Avatar billede blomme Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:31 Der er 4 kommentarer

Visning af .ppt, .xls og .doc i program

Hej,

Jeg er villig til at afgive 350 point til den, der kan hjælpe mig godt på vej til at finde ud af hvordan jeg kan vise powerpoint, excel og word dokumenter i mit program. Har tænkt på om det måske kunne lade sig gøre med en ole kontrol... det skal lige siges, at disse forskellige filer ikke skal kunne edites, altså kun vises. Håber nogen kan hjælpe !

- Thomas
Avatar billede martinlind Nybegynder
12. oktober 2001 - 21:44 #1
Du kan evt. bruge en WebBroser comp. den kan, dog ved jeg ikke hvordan du kan låse for edit.
Avatar billede stoney Nybegynder
13. oktober 2001 - 10:09 #2
Prøv at tjekke nedenstående

http://www.djpate.freeserve.co.uk/Automation.htm

Stoney
Avatar billede blomme Nybegynder
13. oktober 2001 - 11:14 #3
Stoney >> Det er noget, der skal køre inden for mit programs fire vægge.
Avatar billede cyberlsn Nybegynder
13. oktober 2001 - 11:17 #4
Det er ikke muligt at vise Word-dokumenter i dit program, medmindre, at brugeren af dit program også har word, powerpoint excel osv.

Det er simpelthen et krav.
Men hvis du er tilfreds med dette krav, kan du downloade et \"excel-eksempel\" på www.torry.net

- men ellers vil jeg anbefale dig, at lave dine egne komponenter til sådanne ting....