Avatar billede ostekage Nybegynder
12. oktober 2001 - 13:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

3ds max 4 - dårlige viewports

hej der..

jeg er en ivrig max-bruger, som har et problem med opdateringen af mine viewports, eller mangel på samme.

jeg kan kun se objekter/grids i det öjeblik jeg pan\'er, ellers forsvinder de helt eller delvist, - hvilket gör det helt umuligt at arbejde med 3dsmax..

Jeg har desuden updated til version 4.2 uden held..

Avatar billede zerohero Nybegynder
12. oktober 2001 - 17:17 #1
For at opdatere dine viewports tryk \"1\"...
Avatar billede mismis Nybegynder
12. oktober 2001 - 22:01 #2
prøv at ændre din viewport til opengl eller til heidi driver alt efter hvad du køre

MVH

MIS
Avatar billede mikkel2222 Nybegynder
13. oktober 2001 - 12:24 #3
Kører selv med 3ds max 3.1,  men tænkte om det Kunne  være knappen \"degradation override\" der ikke er trykket ned ?

Mikkel2222
Avatar billede ostekage Nybegynder
15. oktober 2001 - 10:23 #4
fandt ud af problemet, jeg havde disabled
vertical sync.
så nu fungerer det som det skal..