Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:27 Der er 14 kommentarer

Snyder advarsel til folket!

Blot en venlig advarsel imod Totenslager. Jeg fandt experten.dk for første gang igår, og bad om hjælp til at finde nogle billeder til min projekt opgave. Da jeg kom hjem var der kommet flere svar osv osv. Og 2 af dem (fra klatten og hardon) var det som jeg efterlyste. Men desværre havde *en eller anden* accepteret totenslager\'s svar. Der er ingen ved min computer der har gjort det. Og den eneste som på nogen måde kunne få noget ud af det er : totenslager!

Men om han har gjort det eller ikke har gjort kan være fuldstændig ligemeget. I bund og grund som jeg har sagt HELE tiden. Han skulle ikke have de point, for et svar som ikke var hvad jeg efterlyste. Men han nægter og give dem igen, så jeg kan få givet hardon og kklatten dem! Det må vist betegnes som en fed snyder, og en pointjager i stor stil (eller hvad i kalder dem herinde)

Derfor ville jeg bare advare jer andre, og sige til hardon og klatten at jeg er ked af i ikke kan få jeres point.. Men jeg kan ikke rigtig gøre mere.. Jeg vil dog oprette spørgsmål med point i til jer, så snart jeg får sparet nogen sammen

Hilsen
kasper!

Spørgsmålende:
http://www.eksperten.dk/spm/119557
http://www.eksperten.dk/spm/119625
http://www.eksperten.dk/spm/119638 <- som ikke er lavet af min men \"den\" person som har været inde på min bruger!

Jeg må sige det er meget ringe modtagelse af nye brugere, men sådan er det vel bare...
Avatar billede handmade Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:38 #1
Det skal du selvfølgelig overhovedet ikke finde dig i. Hvis det er korrekt, er der kun een vej og det er en mail til Ekspertens admins.(Se på forsiden)De vil så kunne se, hvem der har gjort hvad og hvornår, og få afklaret disse tåbelige barnagtigheder...
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:40 #2
Jeps. Jeg har dog brugt anmeld snyd funktionen..

Egentlig er jeg ligeglad med de point, men jeg vil dog fortrække at dem som har lavet noget for dem får dem og ikke en snyder!
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:42 #3
Egentlig behøvede man slet ikke og skulle belejlige admin, det er jo ikke nemmere end at totenslager tager sig sammen og giver de point igen!

Men næææ nej... Så må skibet jo bare sejle den ud
Avatar billede raveduck Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:20 #4
345gg>>
Bare lige for at informere dig om noget.
Der er faktisk andre der kunne have fordel ved at give totenslager de 300 point. Nemlig enhver, der ønsker at bagvaske ham! Har du tænkt over det, inden at du begyndte at beskylde ham for noget?

mvh
Simon
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:23 #5
Det ville jo ikke hjælpe noget.. Hvis det var sådan det var forgået burde totenslager jo bare havde givet pointene tilbage med det samme? Men han beholder dem.. Hvilket tyder mere og mere på det er ham
Avatar billede mipe1 Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:25 #6
Hvis du nu fra starten af havde givet totenslager en reel chance og brugt tiden på at få klarlagt om der kunne være sket en fejl, enten begået af den ene eller den anden, så kunne det jo være han har været mere velvillig til at give dig pointene tilbage.

I http://www.eksperten.dk/spm/119671 giver han dig jo faktisk mulighed for at komme med et seriøst svar så du kan få dine point tilbage, men nej det kunne du jo heller ikke.
Hvad enten du har ret eller ej, så må du altså være fuldstændig sikker i din sag inden du smider om dig med beskyldninger.

regler:
De point som man tildeles eller har optjent, skal anvendes med omtanke, således at alle fremover kan have tiltro til dette system

hmm 300 point. omtanke?

det her vil jeg da også sige er misbrug af eksperten:http://www.eksperten.dk/spm/119638
Avatar billede mipe1 Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:27 #7
man kunne jo også køre den langt ud i skoven og sige at 345gg kunne komme med falske anklager og forsøge at sætte totenslager i dårligt lys og få ham smidt ud.
Måske har 345gg har noget imod totenslager.

Indrømmet dette er også langt ude i skoven, men ergo andre end totenslager kunne få noget ud af det
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:31 #8
Hvad skulle jeg have imod totenslager?? Jeg er lige begyndt herinde og kender ikke engang manden?
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:33 #9
Jeg gider sq ikke det her barnlige pjat mere.. lad da narren beholde de point han har stjålet...

