Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:37 Der er 232 kommentarer og
3 løsninger

Til Nanoc og andre der beskylder mig for urent trav!

Hvis i virkelig mener at jeg har fusket med noget burde i kontakte ADMIN nu.

Alle der kender mig ved at jeg ikke er pointjæger , men kun ud på at hjælpe for selv at kunne blive det.

Det er ikke for de  sølle point men retførdigheden må ske fyldest.

300 point for den der tør svare !
Avatar billede disky Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:39 #1
hvilke spørgsmål er problemmet ?

Desværre kommer der flere og flere herinde som ikke kan accepterer det frie valg hvad angår antal point man modtager.

Synd men sandt, disse mennesker ødelægger en god site :(
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:42 #2
totenslager, det er helt fint. Er der ingen der svarer i løbet af idag (bør kun være 345gg) synes jeg det er helt acceptabelt at du selv tager dem igen :)
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:43 #3
jeg er blevet beskyldt for at have logget ind i et andet navn for selv at tage 300 point for et svar.
http://www.eksperten.dk/spm/119638
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:44 #4
disky, lad være med at kommentere uden at kende historien ;)

http://www.eksperten.dk/spm/119638

Og starten:
http://www.eksperten.dk/spm/119557

Desuden:
http://www.eksperten.dk/spm/119625

Jeg beder aldrig folk levere point tilbage, uanset størrelse, hvis først de er betalt. Jeg påpeger dog ofte over for spørgsmålsstiller, hvis jeg mener der er sat urealistisk høje pointsummer på højkant. Der er forskel :)

NanoQ
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:44 #5
Jeg er ikke tilfreds med dit svar - bevis at jeg har fusket !
Avatar billede Himbear Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:45 #6
Jeg har tænkt over om man ikke burde sætte nogle faste \"pointpriser\" for feks. større spm. som logoer, bannere og den slags, så der ikke bliver så stor diskussion om det er for mange point eller ej!
Avatar billede disky Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:46 #7
nanoq:

Sorry, desværre er der mange som flipper fuldstændigt ud over at nogle tilbyder f.eks. 300 point, deriblandt mindst 3 fra top 10.

Men i dette tilfælde undskylder jeg :)
Avatar billede Himbear Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:47 #8
Og så samtidig også i den slags spm\'er som det nævnte, hvor man skal finde noget på nettet!

Det er jo det der er relavant i det her spm. :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:47 #9
totenslager, læs http://www.eksperten.dk/spm/119625

Hvis 345gg reagerer nu, er alle glade. Reagerer han ikke, beholder du point og alle er glade. :)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:48 #10
Totenslager - vi kan jo ikke ligefrem BEVISE at du har fusket, men vi kan se at du har fået 300 point på et svar, som ikke er noget svar.. og lidt efter skriver du UPS... hvorfor skriver det?!

Hvis det er den kære 345gg, som har gjort sig lidt uheldigt bemærket, der har kvajet sig, må du være en flinkermand og sige: \"345gg, det lader til at du har givet mig point på noget jeg ikke har svaret på. Jeg giver dig dem lige tilbage\".

Jeg beskylder dig ikke for at have hacket dig ind på hans konto, det tror jeg ikke at du har i sinde at gøre, men du må da indrømme at det ser lidt mærkeligt ud at du får 300 point på et svar som ingen kan bruge - der står jo næsten ingenting i dit svar..

Mvh Fastwrite
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:54 #11
fordi svaret kommer lige efter
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:54 #12
fordi svaret kommer lige efter
Avatar billede kludedukken Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:55 #13
fastwrite > Prøv læs den kommentar du netop har afgivet og tjek så dette http://www.eksperten.dk/spm/119643
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:56 #14
jeg glemte at lægger linket på første svar - men det kommer lige efter
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. oktober 2001 - 12:58 #15
totenslager, selvom du HAR svaret, siger 345gg jo at du IKKE skulle have haft de 300 point. Det må jo være dokumentation nok i sig selv...
Avatar billede mipe1 Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:03 #16
fastwrite>>
tottenslagers svar var vel et svar?
Lad mig gætte på at han skrev ups, fordi han glemte linket i sit svar, men postede det lige efter?

Og umiddelbart ser det ud som at svaret på spm. sagtens kunne findes på den side hvor linket går til.

Iøvrigt er der utrolig mange svar der bliver besvaret med et link, og de burde sådan set ikke give mere end et enkelt point(min mening) og derfor er det vel et fuldt acceptabelt svar.

Men prøv selv at se efter om det egentlig ikke er et kvalificeret svar på spm.

Men eftersom at der er opstået en fejl, det er i hvert fald hvad 345gg  giver udtryk for, så går jeg da udfra at han prøvet at rette en civiliseret henvendelse til tottenslager først inden han himler op med beskyldninger.

Man skal efterhånden passe på hvad man gør, for har en først fået den ide at man snyder så bliver man hurtigt hængt ud og det selvom der ikke kan bevises noget.

Jeg vil ikke sige at der ikke er snydt, heller ikke at der er blevet snydt. Jeg har intet grundlag for at udtale mig om nogle af delene. Så hvis \"beviserne\" lige kan blive ridset op, for jeg tager jo nok fejl.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:04 #17
Hej Totenslager.. jeg havde ikke set de nye indlæg der var kommet...

men det har jeg også gjort noget ved.. som du nok kan se har jeg lige oprettet et nyt spg, hvor jeg vil give point til Kludedukken, da jeg synes han gav et godt svar der fortjener point.

Men det har jo INTET at gøre med at DU havde fået TREHUNDREDE point, på noget du IKKE har svaret ordentligt på!!!
Avatar billede mipe1 Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:04 #18
nanoq>> ja men det er da ikke grundlag for at komme med diverse beskyldninger og iøvrigt er det vel en sag mellem 345gg og tottenslager
Avatar billede fastwrite Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:08 #19
ok... jeg har heller ikke lyst til at beskylde totenslager for noget, for han har jo givet flere fornuftige svar.

Lad os håbe at de finder ud af det indbyrdes.

Mvh Fastwrite
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:09 #20
Nej det er en sag imellem 345gg og ADMINN

ikke andre
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:10 #21
Tak for supporten fastwrite !
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:14 #22
Jeg forventer at ADMINN snart kommer med en kommentar-
Tænk hvis det var dig der var blevet beskyldt for at fuske nanoc
Tænk.

//totenslager never cheats
Avatar billede fastwrite Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:14 #23
velbekommen totenslager.. det er ikke rart at blive beskyldt for noget, og jeg kan se at jeg vist har gjort det urette,,, jeg havde faktisk ikke set at du havde skrevet et link med svaret.

Det undrer mig bare at 345gg reagerer på denne måde....

men ok - eod - og jeg bakker dig op igen!
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:17 #24
rigtigt antaget nipe1
du fortjener pointene, du har da overblik til at se hvad det drejer sig om.

Think twice nanoq
Avatar billede fastwrite Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:18 #25
Men gi\' 345gg en chance.. hvis ikke han giver lyd fra sig efter en rum tid (fx. resten af denne dag), kan du roligt trække dine point til dig igen.
Avatar billede Himbear Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:19 #26
Nu ved jeg ikke om 345gg har været på eksperten.dk før, men hans bruger er jo ikke engang én dag gammel! Såee kunne han ikke godt have kommet til at trykke accepter!

... bare mit synspunkt! :)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:21 #27
Jeg beskylder ikke for at du har \"hacket\" hans konto... jeg giver 345gg en hjælpende hånd, da han som han selv skriver på et tidspunkt, er en ny bruger. Han mener at de 300 point ikke skulle være givet til totenslager.

