Avatar billede sharkmeat Nybegynder
06. oktober 2001 - 19:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Halflife MOD

Hejsa Eksperter...

Jeg har leget med Halflife-Eng lige siden HL kom ud..

Jeg har i noget tid arbejder på en singleplayer hl mod...

Jeg kan selv mappe, Skinne, lave modelle, lave sprites, tegne textures/lave wadfiler osv, men...

Jeg kan ikke c++ på højt nok plan, til selv at skrive mine dll, og client filer..

Indtil nu har jeg bare brugt std hl dll. Men det kunne være godt at lave en helt ny dll-fil. Man kan self ændre på våbenes stats, osv, men det er ikke det samme...

Nogen som har leget lidt med c++ / halflife coding.. ?
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2001 - 19:59 #1
Ingen kritik, men lav det her under C++ emnerne, så får du muligvis flere svar!
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
06. oktober 2001 - 20:03 #2
well ok =)

Men hvad med jer andre ??? Har i ikke leget lidt med enginene ???
Avatar billede bbs Nybegynder
06. oktober 2001 - 23:00 #3
Vil da gerne være med i projektet, måske administrativt ..
Kender jo ejeren af den lokale net-café... :)
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2001 - 23:06 #4
Hvor vil du hen med det BBS?
Avatar billede bbs Nybegynder
06. oktober 2001 - 23:07 #5
Jeg kunne evt. få ham til at lave reklame for moddet ved ham, så det kunne komme ud i Aalborg..
Forresten, så har jeg også en server hvor vi kan lave \"hvad-dit-mod-nu-hedder\"-server.
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
07. oktober 2001 - 01:31 #6
hehe... Det er en Singleplayer..

Jeg laver det for sjov, og kunne godt tænke mig at snakke med ligesindet.. Som måske havde nogle erfaringer osv =)
Avatar billede bbs Nybegynder
07. oktober 2001 - 11:29 #7
sharkmeat->
Vil nu gerne være med på den måde jeg nu kan alligevel..
ICQ:

Vi kan jo starte med at udgive det som single-player, og derefter lave det til server-spil hvis det bliver populært ;)
Avatar billede bbs Nybegynder
07. oktober 2001 - 15:03 #8
Takker for points :)