Avatar billede run Nybegynder
10. oktober 2001 - 17:06 Der er 1 løsning

Mystisk bandwidth problem

Jeg har en dedicated server som er remotely hosted på noget der ligner en 2M linie. De sidste par dage har jeg haft problemer med at FTP\'e til serveren og får tit timeout. Når jeg laver en speedtest fra serveren får jeg følgende:
17 kbps down (to the server)/1802kbps from the server
Serveren er ikke overbelastet (2-4% CPU Power) og når jeg checker min netværksforbindelse med performance monitor, ser det ikke mystisk ud. Packets outbound er en hel del større en packets inbound, hvilket er normalt.
Firmaet jeg hoster ved påstår de ikke har nogen netværks problemer. Hvad kan være galt og hvordan kan jeg finde ud af om det er min server eller deres netværk der er problemet.
Server: win 2000
Avatar billede run Nybegynder
11. oktober 2001 - 02:51 #1
Jeg skiftede Network media fra 100BaseTx Full Duplex til 10BaseT Full Duplex på netværks kortet og det .