Han har selv flere gange gjort opmærksom på, at du ikke skulle have haft de point. Jeg har linket til spørgsmålene tidligere.

Jeg håber i selv kan blive enige om hvad der skal ske (totenslager og 345gg). At du opretter dette spørgsmål, bringer os jo netop derhen hvor jeg gerne vil have denne sag. Der er ingen grund til at blande admin ind i det længere, og jeg har heller ingen grund til at beskylde nogen for urent spil. Du har vist din velvilje, så nu må det være op til 345 at tage næste skridt.

Længere er den såmen ikke.

NanoQ
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:22 #28
Tak fastwrite!
Det er da dejligt at der er nogen herinde der kan gennemskue  det .

Hvor bliver 345gg af i øvrigt ?
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:28 #29
Jeg vil faktisk gerne renses for beskyldninger.
Så derfor beder jeg dig inderligt om at blande Admin ind i sagen.

Ellers hører alt op!

Vis dig som en mand og gør det.
Vi er ikke uvenner af den grund  - livet er for kort til fjendskab.
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:32 #30
Men denne kommentar:
totenslager, du bør levere de 300 point tilbage til ham, så de kan fordeles til de korrekte svarere jvf. http://www.eksperten.dk/spm/119625

Alternativt er jeg nødt til at anmelde dig for snyd, da de 300 point ikke retmæssigt tilkommer dig.

NanoQ
Avatar billede mipe1 Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:32 #31
Admin kan vel ikke rense dig for beskyldninger og admin skal jo også tage side i denne her sag hvis det er. Hvad er det lige admin kan gøre?

De eneste der kan rense dig er vel 345gg og alle andre som måske har anklaget dig uberettiget.

Avatar billede raveduck Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:36 #32
Bare lige en kommentar, fra en som har set det hele ude fra sidelinien.

I starten, troede jeg at totenslager havde \"stjålet\" de point fra 345gg, men ved nærmere eftersyn mener jeg at du er blevet uskyldigt anklaget.

Jeg tror at 345gg har dummet sig. både ved at satse alle sine point, og højest sandsynligt ved at få trykket \"accepter\", ved et uheld.

Men hvis han har fået trykket \"accepter\", ved et uheld, hvorfor i al verden blander han sig så ikke i denne diskussion??

mvh
Simon
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:40 #33
Godt gået Simon - herligt klarsyn -

Dejligt at nogen kan se hvad der er sket.

Tak for supporten - de fortjener point.
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:43 #34
Hvor bliver du af NANOQ - jeg mangler en kommentar
Avatar billede raveduck Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:44 #35
Jeg synes bare ikke, at man skal bekyldes for noget man ikke har gjort...
Meget enkelt ikke?

mvh
Simon
Avatar billede NanoQ Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:46 #36
345gg KUNNE jo være fraværende fra sin PC lige nu. Måske derfor han ikke deltager?

totenslager, for lige at gentage mig selv... jeg beskylder dig IKKE for snyd. Jeg ville dog gøre det, hvis IKKE du havde oprettet dette spørgsmål. For i så fald havde du jo netop beholdt point du efter 345gg\'s udsagn ikke er berettiget til.

Beskyldningen om snyd kommer fra 345gg. Den bør han naturligvis kommentere. Personligt er jeg også mest tilbøjelig til at tro han ved en fejl er kommet til at acceptere svaret.

Som tidligere skrevet, mener jeg også du selv skal beholde point, hvis ikke 345gg reagerer i løbet af idag. For så har du vist din gode vilje, og det vil være hans fejl ikke at have reageret.

Er vi helt uenige stadig?
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 13:57 #37
Jeg kan godt lide din sidste bemærkning.:

Personligt er jeg også mest tilbøjelig til at tro han ved en fejl er kommet til at acceptere svaret.

Sådan er det sket - er jeg overbevist om .
Men hvis du er kommet til at trykke på speederen og ikke bremsen og kørt et barn ihjel - kan barnet ikke komme til live ved at sige - Ups det var ikke meningen.

Jeg mener ikke han skal have sine point igen - han er en klummerhoved , og det er jeg kommet til at bøde for.
Jeg strør pointene ud til dem der svarer med et klarsyn på denne missere.
Sådan bliver det !

Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:01 #38
Så  hvis i vil have del i pointene må i svare- det gælder iøvrigt også for Mr.345gg

Jeg hopper af nettet kl:15:00

Så byd ind!

Pointene gives imorgen.

//totenslager never cheats !
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:46 #39
Sådanne
Avatar billede raveduck Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:48 #40
345gg>>>
Hvorfor kommenterer du først spørgsmålet nu?
Hvis det var mig, ville jeg da forsvare min ret, eller i hvertfald få snakket ud om problemerne...

Det ville jeg ha\' gjort

mvh
Simon
Avatar billede Himbear Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:50 #41
Ja, det virker ret åbenlyst at det er dig der lavede en svupser, når du ikke har forsvarer dig!
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:52 #42
345gg>>?????????
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:53 #43
Tak tino - svar endelig - så får du del i pointene
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:54 #44
345gg>> Du skylder mig en rigtig god forklaring !
Avatar billede raveduck Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:56 #45
345gg>>>

Normalt fungerer verden således, at laver man en svupser, så siger man undskyld.
Har man ikke lavet en svupser, holder man på sin ret.
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:57 #46
raveduck>> HELT ENIG !
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 14:59 #47
345gg>>Har du fået glasben og ikke tør så ved din påstand !

Hvor er din kommentar?
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 15:01 #48
345gg>> Du skal komme med en rigtig god forklaring - ellers afviser jeg dig og du kan vinke farvel til nogle af dine point.
Avatar billede totenslager Nybegynder
11. oktober 2001 - 15:04 #49
Jeg hopper af nettet kl:15:00

Så byd ind!

Pointene gives imorgen.

//totenslager never cheats !

Jeg strør pointene ud til dem der svarer med et klarsyn på denne missere.
Sådan bliver det !

Og til 345gg  kom med et ordentligt svar eller du bliver afvist.

Farvel for idag!
SES imorgen fredag kl:08:30

//Totenslager

Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 16:07 #50
Jeg har hermed kontaktet admin og fortalt om totenslager\'s forslag om at dele ud af point som han ikke har rettigheder til..

Jeg har IKKE trykket acceptere, spørgsmålet var accepteret da jeg kom hjem.. Og det må jo så tyde på at en anden har ?

Da jeg tvivler ret stærkt på at min hund har evner til at tænde computeren og acceptere, og den eneste som kunne få noget ud af og acceptere totenslager\'s svar er : *dadadadad* TOTENSLAGER!
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 16:10 #51
Og til alle spørgsmålende om hvorfor jeg først kommentere nu, kan jeg fortælle jeg også har et liv som skal leves IRL!

Derfor sidder jeg ikke desperat og venter hele tiden...
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 16:38 #52
Og til totenslager\'s kommentar om SØLLE 300 point... For mig er det sku mange point.. jeg har brugt alle dem jeg havde!
Avatar billede kludedukken Nybegynder
11. oktober 2001 - 16:41 #53
Njahh..345gg !! - Er du godt klar over hvilken beskyldning du har gang i her !?
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 16:49 #54
Jeg har ikke sagt totenslager har gjort det.. Jeg har sagt han er den eneste der har kunne få noget ud af det.. Om det er en fejl fra experten.dk\'s side eller hvad aner jeg ikke.. jeg siger bare at han IKKE skulle have de 300 point, og han skal da slet ikke dele dem ud til andre når han ikke har ret til dem i første omgang!
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 16:51 #55
Eller jo i starten.. Indtil jeg fik afvide at han ikke kunne medmindre han var på min bruger...

