Avatar billede cellaneous Nybegynder
13. oktober 2001 - 22:12 Der er 22 kommentarer

mus for begyndere - program fra win3.1?

Det der program som fulgte med windows 3.1 hvor man lærte at bruge musen - hvor kan jeg finde det eller noget tilsvarende som kan lære en bruger at bruge mus og skelne mellem klik dobbeltklik og højreklik og eventuelt lære lidt windows samtidig?
Avatar billede riversen Nybegynder
13. oktober 2001 - 22:14 #1
minestryger er god til øvelse...bare ikke så meget dobbeltklik.
Avatar billede lille_fix Nybegynder
13. oktober 2001 - 22:16 #2
Er dette noget af det du leder efter ???
http://www.infinisource.com/win31.html
Avatar billede cellaneous Nybegynder
13. oktober 2001 - 22:17 #3
pågældende brugere har fået små spil som eksempelvis syvkabale, men det skal være en decideret museøvelse ikke et spil :-)
Avatar billede riversen Nybegynder
13. oktober 2001 - 22:19 #4
findes der virkelig nogen som ikke kan bruge en mus...eller har brug for øvelse?
Avatar billede cellaneous Nybegynder
13. oktober 2001 - 22:19 #5
lille_fix kan ikke lige se et download link i mylderet men det skal være på dansk - de pågældende brugere kan ikke engelsk...
Avatar billede cellaneous Nybegynder
13. oktober 2001 - 22:21 #6
riversen > jeps gamle familiemedlemmer der ikke før har prøvet en pc
Avatar billede jefa Nybegynder
13. oktober 2001 - 23:00 #7
Jeg vil foreslå du bruger Paint, altså et tegneprogram, til små lette tegninger. Du laver 1-10 tegninger og de behøver ikke være flotte og imponerende, men så har kursisterne/brugerne  noget at skulle efterligne. Det giver meget øvelse i musebrug.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
13. oktober 2001 - 23:12 #8
\"de pågældende brugere\" er da ikke for kvikke hva?? *g*
Avatar billede cellaneous Nybegynder
13. oktober 2001 - 23:19 #9
og det er thoeger poertner sørme heller ikke siden han ikke kan finde på noget bedre end at gøre grin med folk der er ældre end ham selv
Avatar billede jefa Nybegynder
13. oktober 2001 - 23:25 #10
Det er ikke kun ældre der har det problem.
Der findes stadig mange som aldrig har rørt ved en computer, hvilket kan skyldes forskellige ting.
I år 2000 var jeg med til at starte et pilotprojekt for læse/skrive besværede og en af de ting som voldte besvær, var noget så simpelt som at bruge musen.
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
13. oktober 2001 - 23:28 #11
cellaneous>> Det må du undskylde, var ikke min mening at gøre grin..
Avatar billede cellaneous Nybegynder
14. oktober 2001 - 21:31 #13
jgk kan altså ikke finde den - hvilket ord søger du efter?
Avatar billede jefa Nybegynder
14. oktober 2001 - 23:26 #14
Kan være der ligger noget du kan bruge på denne site http://www.winsite.com/win3/

Jeg har kigget lidt, men der er meget.
Avatar billede jefa Nybegynder
14. oktober 2001 - 23:32 #15
Den er ikke hel brugbar, men den er der.
Avatar billede jefa Nybegynder
14. oktober 2001 - 23:33 #16
7-kabelen
Avatar billede jefa Nybegynder
14. oktober 2001 - 23:35 #17
Avatar billede cellaneous Nybegynder
15. oktober 2001 - 21:34 #18
jefa > skal være et link til et program man kan downloade, og det skal være et program som enten er eller ligner meget det fra win 3.1

jeg har svært ved atforstå det er så svært at forstå mit spørgsmål :-(

PLEASE ikke flere underlige svar om hjemmesider og minestryger og paint og den slags!
Avatar billede riversen Nybegynder
13. december 2001 - 16:48 #19
hvad med at lukke?
Avatar billede cellaneous Nybegynder
16. december 2001 - 04:43 #20
den mail jeg fik fra eksperten sagde kun jeg skulle godkende/afvise svar - ikke at jeg skulle lukke spørgsmålet uden at have fået svar - da jeg stadig er interesseret i et svar vil jeg *ikke* lukke før jeg har fundet svaret - en eller anden må da kende en som har en gammel windows eller noget, så jeg forbliver optimist lidt endnu..
Avatar billede dmcn Praktikant
16. december 2001 - 04:58 #21
cellaneous : Det er yderst sjældent at så gamle svar bliver kommenteret/besvaret. Du vil nok have mest succes hvis du lukker dette spørgsmål (lægger et svar selv og accepterer det), hvorefter du opretter det igen. Siden der er gået så lang tid tror jeg godt det kan forsvares.
Avatar billede dmcn Praktikant
16. december 2001 - 04:58 #22
cellaneous : Det er yderst sjældent at så gamle spørgsmål... skulle det naturligvis være! :)