Jeg troede experten var et sted jeg skulle begynde og være men fucking nej.. Jeg holder mig sq til de udenlanske så.. Det her er jo en ren børnehave hvor man kan stjåle fra hiandenden også spille 2talt uskyldig også sker der minus mere..

klatten og hardon
Sorry guys.. Jeg kan ikke give jer de point som i så ærligt har fortjent pga. snydere åbenbart har mere magt end os ærlige folk... Beklager!
Avatar billede fastwrite Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:55 #10
345gg og Totenslager.. Det her er for vildt langt ude.

345gg - du skriver på et tidspunkt noget i stil med \"da jeg kom hjem\" - det kunne tyde på at du har været et sted hvor du med en computer har været inde på eksperten. HVIS du ikke havde fået lukket computeren ordentligt ned, eller du på din \'skole\'? computer har gjort sådan at den automatisk logger dig på med username i Eksperten, KAN det jo godt tænkes at en ANDEN har trykket accepter.

MEN! - der er en ting jeg ikke forstår.. I bliver ved med at mundhugges på beskyldninger mod hinanden. Hvorfor skrev du ikke et SVAR i det spørgsmål som Totenslager havde oprettet, så han kunne give dig de 300 point tilbage?!

Du siger at du er ny på Eksperten, og jeg må indrømme at jeg også rodede rundt i det med kommentar og svar og accepter og afvis. Jeg lavede da også nogle brølere, men sådan kan det jo gå når man er ny.

UMIDDELBART virker det som om at du ved en fejl har fået givet Totenslager de 300 point - i stedet for at gå i AVANCERET og fordele pointene mellem dem der oprindeligt skulle have dem. Den funktion kendte jeg faktisk ikke da jeg var ny på Eksperten, men har selvfølgelig lært det sidenhen.

Totenslager gav dig chancen for at få dine 300 point tilbage igen. Iøvrigt mange point at få fyre af på et relativt enkelt spørgsmål, især når man ikke har flere point.

Men du TOG IKKE IMOD TILBUDDET!!! Derfor kan du jo heller ikke regne med at du for tid og evighed kan kræve de 300 point tilbage.

Lyder det ikke rimeligt nok?!

HVIS du virkelig mangle nogle point, skal jeg da gerne give dig nogle, men det er også kun i ren barmhjertighed, så du igen kan begynde at stille spørgmsål, og kan give nogle point for det. Men husk - 345gg, du kan altså godt få nogle gode svar, hvis du blot benytter de pointsatser Eksperten allerede har oprettet.

Med venlig hilsen
Fastwrite
Avatar billede geek! Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:04 #11
hmm
Avatar billede geek! Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:05 #12
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:02 #13
Hm - hvordan kan en sag som denne opstå.

1. enten er Totenslager fandens god på tastaturet,og gættet 345gg password.
- hvis det er tilfældet er 345gg en superstor klovn , og totenslager en snyder.

2. Eller har 345gg givet ham point ved et uheld - så er 345gg en stor klovn igen - og totenslager har svaret meget fornyftigt( kan jeg se) - ja så ville jeg heller ikke give ham pointene igen , medmindre han undskylder de voldsomme anklager han har rettet imod totenslager.

Efter det er jeg tilbøjelig til at læne mig mest til totenslagers forklaring - se i øvrigt hans andre besvarelser hveri han mange gange skriver\" Jeg er ikke nogen pointjæger - men kun ude på at hjælpe( skrevet før denne sag startede)- ja tjek lige denne kommentar.

Jeg ved ikke hvad der sker , dog tror jeg ikke at Admin gider bruge tid på den slags.

Til 345gg vil jeg sige - du har været en meget stor klovn.
Jeg tror ikke på dig - du har brugt alle dine point indenfor 24 timer - er det normalt?. Du strør jo selv point ( meget store point- som du ikke burde).

Men man skal aldrig  sige aldrig.

Til jer andre - og især Nonoq( du må kende 345gg for at tage parti så tidling i sagen) i har spildt jeres gode tid på en klovn.
Jeg har også spildt min tid  med at læse hele sagen igennem, men der er noget der lugter i denne sag.

Totenslager>> Du må affinde dig med at en klovn har ridset dit image.( the show must go on!\"

Justify
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:11 #14
totenslager>> Jeg forstår iøvrigt at du giver point fra dig, som er tjent.
Jeg har lyst til at give dig pointene tilbage.
På den måde sker retfærdigheden fyldest.

Forslag:
ADMIN. lav en funktion så man kan se hvem der er \"online\" så undgår vi snydere som 345gg.