Avatar billede kludedukken Nybegynder
11. oktober 2001 - 16:53 #56
Nåhh OK !
Er bare svært at fejlfortolke følgende :
\"Jeg har IKKE trykket acceptere, spørgsmålet var accepteret da jeg kom hjem.. Og det må jo så tyde på at en anden har ?\"
og.
\"Da jeg tvivler ret stærkt på at min hund har evner til at tænde computeren og acceptere, og den eneste som kunne få noget ud af og acceptere totenslager\'s svar er : *dadadadad* TOTENSLAGER! \"
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 17:00 #57
ja?? Totenslager er den ENESTE som kunne få noget ud af det?
Avatar billede 345gg Nybegynder
11. oktober 2001 - 17:04 #58
Dermed ikke sagt han gjorde det.. Dermed bare sagt at han var den eneste der kunne få noget ud af deT?
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 08:33 #59
Remains of the day.
Kære 345gg - nu skal du passe på hvad du siger - gå lige tilbage til emnet ADMIN du oprettede - det er meget hæftige beskyldninger du har rettet imod mig.
Jeg ved at jeg har 100% rent mel i posen.
Derfor accepterer jeg ikke din forklaring.
Du og kun du har accepteret svaret - sådan er det.
At du har fortrudt må du selv tage konsekvesen af.
Jeg har ikke i sinde at give dig eet eneste point tilbage.
Sådan bliver det.

Og til jer andre klarsynede.
Kom med et forslag til pointfordelingen, hvori 345gg ikke indgår.

Jeg venter meget en kommentar fra NANOQ

kludedukken>>  Tak for dine kommentarer - du har jo også fået et klart syn på hvad der er sket her.

NONOQ- KOM UD AF POSEN MED EN KOMMENTAR/FLOTTE SUPPORT FOR 345GG
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:15 #60
Det er hermed anmeld til Admin som snyd... Sååå Good luck cheater!
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:20 #61
345gg>> Du er latterlig - det siger utroligt meget om hvem du er når du kan stille sådan et spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/119638

Jeg forventer at du står ved dine beskyldninger og anmelder mig til Admin. - Så er det jo guf for perlehøns at se hvem der er mest troværdig.

Jeg fatter ikke hvorfor du ikke du kan finde på sådan noget.Det er tydeligt at du har set dig sur på Experten.dk .Du prøver at skabe interesse om dig egen person. Men du virker meget sølle og usel.
Så hvis du tror du kan genere nogen herind er du kommet til den rette.Du skal vide at det eneste du vil opnå er at blive gjort frygtelig til grin , når sandhedens time kommer.

Gør brug af din ret til at anmelde mig - men du er vel for stor en tøsedreng til at turde.

Jeg vil blive hamrende glad hvis du gør det.

MEN DU TØR VEL IKKE SE SANDHEDEN I ØJNENE ?

//totenslager never cheats !

Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:31 #62
Well du må selvom du vil have et rygte for en som bare vil have point koste hvad det vil. Jeg har ikke mere og sige herinde
Andet end :
Du har anmeldt nedenstående brugere :

totenslager | Slet anmeldelse

Jeg har frameldt dette spørgsmål og læser ikke flere kommentare..
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:41 #63
Hvad for et rygte ?????

http://www.eksperten.dk/spm/119638
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:44 #64
345gg>> STÅ VED DIN PÅSTAND ELLER KOM MED EN UNDSKYLDNING HERINDE SÅ ALLE KAN SE HVEM DU ER !

Nu kom sandheden måske - hvad ?
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 09:51 #65
NN  N            NN  N    OOO      QQQQQ
N N  N    A      N N  N    O  O    Q  Q
N  N N    A  A    N  N N    O  O    Q  Q
N  NN  AAAAAA  N  NN    O  O    Q  Q
N    N  A      A  N    N    OOO      QQQQQQ
                                          Q

HVOR BLIVER DU AF - DU RETFÆRDIGHEDENS SUPPORTER !

//totenslager never cheats !
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:05 #66
totenslager, slap lige en anelse af... tro det eller ej... af og til er jeg IKKE på Eksperten.

Jeg forstår ikke hvorfor jeg skal blande mig mere... men ok da..

Jeg mener faktisk stadig at du bør levere alle 300 point tilbage til 345gg.

Du gør det lidt til en principsag, da du bliver ved med at hentyde til en fortolkning af 345gg\'s udsagn. Jeg vil ikke tage stilling til om der er snydt eller ej... eller for den sags skyld hvem der i givet fald skulle have snydt.

345gg har fra starten gjort klart, at det ikke var hans hensigt du skulle have de 300 point. Derfor burde du under alle omstændigheder vise fairplay og levere dem tilbage.

Dette er min mening, og sidste kommentar i denne sag. Er du ikke enig, synes jeg det bør være Admin\'s sag at afgøre.

NanoQ
Avatar billede raveduck Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:10 #67
totenslager>>>
Jeg må give NanoQ ret, i den sidste udtalelse.
Du har på en måde misbrugt den tillid, som vi andre har givet dig, ved at komme med en masse nedladende kommentarer.
Jeg synes at du burde give 345gg nogen af point\'ene tilbage. f.eks. 50%, og så beholde resten selv.

mvh
Simon
Avatar billede mipe1 Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:11 #68
345gg:
<snip>
Og til totenslager\'s kommentar om SØLLE 300 point... For mig er det sku mange point.. jeg har brugt alle dem jeg havde!
</snip>

Tjaa måske du skulle overveje og holde dig til de 15, 30 eller 60 point som er de anbefalede satster.

http://www.eksperten.dk/spm/119638
er såvidt jeg kan se oprettet ca 3-4 minutter efter du har ændret din kode.
og jeg vil sige at det er noget af en påstand du slutter af med.

Hold beskyldningerne for dig selv eller underbyg dem bedre.

Men jeg må sige at hvis det så er dig totenslager der har oprettet dette spm., så er du sku hurtig på fingrene til at bryde koden. Du burde nærmest have point for din snilde på dette område ;-)

<snip>
Og til alle spørgsmålende om hvorfor jeg først kommentere nu, kan jeg fortælle jeg også har et liv som skal leves IRL!

Derfor sidder jeg ikke desperat og venter hele tiden...
</snip>

Men alligevel giver du kun totenslager 1 t 30 m til at vende tilbage i http://www.eksperten.dk/spm/119557 inden du vil anmelde ham.

<snip>
Det er hermed anmeld til Admin som snyd... Sååå Good luck cheater
</snip>
Du argumenterer kanon for din ret.
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:16 #69
http://www.eksperten.dk/spm/119914

Det er alt hvad jeg har og sige.. Over and out
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:17 #70
\"Men jeg må sige at hvis det så er dig totenslager der har oprettet dette spm., så er du sku hurtig på fingrene til at bryde koden. Du burde nærmest have point for din snilde på dette område ;-)\"

Krævede ikke så meget... allerede da 345gg oprettede \"ADMIN\" spørgsmålet, prøvede jeg for sjov at logge ind som ham. Det lykkedes på første forsøg, da brugernavn og password på det tidspunkt var IDENTISKE. Så der skulle nu ikke så meget snilde til.

Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:19 #71
raveduck  >> ½ af poitene? Han skal give dem alle sammen eftersom han INGEN ret har til dem...

OG de er 2 andre brugere som skulle have haft dem for deres hjælp som ikke kan få dem pga. han er så pointliderlig
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:21 #72
345gg -> intelligent!

totenslager -> kan du ikke bare levere de point tilbage :) enten til admin eller til 345gg!

Det er for lavt det her!
Avatar billede mipe1 Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:23 #73
nanoq>> men havde han ikke lige forinden, det spm. jeg omtaler ændret sin kode, det skrev han i hvert fald.

