Avatar billede icelands_ Nybegynder
08. oktober 2001 - 13:39 Der er 13 kommentarer

Nero i win 2000

Jeg har installeret nero burning rom, men når jeg starter op, siger programmet, at jeg skal spørge min adminstrator om lov til at benytte programmet. Der er dog en lille detalje - jeg er logget på som administrator - hvad er der galt?
Avatar billede cmanx Nybegynder
08. oktober 2001 - 13:44 #1
Hej du skal give dig selv administrator rettighedder, eller installere nero igen, og når den spørger hvem der skal bruge programmet skal du sige users, ikke administrators. så skulle det virke. problemet er at du ikke har administrator rettigheder.

Hilsen cmanx
Avatar billede icelands_ Nybegynder
08. oktober 2001 - 14:07 #2
Jeg har administrator rettigheder, tror jeg nok - logger i hvert fald på som admiistrator. Nero er afinstalleret og installeret igen, men den spørger på intet tidspunkt om brugerrettigheder, og jeg kan ikke finde indstillingerne i kontrolpanelet.
Avatar billede burningice Nybegynder
08. oktober 2001 - 14:27 #3
tjek, og dobbeltjek om din bruger er medlem af administrator gruppen!
Avatar billede cmanx Nybegynder
08. oktober 2001 - 14:36 #4
Nå okay når jeg installerer min original version, ikke en demo, spørger den hvilke brugere der skal anvende programmet.
men er løsningen som cyberfessor skriver
Avatar billede computer-experten Nybegynder
08. oktober 2001 - 16:07 #5
gå ind i kontrolpanel>>> brugere og adgangskoder>>>marker administrator og tryke på egenskaber. derefter klikker du på fanebladet gruppemedlemskab der skulle der meget gerne være en sort prik i andet hvor der står administrator ved siden    af....

/Suran
Avatar billede computer-experten Nybegynder
08. oktober 2001 - 16:08 #6
ups skulle være et svar
Avatar billede icelands_ Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:10 #7
Til computer-experten. Den står allerede på de indstillinger, så det er ikke der problemet ligger. Jeg har efter hvad der står i indstillingerne total kontrol og rettigheder til computer-domænet.
Avatar billede icelands_ Nybegynder
08. oktober 2001 - 17:15 #8
For lige at komme med yderligere oplysninger: Programmet er en demo-version hentet fra downloads.com, og jeg har også problemer med at få den til at detecte min brænder, men det har jo ikke noget med rettighederne at gøre, fordi jeg kan sagtens bruge andre brænderprogrammer - det er nok mere et spg. om at installere de rigtige aspi-drivere.

Men ellers må jeg bare prøve med en ældre version, det kan være, at der er tale om en bug???
Avatar billede computer-experten Nybegynder
08. oktober 2001 - 18:02 #9
hvad er det for en version 5.0 eller 5.5???
Avatar billede skov_p Praktikant
08. oktober 2001 - 22:49 #10
Hvis du har den originale SW kan du fra Nero\'s hjemmeside Downloade den sidste nye Update.
Du kan ikke installeree den uden at hhave den originale installeret først. Jeg har ikke haft problemer med den. (Ver.5.5)
Avatar billede icelands_ Nybegynder
09. oktober 2001 - 00:40 #11
Det er 5.5.4.0
Avatar billede computer-experten Nybegynder
09. oktober 2001 - 13:30 #12
hmm..... jeg tror det vil komme til at virke hvis du har den orginale version... og ikke en demo....
Avatar billede icelands_ Nybegynder
09. december 2001 - 17:43 #13
Det er den originale version...