Avatar billede mukanus2 Nybegynder
06. oktober 2001 - 12:37 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

lav et enkelt rum i 3d max

er der en der vil lave et enkelt rum til mig i 3d studio max ?

det skal bare være blåt ikke andet og jeg skal kunne redigere i det..
den der laver detr for pointene
Avatar billede mariager13 Nybegynder
06. oktober 2001 - 15:41 #1
3dchat?
Avatar billede zerohero Nybegynder
06. oktober 2001 - 17:07 #2
Hvad mener du med \"rum\" en kasse/box eller hvad?
Avatar billede mukanus2 Nybegynder
06. oktober 2001 - 17:50 #3
jaah ligesom de rum der er på chatten www.n.dk og en masse andre...

bare en firkant og så skal man se det ca. skrå oppe fra...

så man kan se halvedelen af sidernes vægge og man kan se bagvæggen...

prøv at se nogle af de rum på chatten www.n.dk

hvis i kan vil jeg blive glad...
Avatar billede dvl Nybegynder
10. oktober 2001 - 08:22 #4
Lav en box.
Flip Normals
Slet \"loftet\"
og vupti!!
Avatar billede mlr Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:10 #5
Dav Mukanus2. Jeg vil gerne lave sådan et rum til dig men skla der ikke være ngoet indeni? kun vægge og gulv i blå farve?

-Martin
Avatar billede mlr Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:12 #6
Glemte lige at spørge om hvilken format det skal være i? Skal det være i selve 3dsmax filen eller i .bmp,.jpg eller gif eller hvad skal det være?

-Martin
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
10. oktober 2001 - 16:18 #7
Det er sgu´ for kedeligt at have en 3d chat bare vent at se!
Avatar billede mukanus2 Nybegynder
10. oktober 2001 - 22:41 #8
der skal ingen ting være og det skal være i 3d studie max format :)

jeg vil gerne have en intruksion til at putte gulve på hvis det er ?
Avatar billede mlr Nybegynder
11. oktober 2001 - 08:28 #9
Okay. Jeg skriver abre lige ned hvordan du smider et gulv ind. =)

Men hvis du har ICQ kan du så ikke lige kontakte mig, mit icq nr. er: 134584200

-Martin
Avatar billede mukanus2 Nybegynder
11. oktober 2001 - 15:58 #10
okey..

det skal være det samme som dette:
http://hairboy.adsl.dk/finewebdesign/ultraz/rum.jpg

fuldstændig !
så skal jeg bare have det i 3d studio max format...
Avatar billede mukanus2 Nybegynder
11. oktober 2001 - 17:12 #11
Dauser igen

jeg ved godt at i måske bliver sure men mlr har tilbudt at lave det for mig og er i fuld gang, vi snakker over icq.
jeg skal nok ligge grafikken ud her så ingen bliver snydt.
men jeg lover pointene ud til mlr så i andre behøver altså ikke prøve.

// Muk Anus

tak mlr ;)
Avatar billede mlr Nybegynder
11. oktober 2001 - 17:16 #12
=)
Avatar billede mlr Nybegynder
11. oktober 2001 - 17:22 #13
Sådan, så er det sendt til din mail...
Avatar billede mlr Nybegynder
11. oktober 2001 - 17:26 #14
Det skal jo skrives som SVAR så: Sådan, så er det sendt til din mail...
Avatar billede mukanus2 Nybegynder
11. oktober 2001 - 17:26 #15
okey jeg ser på det og du har lovet mig at hjælpe med at sætte ting ind så tak for det :)
i andre skal nok få at se det jeg har lavet med hans hjælp senere...

tak fro det mlr.
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
22. oktober 2001 - 09:10 #16
Vi skal se det nu !