345gg>> uanset hvad har han vel en andel i pointene, mener at hans svar var kvalificeret
Avatar billede raveduck Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:23 #74
345gg>>>
Jeg tror næppe at totenslager er \"pointliderlig \"! Efter hvad jeg kan se, har han jo ikke videre brug for dem, så hvorfor i al verden skulle han gøre sig \"kriminel\", for nogle åndede point?
Jeg tror grunden til at han ikke giver dig dem alle tilbage, er for at lære dig, at man ikke beskylder nogen for noget, medmindre man har helt sikre beviser!

mvh
Simon
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:33 #75
Jeg gider sq ikke det her barnlige pjat mere.. lad da narren beholde de point han har stjålet...

Jeg troede experten var et sted jeg skulle begynde og være men fucking nej.. Jeg holder mig sq til de udenlanske så.. Det her er jo en ren børnehave hvor man kan stjåle fra hiandenden også spille 2talt uskyldig også sker der minus mere..

klatten og hardon
Sorry guys.. Jeg kan ikke give jer de point som i så ærligt har fortjent pga. snydere åbenbart har mere magt end os ærlige folk... Beklager!
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:34 #76
Rigtigt antaget Simon - han får ikke eet eneste point for at smide mig i den offentlige gabestok.

Prøv lige at læse dette svar:

Kommentar fra klatten
11/10 2001 11:22:24    345gg
Da jeg skrev kl 10.55.05 var dette spm ikke accepteret endnu! Det passer altså meget godt med at du lige er kommet hjem...og selv har trykket!
Det er også sket for mig engang, men heldigvis var det kun med ca 20 point!

Læs så videre hvad 345gg svarer !!

Hvor gammel er du 345gg ?
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:36 #77
NanoQ>> du har selv været i gabestokken

http://www.eksperten.dk/spm/116600
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:38 #78
345gg> øhhh - hvorfor har du ikke flere point. ?Du burde være klogere !
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:41 #79
burde være klogere? Du snyder en som har 24 timer\'s erfaring herinde.. Du må være stolt af dig selv... Well jeg kommer måske igen når admin er vågnet..

-Over and out..

*PS*

Bare så barnet ved hvorfor :
JEG LÆSER IKKE KOMMENTARE

Bare så du ikke lige dør over at jeg ikke svarere dig totenslager
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:45 #80
Jeg har ikke stjålet nogle point - fat det dog .
du har givet  mig dem, og fortrudt - eller fumlet med tastaturet.
Det her er ikke en sag om sølle 300 pts men mere en sag om hvordan en fumlegænger , fejlagtig har givet mig point , og så fortrudt.
Han tillader sig at kalde mig en nar og tyveklægt - og det vil jeg ikke finde mig i .

Han kommer til at bøde for sine handlinger -  han har ikke engang mandsmød til at indrømme at det er ham der har lavet fejlen -

Så - og kun så kunne der være tale om at han kunne få nogle af sine point igen.

Sådan ligge landet!

Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:48 #81
FAT DET DOG IDIOT!!

SVARET VAR ACCEPTERE DA JEG KOM HJEM!!

Du er så dum så det gør helt ondt... Du stjal nogle point som du slet ikke har rettigheder til... Det er helt vildt så fatsvag du er
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:52 #82
totenslager, du hentyder til http://www.eksperten.dk/spm/116600

Hvad er det lige jeg gør der? - Jeg vælger at levere point tilbage til rette ejermand, da jeg ikke mener jeg bør have dem. Her er rette ejermand Admin.

De 300 point tilhører faktisk klatten og hardon. De brugere som 345gg mente var berettiget til pointene. Så reelt set er det IKKE 345gg du \"straffer\" ved ikke at levere dem tilbage. Men de to.

NanoQ
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:54 #83
Du er sørme dygtig at du på bare 24 timer kan formøble all dine point. Og så hyler du over tabet.
Du burde lære af dine \"erfaringer\"
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:56 #84
JEG STRAFFER IKKE NOGEN.
DET GØR 345GG MED SIT FUMLERE.

HVORDAN TROR DU HAR HAR MISTET ALLE SINE PTS - PÅ BARE 24 TIMER - DET ER HAMRENDE GODT GÅET !
Avatar billede mipe1 Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:58 #85
forstår totenslagers synspunkter.

345gg>> den her var god
<snip1>Bare så barnet ved hvorfor :</snip1>
<snip2>FAT DET DOG IDIOT!!<snip2>
det taler vist sit tydelige sprog.

Men ja er løsningen ikke at du totenslager fordeler pointene ligeligt imellem alle dem som har svaret på spørgsmålet, inklusiv dig selv.
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:58 #86
DU SKAL FANDME IKKE BLANDE DIG I HVOR MANGE POINT JEG VÆLGER OG GIVE FOLK FOR DERES ARBEJDE!!! DU ER FANDME SÅ YNKELIG AT JEG KUNNE TUDE OVER DIG!!!

ARGH BEHOLD DE LORTE POINT DIN FUCKING POINT JAGER!!!!!!!!!!!!

CHEATER!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:58 #87
Jeg kan ikke tage dig alvorligt, når du nu også begynder at skrive med versaler.

Vi lader Admin komme med afgørelsen.

EOD (har jeg ikke skrevet det før?)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:59 #88
(gælder jer begge)
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 10:59 #89
345GG - DU ER ENDNU MERE UTROVÆRDIG - NÅR DU SKRIVER \"CITAT\" JEG LÆSER IKKE FLERE KOMMENTARER\"

DET ER JO LIGE DET DU GØR !
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:02 #90
345>> tud du bare løs - du er jo heller ikke så gammel at du kan gennemskue dig selv, og dine gerninger.
Du finder ikke nogen trøst her .
Avatar billede geek! Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:05 #91
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:11 #92
totenslager -> hvad mener du kan løse det her?
Du er jo ikke interesseret i at give pointene tilbage til 234gg, men vil du give dem til admin!
Og det er sikkert gået op for dig at 234gg benægter at han har begået en fejl!

345gg -> hvad mener DU der kan løse det? Det er ikke for at spille smart, at jeg gør det her! Men helt ærligt i stiller jer selv i MEGET dårligt lys!
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:14 #93
geek>> hvordan kan du gøre dig til dommer over noget du ikke har kendskab til .
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:17 #94
Jeg mener at totenslager burde havde afleveret de point for længe siden!
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:19 #95
Nå man er anklaget i den offentlige gabestok , skyer jeg ingen midler for at forsvare mig selv ,imod fuldstændige vanvittige anklager.
At jeg skulle give ham point for at tilsvine mig , kunne jeg aldrig drømme om.

Det ville kunne sammenlignes med justitsmord.
Og den anklage vil jeg ikke stiltiende acceptere på nogen måde.

Men det ville i måske ?
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:21 #96
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:21 #97
345gg>> Du skulle aldrig have givet mig de point - men det fumleri ved tastaturet kunne du da indrømme. Det ville da gøre dig mere troværdig.
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:23 #98
næ men hvis du ikke vil bøje sig, hvorfor skulle han så!

Prøv at se det fra hans side! Hvad ville være det mest sandsynelige hvis han er 100% sikker på at han ikke har accepteret dig svar?
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:23 #99
Nå du ikke har mandsmod til at anmelde mig - så må jeg jo anmelde dig .

