Avatar billede hanuman70 Nybegynder
20. februar 2000 - 20:02 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Kritik og vurdering!

Backpackers Online
http://www.backpackers-online.dk

Er netop blevet færdig i en ny ASP baseret version. Fyr al den kritik af i kan komme på.

Desuden vil en vurdering på 13 skalaen være velkommen.
Avatar billede kristian21 Praktikant
20. februar 2000 - 20:19 #1
Jeg vil ikke give den store vurdering, blot sige, at jeg synes det er en kanon god side. Det er sgu gjort godt.
Avatar billede fico Nybegynder
20. februar 2000 - 20:25 #2
fed hjemmeside Hanuman70.
Enten er det mit GRAFIKKORT, men menue knapper er det meningen at de er lidt sløret ?
Men ellers så 8-9@13.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2000 - 00:30 #3
Design: Et pænt almindelig design.
Navigation: En quick Site.
Formål: Det lever den op til.
Andet: Den blanke margin over i højre side generer mit øje lidt., men det er nok ikke mulig, at placere den Rejs til nogle andre steder. Eller skal du til at bruge f.eks. en topframes, hvor den så kunne placeres fast i, evt. med nogle navigationknapper, og reklamebanner.
Karakter 10 på 13
Avatar billede kirsten Nybegynder
21. februar 2000 - 00:33 #4
Et klart fedt design, det eneste der skodder lidt er de runde kanter.
Avatar billede fagbog Nybegynder
21. februar 2000 - 07:23 #5
Design: Et rigtigt godt og velfungerende design.
Navigation:  Er rigtighurtig til at loade til næste side
Formål: Det lever den op til.
Karakter:  11-12 @ 13

Andet: Jeg synes at du skulle lave en frame til din
menu & Reklamebanner.

MVH

Fagbog
Avatar billede bjarte Nybegynder
21. februar 2000 - 09:05 #6
fint design. men buene, i grafikken er dårlige. innhold ikk jeg ikke tid å se på men det så ut som om det var en del der som kunne være nyttig.
loader bra.. selv med 3.11 og nn3 på 33mhz maskin!!!!!!!!!!!!!
9@10

Bjarte
Avatar billede bromer Nybegynder
21. februar 2000 - 15:05 #7
fint design

kritik

buerne i grafikken er dårlig
den sorte bgcolor passer ikke ind. Jeg ville nok vælge hvid, hvis det var mig
Avatar billede nof Nybegynder
21. februar 2000 - 16:34 #8
designet er kanon fedt, og indholdet er også ret godt. jeg giver den 11!

/nof
Avatar billede obey Nybegynder
21. februar 2000 - 16:59 #9
Man kan ihvertfald sagtens se at du også har lavet Cwd.dk.. Samme farver og stil..
Avatar billede theill Nybegynder
21. februar 2000 - 17:46 #10
Ros:

  + den er der meget af, saa den er jeg skrottet.

Ris:

  + du mangler noget antialias paa dine curves ... de er for hakkede.
  + link paa artikel-billederne ville vaere laekkert.
  + 'vind guidebog' skal peppes lidt op.
  + aarstal paa 'sidst opdateret', saa man er _sikker_ paa, det er en dato. Jeg var i tvivl et ½ sekund.
  + de fire main areas du har (magasinet, guiden, etc), burde have en bedre overskrift inde paa deres site ... saa er man ikke i tvivl om, hvilken side man er paa. Hvis de var mig, ville jeg nok beholde den effekt der er paa knappen, naar musen placeres over den .. saa man kan se at den er 'pressed'.
  + din roede hover effekt paa linkene burde maaske udskiftes til en lysere nuance af den brune link-farve.
  + maaske kunne du lave main area knapperne en smule mere tydelige. Jeg har lige kigget naermere paa dem, og de er lidt for flossede.

Just my 2 cents.
Avatar billede theill Nybegynder
21. februar 2000 - 17:46 #11
"saa den er jeg skrottet" skal laeses som "saa den HAR jeg skrottet".

Hmm, dansk er svaert ;o)
Avatar billede runetotland Nybegynder
21. februar 2000 - 22:04 #12
Veldig bra/ nyttig side.  Den kan være kjekk viss jeg skal på interrail om et par år.  På en skala fra en til tretten gir jeg den 10...

Rune.
Avatar billede theill Nybegynder
22. februar 2000 - 00:02 #13
Ups, jeg glemte at rate den:

  design: 11
  indhold: 10
  brugervenlighed: 10

  karakter: 10
Avatar billede predict Nybegynder
23. februar 2000 - 00:14 #14
Ok side, jeg bryder mig dog ikke meget om at knapperne i toppen, virker som om de bliver aktiverede (trykket ned) ved mouseover, måske skulle de bare lyse op istedet.

10 af 13
Avatar billede hanuman70 Nybegynder
25. februar 2000 - 15:28 #15
Pointene går til Theill for at levere mest brugbar kritik.
Avatar billede Slettet bruger
25. februar 2000 - 22:12 #16
Nå normalt gives point til alle, som har givet et hint og karaktere. Du er altså ikke interresseret i at få vuderet  sites fremover. Skal det forståes på den måde.
Avatar billede theill Nybegynder
26. februar 2000 - 00:05 #17
kharder >> det er vel helt op til den enkelte, hvordan man oensker at fordele sine point paa de givne svar.

Avatar billede fuxi Nybegynder
26. februar 2000 - 00:23 #18
kharder>> Jeg kan kun give theill ret, og i bund og grund er det jo ikke pointene der tæller. Det handler om at hjælpe hinanden

FUXI
Avatar billede fico Nybegynder
26. februar 2000 - 18:28 #19
Jeg vil give Kharder mere ret i det han siger fordi; for at andre gider at vudere ens hp igen så må man dele point'ene op fifty fifty.

Theill >> Eksperten kan godt klare Æ'er, Ø'er og Å'er.
Så næste gang prøv at skrive nudansk.
Avatar billede theill Nybegynder
26. februar 2000 - 22:28 #20
fico >> Jeg bruger engelsk tastatur-layout, saa det er lidt besvaerligt, hvis jeg skal skrive æ, ø og å.
Avatar billede fico Nybegynder
26. februar 2000 - 22:36 #21
Når så ´det derfor......hvorfor f..... køber du så ikke et DANSK tstatur ?
Avatar billede theill Nybegynder
27. februar 2000 - 00:52 #22
fico >> jeg bruger engelsk tastatur-LAYOUT og det er det, der er problemet.

Jeg kan bedre lide den placering, isaer [, ], { og } har i et engelsk tastaturlayout; det var faktisk en af de vaesentlige grunden til, jeg skiftede.

Jeg er dog ked af, hvis det generer dig :o(
Avatar billede fico Nybegynder
27. februar 2000 - 11:21 #23
Næ næ, det generer mig ikke.