Avatar billede device Nybegynder
12. oktober 2001 - 22:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp, hjælp, hjælp

http://www.studywear.dk er vi næsten færdig, MEN...(forsiden)

Studywear.dk henvender sig til unge mennesker. Vi har førsøgt os med 3-4 forskellige forsider, hvergang får vi følgende kritik ; Det er en kedelig forside. Er der nogen her der kan hjælpe med nogle gode ideer ?? Kom gerne med kritik efterfulgt af en god ide\' og forslag til løsning. På forhånd tak...
Avatar billede agony Nybegynder
12. oktober 2001 - 22:29 #1
dine link bliver gule ved onMouseover hvilket gør dem svære at læse. (ikke på forsiden)
Avatar billede agony Nybegynder
12. oktober 2001 - 22:31 #2
siden ser underlig ud i 1600 x 1200 måske du bør give din table en width på omkring 780
Avatar billede jakoba Nybegynder
12. oktober 2001 - 22:44 #3
menuen \'blafrer\' lovligmeget ved mouseover og menuteksten er for tynd og svær at læse på det sorte. vælg et par (næsten rene) lyse baggrundsfarver til den og skiv linktekstene med federe skrift.

\'Proceptiva\' hvad er det? Det lyder som en blanding af oldævl og gummier. (og den gamle græker passer ikke så vældig godt til siden).

Der er plads til en font med lidt mere spræl i. (næsten alle har \'comic sans serif\') evt i en mørk blå.

Tegningen er dejlig. nix pille ved den.

Så et sted der havde flytte chart.dk C-et op så det samtidig var copyright C. det ville spare lidt højde.

alle sider undtagen shoppen holder sig i den der <iframe, hvorfor ikke også shoppen?

Under menuen kunne i evt lace et langsomt slideshov med billeder fra jeres sortiment. evt med direkte link ind i shoppen.

Jeg synes den er god.

mvh JakobA

Avatar billede prodic Mester
12. oktober 2001 - 22:46 #4
Giv forsiden nogle \"unge\" farver - friske moderne farve.

Og nogle farver der matcher.

Lav det gule felt mindre.

Smid mere grafik ind på siden - den er meget tekstbaseret lige nu.
Teksterne skal være korte og kontante, og samtidigt beskivende.

lav en fast bredde på siderne - de er meget bredde hvilket ikke er læsevenligt.

Kort sagt - mere grafik. Noget grafik kan gøre underværker - og tit skal der ikke ret meget til.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. oktober 2001 - 13:25 #5
En ganske god side. Efter min mening synes jeg ikke at den nuværende forside er velegnet til forside. Som prodic siger skal de give siden nogle lyse/unge farver. Nogle med noget knald i og alligevel afdæmpet. Teksten synes jeg også virker lidt forkert, men selvfølgelig bringer det det rette budskab.

Funktionaliteten og brugervenligheden af siden er helt ok.
Avatar billede empty2 Nybegynder
14. oktober 2001 - 02:57 #6
Grunden til at de siger at den ser kedelig ud er fordi der måske er alt for meget plads uden noget som helst, selvfølgelig skal siden ikke være proppet med alt muligt grafik eller sådan noget....
Men siden ser jo næsten hel nøgen ud.
Farven gul på midten af siden nope, det alt alt for kedelig især fordi farven er mørkegul.....
Du kunne måske ændre på nogle farver og så se hvordan det ville se ud...........
Du skulle lave noget småt grafik på siden, noget der kan vække de døde fra graven......

Håber det kunne hjælpe......
Avatar billede device Nybegynder
19. oktober 2001 - 00:04 #7
Spørgsmål flyttes til http://www.eksperten.dk/spm/122751
Avatar billede device Nybegynder
19. oktober 2001 - 01:05 #8
Der bliver oprettet en ny fortsættelse af dette spørgsmål hurtigst muligt.