Og det gør jeg nu.
Avatar billede mipe1 Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:25 #100
tino>> at han har glemt at logge ud og en anden med tilgang til computeren har trykket accepter
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:27 #101
totenslager > Er du bagud eller hvad?? Jeg har admeldt dig for længe siden...
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:28 #102
Kommentar fra 345gg
12/10 2001 09:31:45    Well du må selvom du vil have et rygte for en som bare vil have point koste hvad det vil. Jeg har ikke mere og sige herinde
Andet end :
Du har anmeldt nedenstående brugere :

totenslager | Slet anmeldelse

Jeg har frameldt dette spørgsmål og læser ikke flere kommentare..
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:30 #103
mipe1 -> hvis det er det mest sandsynelige, så er det jo heller ikke 345gg\'s fejl!

Men dermed ikke sagt at det er i orden, at 234gg anklager totenslager for snyd!
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:30 #104
Ja - det håber jeg .
Men du er anmeldt først nu - af mig.
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:32 #105
tino>>Hvad ligger der i det du siger?
Hvor ligger fejlen - damm god quistion.
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:37 #106
Det finder vi aldrig ud af!

Men det eneste der kan løse det er at skrue tiden 5 spm. tilbage! Og give 345gg pointene tilbage, så de brugere der skulle have haft dem, kan få dem!

Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om du også svarede korrekt på spm.\'et, men 345gg siger at du ikke skulle have haft dem, og han er jo den eneste som kan afgøre hvem han vil give point!

Jeg ved godt at det er irriterende at skulle give de point tilbage, når man er blevet anklaget på den måde, men det er nok det smarteste!

På den måde viser du også, at du er smartere end du har fremstillet dig her!
Avatar billede mipe1 Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:37 #107
tino>> enig i at der så er sket en fejl og totenslager bør aflevere pointene tilbage og så bare få sin del af kagen.

Men hvis der er den mindste mulighed for at noget lignende kunne være tilfældet, så bør 345gg ikke starte et sådant angreb

Og iøvrigt hvis dette er grunden, så er det jo 345gg\'s fejl, men fejl laver vi alle indimellem.
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:41 #108
Nu bliver jeg altså nød til at sige det til dem der ikke kan forstå det.
Jeg har ikke stjålet nogle point, fra nogen.
345gg <<har fumlet med sit tastatur og givet mig point for mit svar.
Han vil ikke/ tør ikke indrømme at han har fumlet , men rettet meget hårde beskyldninger imod mig for at have stjålet dem.
At han nu har fortrudt sit fumleri , skal åbentbart gå ud over mig.

Men ...
Set fra anden synsvinkel:
Prøv at forære en lille pige (der ikke kan håndtere sine penge) en stor is - wræl så op og sig at pigen har stjålet isen fra dig.
Hvem er så tyven- pigen eller ?
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:44 #109
totenslager > Og det gav lige din alder væk... *damn*

Men fat det her :

Behold de point.. Jeg er fucking ligeglad.. Geek! har hjulpet mig med at give mig 100 point som jeg nu kan fordele imellem dem som rent faktisk SVAREDE rigtigt...

Sååå ses
/totenslager that allways cheats
Avatar billede mipe1 Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:44 #110
Ja ok du påstår at 345gg har fumlet og det kan da godt være, problemet er bare at de andre der har brugt tid på at besvare spm. ikke har fået noget ud af det.
Derfor bør du dele pointene med de andre der har svaret på spm.
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:45 #111
jeg synes at både totenslager og 345gg har grebet det HELT forkert an! De har begge været meget agresive!

Jeg tror ikke at nogen af jer kan forvente, at der en af jer der siger undskyld! ... mit synspunkt, men det ville da være glædeligt overaskende!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:47 #112
Jeg forstår ikke hvorfor du ikke bare abstraherer fra al den flueknepperi.

Ridset kort op er situationen således:

Du modtog 300 point, som 345gg umiddelbart efter forklarede det ikke var meningen du skulle have (grunden kan være fuldstændig ligegyldig!).

Derfor bør du betale de 300 point tilbage. Mere er der ikke i det.

At du føler dig trådt på er en helt anden sag. Her burde DU, som den mest erfarne bruger af Eksperten, netop vise den rigtige ånd, og betale de point tilbage. Længere er den simpelt hen ikke!

NanoQ
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:48 #113
Jeg er efterhånden ret ligeglad med hvem der har givet totenslager de point.. Mener dog ikke han selv har gjort det mere.. Derfor vil jeg undskylde at havde sagt at han selv har taget dem!

MEN

Han nægter på det groveste og give dem tilbage til mig så jeg kan få dem delt videre.. Og derfor vil jeg stadig kalde ham en stor snyder
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:48 #114
Pointfordeling kl: 12:00

p.s. skal jeg takke for at blive svinet til - never
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:51 #115
Nye toner 345gg?

jeg lytter -
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:51 #116
Efter hvad?

Jeg har sagt hvad jeg vil sige...
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:52 #117
Du skal til at være hurtig - hvis du vil have del i kagen .
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:52 #118
nanoq har ret! Der er ikke nogen grund til at gøre det mere indviklet end det er! I er nødt til at glemme, at i er blevet behandlet dårligt!
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:53 #119
Siger det igen Gør hvad du vil med dine snydepoint...
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:53 #120
Jeg forlanger at du trækker dine beskyldninger tilbage - og undskylder for dine angreb.

Ellers NILL pts til dig !
Avatar billede raveduck Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:54 #121
smukt tino_bh
Denne diskussion, er løbet af sporet for længst, men nu ser det da ud til at der kommer en løsning.

totenslager>>>
Godt at få sat lidt tid på. Så ved vi da, at denne diskussion er nogenlunde færdig kl. 12.00

mvh
Simon
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:55 #122
totenslager -> det er op til dig, hvilket indtryk vi brugere skal have dig! Hvis du gerne vil virke moden osv. så er du nødt til at give ham pointene tilbage!
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:55 #123
Du bestemmer og kun dig .

Vis dig nu som den mand - stræk hånden frem.
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:56 #124
Hvad vil du ?
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:58 #125
Henviser til mine kommentare :
Kommentar fra 345gg

Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:58 #126
Jeg skal ikke vise nogen noget - moden eller ej

Her er det sandheden og retfærdigheden der skal sejre.
Avatar billede klatten Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:58 #127
tjaa, der er lige nu 3 der har svaret:

fastwrite
raveduck
345gg

fastwrite og raveduck> hvorfor har I trykket på svar?
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 11:59 #128
Jeg har ikke hørt noget eller set noget endnu 345gg
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:00 #129
1 minut
Avatar billede raveduck Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:00 #130
klatten>>>
Mener at totenslager bad alle, der deltog i debatten, om en eller anden form for svar, så han kunne dele point ud til dem der deltog.
Kan ske jeg har læst forkert :|

mvh
Simon
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:00 #131
345gg - jeg kan ikke høre dig !
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:01 #132
totenslager  Det er over 1 min siden klokken var 12 ?
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:01 #133
raveduck>> du skal nok få pts
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:03 #134
2 min siden...
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:03 #135
345gg -> Hvorfor kan du ikke bare sige undskyld eller et eller andet, for den måde du anklagede ham på? Hvis det er det eneste der skal til!!
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:03 #136
Her kommer dommens time:
jeg tildeler
fastwrite 30 pts
raveduck  30 pts
Admin 240 pts

Avatar billede Himbear Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:04 #137
totenslager -> var det ikke bedre at lade admin afgøre det! mht. point!
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:04 #138
tino_bh>Kommentar fra 345gg

Og jeg gentager.. Han kan gøre hvad han vil med sine snyde point.. jeg skal nok tjene de sidste 200 ind til klatten og hardon
Avatar billede raveduck Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:05 #139
Jeg må desværre afslå din ædle gestus, med en udførlig håndbevægelse.
Jeg fortjener ikke point, da jeg blot har kommenteret nogle få gange, og uden et svar, som var brugbart for nogen.

