Avatar billede kludedukken Nybegynder
14. oktober 2001 - 14:12 #16
*GG* Jeg tror sq efterhånden at tdaugaard opnår en eller anden tilfredsstillelse ved at deltage i denne form for diskussioner. - Hvis ikke, så undrer det mig hvorfor han altid hænger i de her tråde og bruger SÅ mange ressourcer på at prædike !
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. oktober 2001 - 14:13 #17
kludedukken .. totalt ..  ressourcer ? jeg har ik en disse andet at lave ;o)
Avatar billede olai Juniormester
14. oktober 2001 - 15:13 #18
Fremskaf beviser på at det er ulovligt at gengive den, før tror jeg ikke på Jer. Jeg har den på VHS med god samvittighed.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. oktober 2001 - 15:14 #19
olai .. jeg skal intet bevise over for nogle ...
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2001 - 19:40 #20
Iflg. vedtagelserne i folketinget omrking nationale begivenhedder, så er det Viasat der har begået ulovlighedder, og boksekampen skal frigives omgående, den skulle faktisk have været sendet på et national tv så alle kunne have set den.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
14. oktober 2001 - 20:23 #21
kharder, sikker ?
I så fald kan den hentes på http://deluxe.mirrorz.com/ :-)
Avatar billede apj Nybegynder
15. oktober 2001 - 01:31 #22
Kharder har ret. Det er derfor at TVDanmark har været i problemer mht. nogle landskampe. Og spørgsmålet er så om denne boksekamp kan kaldes \"en sportsbegivenhed af national interesse og vigtighed\".

Og det er der vist ingren der er i tivl om - undtagen Viasat.

(Jeg så i øvrigt kampen live i går)