Avatar billede quq Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Adobe Photoshop Generelt

Hey!
Jeg er igang med at skrive en teknologi-rapport, og skal have lavet et afsnit om hvordan Photoshop virker generelt. Jeg har selv surfet rundt på nettet for at lede efter oplysninger, men har desværre ikke kunne finde noget brugbart, til en rapport.
Hvis en eller anden kan hjælpe vil jeg blive meget glad =)
Avatar billede j.robert Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:03 #1
Prøv:
www.photoshopcafe.com.
www.adobe.com
www.neofrog.com

Derfra er der mange andre links.
Avatar billede crazykiddo Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:15 #2
er det selve opbygningen af photoshop..eller bare photoshop generalt ?
Avatar billede prodic Mester
12. oktober 2001 - 15:41 #4
quq->hvad mener du med generelt??

Og du har vel tjekket manualen ikke? - der står RET mange gode ting i.
Avatar billede shape Nybegynder
17. oktober 2001 - 10:22 #5
Åben Photoshop og tryk F1 :)
www.starvision.dk
Avatar billede quq Nybegynder
12. november 2001 - 20:31 #6
Tak for jeres svar. Jeg havde desværre ikke kunnet loggi ind.. (underligt), men nu er jeg endelig tilbage =)

j.Robert: dine svar hjalp en smule, men det var dog senj\'s svar jeg kunne bruge bedst .. =)