øhhh... jeg tabte tråden :(
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:05 #140
345gg har trukket anklagen tilbage...

\"Jeg er efterhånden ret ligeglad med hvem der har givet totenslager de point.. Mener dog ikke han selv har gjort det mere.. Derfor vil jeg undskylde at havde sagt at han selv har taget dem!\"

Ovenikøbet undskylder han...

Den eneste der er stejl her, er vist totenslager

Avatar billede klatten Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:05 #141
raveduck> du har ikke læst forkert...du har bare forstået det!
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:06 #142
Spørgsmålet er afsluttet.

No hard feelings - 345gg håber du bliver klogere

opretter 240pts til ADmin
Avatar billede raveduck Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:07 #143
... jeg har haft fornøjelse nok, med at følge optrinnene til denne diskussion, og det har også været temmelig underholdende :)
takker alligevel for points.

Hvis der er nogen, som synes at de fortjener deres del af mine point, skal de bare sige til.

mvh
Simon
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:08 #144
Jeg mener totenslager hermed har begået en fejl. For at henlede Admin på dette, har jeg nu også anmeldt ham.
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:08 #145
345gg -> håber at du giver eksperten en ny chance!
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:10 #146
Jeg har efterhånden erfaret at det ikke er alle herinde som er så ynkelige som totenslager... Så jeg har tænkt mig og forsætte..: Om ike andet så for at indtjene 200 point til Klatten og hardon da jeg kun kunne give dem 100
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:10 #147
Jeg synes heller ikke at det er rigtigt af totenslager! Du skulle have afleveret dem tilbage!

Dit navn er jo blevet \"renset\" og det var vidst det du ville opnå med dette spm., eller har det ændret sig?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:11 #148
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:12 #149
345gg -> godt initiativ!
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:15 #150
nej kære tino - jeg ville renses for anklager
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:17 #151
Shit happens !
Vi tager alle fejl - anmeld mig hvem der har lyst - jeg har rent med i posen - jeg frygter intet.

Point afleveret til Admin
http://www.eksperten.dk/spm/119994

Avatar billede Himbear Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:17 #152
jamen er du da ikke blevet det!

345gg har trukket sin anklage tilbage! Han sagde bare at det ikke var dine point og hvis du ikke gav dem tilbage, så ville du gøre dig til en snyder! Og det gjorde du ik\'!
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:20 #153
Jeg har opfyldt hvad jeg skrev - point til dem der svarede med et klarsyn på denne sag.

Bemaærk lige at jeg gav ham en chance for at få pointene igen - men han havde ikke mandsmod til at indrømme sit fumleri !
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:23 #154
ja det var godt gjort! Men stadig!

Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:25 #155
*tsk tsK*

Hvor må du ha et ynkeligt liv *irl* totenslager..
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:25 #156
Skal jeg oprette et spørgsmål  til 300 pts:
345GG - en fumlegænger.

Vente på at han accepterer - og så snklage ham for tøveri bagefter.
Er i gået helt fra forstanden eller hvad ?
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:28 #157
gentager... *tsk tsk*
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:29 #158
Jeg har et kanongodt liv med kone og unger - masser af venner.
Hvad kan et skoleliv tilbyde dig - bo hjemme under mors beskyttende vinger , og få internetregningen betalt af det  offentlige .
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:30 #159
nej ikke hvis det skal gøres på den måde! Det ville bare have været optimalt hvis i var blevet enige i stedet!

... for nu vil du altid være sur på 345gg og omvendt!

Jeg tror jeg gi\'r op!
Avatar billede raveduck Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:31 #160
Hvad er der nu i vejen med at leve et skoleliv, under sin mors beskyttende vinger??
Det er da fint med mig.

mvh
Simon
Avatar billede 345gg Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:32 #161
Simon > Yes!

Og totenslager nu er min adsl regning betalt af egen løn ... Sååå !?

Fuck hvor har jeg dog melidenhed med dine børn...
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:34 #162
Hvis du vil \"tsk\" - så gå til www.counter-strike.dk - så kan du jo se om du kan -  .
Det har jo altid været sådan - at når man ikke kan forsvare sig med tale - så hænderne i brug.

Eller med andre ord - Benny- Brian ordner sine  tvistligheder med eenstavelsesord - og knytnæve.
Mere er der ikke hjerne til !

\" den var da god ikk?!
Avatar billede klatten Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:37 #163
Så I Robinson i mandags...efter Ø-rådet.
Hvor Mette siger:

\"Hold nu kæft..så bliver der ikke sagt mere lort!\"

Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:39 #164
tino>>Jeg er ikke sur på nogen - tag ikke fejl af det.
Avatar billede Himbear Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:39 #165
normalt bryder jeg mig ikke om robinson, men det der lyder ret fornuftigt! ;)
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:40 #166
Livet er  for kort til uvenskab og Robinson - Big-brother og den slags fakes- tidsrøvere og kedeligt.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:41 #167
det er den her slags tråde der irriterer mig pisse meget (undskyld sproget) men man er ligesom nødt til at gøre diskutionen færdig
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:44 #168
Hej Eric
Tja det er der noget om -
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:45 #169
Men jeg har vist slået rekorden  med indlæg  med dette spørgsmål ?
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:47 #170
hvad er 5 x 5 så 345gg - et af dine \"geniale\" spørgsmål (hm)
Avatar billede totenslager Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:51 #171
SPØRGSMÅLET ER UIGENKALDELIGT SLUT FOR MIT VEDKOMMENDE.

JEG SVARER IKKE HER MERE - GIVER IKKE BRUGE MERE TID PÅ AT SNAKKE FOR DØVE ØRER HER MERE!

GOD WEEKEND FRA TOTENSALGER TIL JER ALLE !
OG TAK FOR JERES KLARSYNEDE KOMMENTARER OG SVAR.
Avatar billede zeon_rm Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:51 #172
>>totenslager

Jeg tror elles du kan blive headhuntet til næste Robinson sådan som tingene har udviklet sig de sidste par dage :-)

Er der nogen der har set filmen stort ståhej for ingenting??

Og stop nu den her mudderkastning. Hvorfor bliver du ved totenslager? Du fremstår hverken som særlig gammel eller intelligent.

Zeon_rm
Avatar billede zeon_rm Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:54 #173
>>totenslager

Det var rart :)

og god weekend til dig også

/Zeon_rm
Avatar billede NanoQ Nybegynder
12. oktober 2001 - 12:56 #174
\"hvad er 5 x 5 så 345gg - et af dine \"geniale\" spørgsmål (hm)\" <- DAMN... hvor mange gange skal det kommenteres, at det IKKE var 345gg der oprettede det spørgsmål - det blev oprettet under snakken om at han havde samme brugernavn/password. En af deltagerne i snakken loggede ind som ham, og oprettede det spørgsmål.

Jeg loggede selv ind som ham for at prøve - Dog var det ikke mig der oprettede spørgsmålet...
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 10:40 #175
Hm - hvordan kan en sag som denne opstå.

1. enten er Totenslager fandens god på tastaturet,og gættet 345gg password.
- hvis det er tilfældet er 345gg en superstor klovn , og totenslager en snyder.

2. Eller har 345gg givet ham point ved et uheld - så er 345gg en stor klovn igen - og totenslager har svaret meget fornyftigt( kan jeg se) - ja så ville jeg heller ikke give ham pointene igen , medmindre han undskylder de voldsomme anklager han har rettet imod totenslager.

Efter det er jeg tilbøjelig til at læne mig mest til totenslagers forklaring - se i øvrigt hans andre besvarelser hveri han mange gange skriver\" Jeg er ikke nogen pointjæger - men kun ude på at hjælpe( skrevet før denne sag startede)- ja tjek lige denne kommentar.

