Avatar billede djensen Nybegynder
13. oktober 2001 - 12:10 Der er 1 løsning

yamaha 4g karburator

hej!

Jeg fandt lige det her:
KARBURATOREN: Karburatorhuset gøres frit dvs. pil al inmaden ud, og find en fil frem. Klem nu karburatorhuset lettere fast i en skruetvinge, og vend den sådan at du kan følge med i hvad du laver. Fil nu selve luftindtaget samt modsatte side ovalt op....hold dig fra siderne (dette har nemlig modsatte effekt). Du kan vælge at købe en der i forvejen har en diameter på 16mm.

Så mit spm. er, hvor er luftindtaget på karburatoren, nogen der kan forklare det ?
Avatar billede sofficer Nybegynder
13. oktober 2001 - 16:26 #1
hvis ikke jeg husker meget galt sidder karburatoren fastgjort på en rund studs der går ind i cylinderen i modsatte ende af karburatoren sidder der et luftfilter =luftindtag.
Men tag nu lidt af gangen og prøv dig frem efterhånden.