Avatar billede reh Nybegynder
14. oktober 2001 - 03:58 Der er 15 kommentarer

Internet VIA Sattelit

hej har lige et spørgsmål ved abbonement gennem europe online kan man kun downloade gennem deres server.
Eller er der en mulighed for at man kan surfe via
modem og så dernæst downloade via sattelit forbindelsen har instaleret SNMP-Serviceprogram
men måske det ikke er konfigureret helt rigtig
hej reh
Avatar billede snowball Novice
14. oktober 2001 - 04:02 #1
Godt nok er klokken 4 om natten, men prøv selv lige og læs hvad du lige har skrevet! Prøv så og skriv dit spørgsmål igen \"på dansk\"! :)

Snowball
Avatar billede lennilg Nybegynder
14. oktober 2001 - 04:05 #2
Hmm...! lol, skulle måske lige være vågen...!
Avatar billede krusell Nybegynder
14. oktober 2001 - 04:35 #3
LOL kanon spørgsmål...
følger lige med og ser hvad der sker (og hvad spørgsmålet egentligt går ud på)
Avatar billede reh Nybegynder
14. oktober 2001 - 10:12 #4
okay havde også sat her i 20 timer
hvors dan gør man for at det kan lade sig gøre
var vågen men var måske ikke formuleret rigtigt

reh
Avatar billede reh Nybegynder
14. oktober 2001 - 11:42 #5
trækker spørgsmålet tilbage da der åberbart kun findes tumper på dette website
DER FINDES INGEN SPØRGSMÅL kun DUMME SVAR
gør i ondt eller va
Avatar billede sluppi Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:30 #6
hvis du skriver det på dansk kan det være de venlige mennesker vil hjælpe dig. prøv at læs det selv - det er jo næsten volapyk
Avatar billede dar Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:54 #7
Et mix af volapyk, fisk og dansk... Og en smule kinesisk :)
Avatar billede dar Nybegynder
14. oktober 2001 - 12:55 #8
finsk even... *lol*
Avatar billede reh Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:22 #9
der var ment om man kunne downloade uden om dem direkte altså uden at logge på deres server
men det er måske også volapyk
og hvis hvordan
reh
Avatar billede snowball Novice
14. oktober 2001 - 13:23 #10
reh: Prøv i det mindste at bruge en simpel ting som \".\" når du skriver. Der er jo overhovedet ingen sammenhæng i det du skriver !

Snowball
Avatar billede reh Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:31 #11
jeg er ordblind så kan ikke gøre for at jeg ikke forstår tegnsprog
men som nyrup ville ha sagt lad nu det ligge
skal nok afmelde mig eksperten så jeg ikke irritere jer mere i har min uforebeholdne undskyldning for at jeg ikke forstår at sætte tegn
Avatar billede snowball Novice
14. oktober 2001 - 13:39 #12
reh: Undskyld! Det var jo ikke til at vide :)

Og selvfølgelig skal du ikke afmelde dig bare pga. dette. Det var bare lidt svært at forstå hvad du mente, så derfor skrev jeg det jeg skrev !

Snowball
Avatar billede dar Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:44 #13
Nå, men så skal du da også være undskyldt for min noget pndede kommentar.
Avatar billede dar Nybegynder
14. oktober 2001 - 13:45 #14
Argh! Nu går jeg også snart hen og bliver ordblind! \"åndede\", skulle der have stået!
Avatar billede sluppi Nybegynder
14. oktober 2001 - 14:20 #15
reh> jeg undskylder også. det er ikke for at jage dig væk; der er plads til alle seriøes folk herinde.