Jeg ved ikke hvad der sker , dog tror jeg ikke at Admin gider bruge tid på den slags.

Til 345gg vil jeg sige - du har været en meget stor klovn.
Jeg tror ikke på dig - du har brugt alle dine point indenfor 24 timer - er det normalt?. Du strør jo selv point ( meget store point- som du ikke burde).

Men man skal aldrig  sige aldrig.

Til jer andre - og især Nonoq( du må kende 345gg for at tage parti så tidling i sagen) i har spildt jeres gode tid på en klovn.
Jeg har også spildt min tid  med at læse hele sagen igennem, men der er noget der lugter i denne sag.

Totenslager>> Du må affinde dig med at en klovn har ridset dit image.( the show must go on!\"

Justify
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:09 #176
Justify, jeg kender ikke 345gg.

Jeg tager ikke stilling til hvem der er skyld i \"uheldet\". Men faktum er, at 345 fra starten pointerede, at det IKKE var meningen totenslager skulle have disse point. Hans svar har jeg intet at udsætte på. Den korrekte fordeling af point ville være, at totenslager, Klatten og hardon havde delt de 300 point. Totenslager burde uden diskution have tilbagebetalt de 300 point, og ladet 345gg foretage fordeling af point efter hvor brugbare svar han havde fået i sit indledende spørgsmål.

NanoQ
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:14 #177
Ikke enig Nanoq - 345gg har været en stor klovn - det ses med all synlighed.
P.S. Håber at totenslager snart vil kommentere.
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:15 #178
Du er den eneste der har været logget på som 345gg - Vil du have beskyldningerne hængende over dig når du er sikker i din sag ?
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:16 #179
Er det dig Nanoq der er synderen ?
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:19 #180
Jeg kan se at sagen kører videre på http://www.eksperten.dk/spm/119914

Uforståeligt - 345gg gør sig til grin - han har smidt alle point på 24 timer Nanoq - tænk dog.

Jeg kan ikke se at du kan være så meget i tvivl.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:21 #181
Tror du selv det? :)

Selvfølgelig vil jeg ikke have skylden for noget jeg ikke har gjort. Det er der ingen der har lyst til.

Men af og til er man nødt til at abstrahere fra principsager. Det vil aldrig blive opklaret hvad der er gået galt.

Der sidder 2 uskyldige der IKKE har fået point for deres korrekte svar. Det ser jeg som et problem.
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:28 #182
Nanoq -(ikke for at være uvenner)
Jeg opretter et sp.til 500 point, der hedder.
Hvor ligger Rundetårn?
Du svarer \" i København\" og 345gg svarer på Strøget - en tredie ved Købmangergade.

Jeg giver dig alle point - du kom først med et svar.

Nu opdager jeg at de andre var tættere på med deres svar - RÅBER op og siger - du skal ikke have point .Det er ikke mig der har gives dig point-

Hvem er det så ?

Afleverer du så pointene?
VEl gør du ej , for du har svaret fornuftigt.

Nanoq - nu bliver du beskyldt for at være en tyv og fusker her inde i experten , synes du det er rart?

Prøv lige at se det fra din\"totenslagers\" side.

Nej vel - så jeg mig dog ret i at 345gg har været en kæmpetorsk.

Justify
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:30 #183
Jeg se kun 345gg som det eneste problem.
At han mener at skylde 2 andre point kommer ikke denne sag ved.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:34 #184
Jeg har svært ved at se sammenhængen. 345gg har fra starten sagt at pointfordelingen var forkert. Han har på intet tidspunkt (iflg. hans udsagn) overlagt givet point til Totenslager.

Og jeg kan ikke sige 345gg har været en torsk, da jeg jo ikke ved hvem der er skyld i fejlen. Det vil sikkert heller aldrig blive opklaret.

Beskyld gerne mig for at være en tyv og en fusker. Kan du dokumentere det, synes jeg det er fair nok. Kan du ikke, ignorerer jeg det. Sådan burde totenslager også reagere, da der ellers aldrig vil komme en ende på den diskussion.

NanoQ
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:35 #185
345gg har haft sin chance for at få sine point igen .
Totenslager ville bare have en undskyldning og en god forklaring på hvorfor han skulle hænges ud på expert for at være en snyder.
Men det ville 345gg ikke give - derfor fortjener han ikke at få nogle af sine point igen.
Iøvrigt sviner han totenslager til i et meget flaterende sprog.
Han burde udelukkes fra experten.
Det sidste var min personlige kommentar.
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:37 #186
kommenter lige \"rundetårn\" !
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:38 #187
tilsviningen er gensidig.

Jeg har kommenteret \"rundetårn\": \"Jeg har svært ved at se sammenhængen. 345gg har fra starten sagt at pointfordelingen var forkert. Han har på intet tidspunkt (iflg. hans udsagn) overlagt givet point til Totenslager.\"

Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:39 #188
Jeg spilder åbenbart mig tid her også.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:40 #189
ja
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:42 #190
Jeg kan da ikke bagefter sige til folk der har svaret mig og fået point for det at jeg vil have mine point igen.
(men det kunne da være sjov at beskylde dem jeg har gives point for at være tyve)- Neeej den holder ikke.
Lad nu vær Nanoq - sådan er reglerne ikke herinde-
Etisk kan vi disketere det - men reglerne er fulgt fra totenslagers side.(han har svaret og fået point derfor.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:45 #191
Intet er så sort/hvidt. Jeg ser det som alm. kotume at man tilbagebetaler point man har opnået ved fejl.

At beholde point man ikke skulle have haft, er bestemt ikke den ånd Eksperten fungerer efter.
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:46 #192
345gg har været en klovn fra starten ( hvis der er en der har logget ind i hans navn)ved ikke at have et fornuftigt pasword - eller ved et uheld gives Totenslager point herfor.
Men sådan er det bare - du kan ikke forlange point tilbage, du har gives for et svar.

Nanoq forstå det nu!
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:48 #193
Den etiske ånd du snakker om er jeg enig i -
Men ikke den faktiske
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:50 #194
Totenslager har ikke nogen forpligtigelser til at levere tilbage - sådan er det bare -

Men der er hamrende forkert at 345gg efterfølgende opretter dette sp. med denne tekst.
http://www.eksperten.dk/spm/119914

Det tyder på at har ikke er ret gammel.
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:51 #195
Jeg har lyst til at give totenslager hans point tilbage - og det gør jeg sikkert senere
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:53 #196
ups......justify, hvilke point snakker du om, så vidt jeg kan se har du ikke tjent nogen:
Oprettelsesdato 2001-10-15 09:37:04
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (0 dage * 5 point) 0
Point tjent 0
Point brugt 0
Point ude 0
Banner Point 0
I alt 300
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:56 #197
hvilken anden profil har du så
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:56 #198
Vi kan sagtens blive enige om at 345gg ikke har håndteret sagen optimalt. Det har Totenslager heller ikke.

Og jo... jeg mener point skal leveres tilbage, da han har opnået dem ved en fejl. Finder man en tabt tegnebog på gaden, er indholdet heller ikke éns ejendom. Det forventes at man afleverer tegnedrengen til rette ejermand.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:57 #199
Det var da egentlig interessant...

en helt ny bruger der ved alt om hvordan Eksperten fungerer? :)
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 11:59 #200
Tegnebogen er ikke tabt - den er foræret - deri ligger forskellen.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:02 #201
Den ville være \"foræret\" hvis han forsætligt havde givet de 300 point til Totenslager. Det har han jo netop ikke. Det har han gjort opmærksom på fra starten.
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:06 #202
Nej han har fortrud at have foræret den væk.
Jeg mener  får du honerar for at udføre et job , kan du ikke bagefter forlange det udbetalte tilbage igen.Eller kan man Nanoq
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:12 #203
nanoq......jeg ved godt man ikke kan lade være, men hvorfor bliver du ved.......manden eller drengen, aner ikke hvad han snakker om. Jeg kunne forestille mig at det er totenslager (uden at komme med beskyldninger, men for mig at se er han den eneste der kan have fordel af at oprette en ny bruger)

justify.....hvis du er helt ny på eksperten, så sæt dig ind i hvordan eksperten fungerer, hvis ikke du er ny, så kom frem med hvilken bruger du mere måtte have. og hvad mener du med din udtalelse: kl.11:51:26
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:13 #204
Kan man forære noget væk imod sin egen vilje?

Hvor mange gange er det nødvendigt at gentage for dig, at han IKKE har foræret de point væk. Der kan være to årsager som jeg ser det. Én har snydt eller 345gg har ved en fejl kommet til at klikke acceptér. (igen vil jeg ikke tage stilling til hvad er sket). I begge tilfælde er point ikke forsætligt tilfaldet Totenslager. Derfor burde point uden diskussion være tilbagebetalt, så de kunne fordeles korrekt.

(Dette var sidste gang jeg gentager mig selv)

(Justify, jeg vil gerne høre lidt om hvem du er? - det SER sært ud, at du kender alt til måden Eksperten fungerer på, når du er oprettet for få timer siden)
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:17 #205
Hvorfor er det sært ?
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:19 #206
justify....... tag et kig her:
http://www.google.com/custom?q=point+til+site%3Awww.eksperten.dk&cof=LW:468;L:http://www.sharksforum.com/img/banner/sharksforumcom_468x60_meet.gif;LH:60;AH:center;GL:0;AWFID:e5e501d52190270b;
dette er mange spørgsmål hvor der bliver oprettet et spørgsmål med overskriften: point til \"navn\"
dette er en måde at give point tilbage, hvis man uretmæssigt/ved et uheld har fået for mange point/point som de ikke skule have
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:19 #207
Jeg har været her før for mange måneder siden - men kunne ikke huske mit account - nu har jeg efterårsferie - og havde lyst til at hænge lidt på nette .
Eric>> den var ellers god medat jeg skulle være totenslager - >> så skulle Nanoq jo også være 345gg Eller ?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:20 #208
Det er ikke almindeligt at en helt ny bruger involverer sig i en debat om Ekspertens uskrevne regler. At deltage i en sådan debat, kræver indgående kendskab til Eksperten.
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:22 #209
Tja - det kan da godt være i vil håndhæve det etiske idet - med jeg er stadig ikke enig - og det har jeg min gode ret til !
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:24 #210
Tak for de rosende ord Nanoq.
Jeg er beæret
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:30 #211
nu er det sådan at jeg \"kender\" nanoq....... og nanoq samt andre \"storbrugere\" af eksperten har kun et formål med at tage denne slags ressource-spildende debat, nemlig for at tingene ikke kører skævt (LÆS: SÅ  EKSPERTEN FORBLIVER SOM DEN ER)

men jeg har svært ved at se:

1) hvordan faldt du lige over dette spørgsmål
2) hvorfor bruger du tid på at debatere i dette spørgsmål
3) hvorfra kender du ekspertens værdier/ånd (nej lad mig omformulere, hvorfor tror du at du har så meget kendskab til eksperten at du kan begynde at diskutere hvordan tingene fungerer)
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:34 #212
Hvis man selv vil behandles ordentlig her på nette - kræves det også af andre at de gør det .
Derfor er de etiske regler ikke forbeholdt Experten med Netetikken som helhed
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:36 #213
????
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:36 #214
Spørgsmålet har det længste indlæg jeg kunne finde of debatter interesserer mig som helhed
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:37 #215
JUSTIFY....HVAD MENER DU NÅR DU SKRIVER:    Jeg har lyst til at give totenslager hans point tilbage - og det gør jeg sikkert senere

DU ER PÅ DYBT VAND MIN VEN
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:40 #216
- men jeg kan se at den har været en dårlig sag for experten - i må jo også have interesse for sagen - hvis i vil betargtes som en slags ordensbetjente på experten som Eric nævner mellem linierne
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:41 #217
Den kommentar står for egen regning - 345gg har været på dybt vand - enig eric
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:42 #218
svar nu på mit spørgsmål:

JUSTIFY....HVAD MENER DU NÅR DU SKRIVER:    Jeg har lyst til at give totenslager hans point tilbage - og det gør jeg sikkert senere

DU ER PÅ DYBT VAND MIN VEN

Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:45 #219
Hvem giver jeg ret til at have patent på sandheden/retfærdigheden
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:47 #220
Jeg synes at han er blevet uselt behandlet herinde - derfor - og i øvrigt skal i ikke blande jer i hvilke point jeg vil fordele til hvem.
Avatar billede justify Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:52 #221
Venner!
Jeg skal snart til badmintontræning.
Men vi har jo diskutere videre imorgen hvis i har lyst.
Gælder også 345gg og totenslager

Hyg jer !
(er på i 5 min endnu) for en sidste kommentar
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
15. oktober 2001 - 13:02 #222
jeg vil hellere debatere med min køkkendør, eller toiletdør

----------------------slut herfra--------------
Avatar billede justify Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:10 #223
Tak eric
Det er så det niveau - fint nok!
God vind på toilettet !
Avatar billede totenslager Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:47 #224
justify>> lad være med at fortsætte den meningsløse debat. Jeg har afsluttet sagen for mit vedkommende. Uheldigt vil nogen mene - offer for et komplot vil andre sige.
Eller bare en dårlig dag og en dårlig sag.
Stop debatten . please !

Jeg ønsker ikke at modtage point af dig .

Men tak for supporten - det er modigt gjort.
Avatar billede justify Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:49 #225
Hej totenslager -
Jeg har prøvet at støtte din forklaring , og endda lide den tort , at blive \"anklaget\" for at være dig.
Du er blevet uselt behandlet af 345gg og, af en flok selvbestaltede Exspertbetjente.
Jeg håber du fortsat har mod på at benytte experten, selvom du har været ude for så voldsomme beskyldninger.
Avatar billede totenslager Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:50 #226
Stop please - det har intet formål at fortsætte
Avatar billede justify Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:51 #227
ok - god vind til dig totenslager
Jeg tror kun på det gode i dig
bye bye
Avatar billede NanoQ Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:52 #228
Jeg vil godt lige igen fastslå, at jeg ikke anklager nogen.

Mit håb er/var, at vi kunne få sagen ud af verden ved at stille alt tilbage til nulpunktet. Dette kan kun ske ved at 345gg får point tilbage, og herefter fordeler dem retfærdigt.
Avatar billede totenslager Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:53 #229
tak for det !

farvel - vi ses nok et andet sted på experten.
Avatar billede justify Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:54 #230
ok -farvel
Avatar billede totenslager Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:56 #231
Nanoq - sagen er afsluttet for mit vedkommende -
Stop please - jeg gider ikke mere !

Min dag må gå videre uden den sag -
Hvis Admin vil blande sig - ja så er det helt fint med mig.
Med sagen er slut her
Avatar billede justify Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:57 #232
Som totenslager vil - jeg trækker mig -

hyg jer begge to
Avatar billede totenslager Nybegynder
16. oktober 2001 - 09:59 #233
Tak i lige måde!
Avatar billede totenslager Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:01 #234
Til dig Nanoq - du må også have en god efterårsferie.
Avatar billede totenslager Nybegynder
16. oktober 2001 - 10:03 #235
Sagen er uigenkaldelig slut for mit vedkommende.

=================AFSLUTTET============totenslager