Avatar billede sharkmeat Nybegynder
05. oktober 2001 - 20:17 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Hmmm... Hvad syntes I ?

Yo Yo

Hejsa Alle eksperter =)

Jeg har siddet og leget lidt med en side i noget tid. Vist den til nogle venner osv. Nogle sagde den var for tung. Andre sagde den var FOR meget af det gode. Og helt andre syntes den var ok... Hvad syntes I ?
http://www.museth.ishoejby.dk/sharkmeat/
Avatar billede egede Nybegynder
05. oktober 2001 - 20:34 #1
Den er liidt tung, sidder med en 256, og er ikke vant til at vente ;)
Syntes meget godt om designet, meget forfriskende og utraditionelt...
10@13
Avatar billede egede Nybegynder
05. oktober 2001 - 20:36 #2
bemærkede lige din \"made in notepad\", jeg syntes at du skulle tilføje noget nonbreakble space der hvor der er to linie skift, altså:
<br><br> = <br>&nbsp<br>
Avatar billede zeeo Nybegynder
05. oktober 2001 - 20:47 #3
Den er da total fed, men hvis du er total prof så burde du kunne gøre det bedre. Det er ikke fordi jeg kan gøre det bedre FOR DET KAN JEG IKKE!
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
05. oktober 2001 - 20:47 #4
Ja, men det kan jeg godt forstå ... altså, at der er delte meninger. Og så sidder jeg tilbage ... jeg er modstander af hjemmesider der er \'tegnefilm\'. BASTA - og så kommer der sådan een og rokker ved den fundamentalisme. Så OK, jeg overgiver mig, der findes nogle (meget) få undtagelser hvor design går op i en højere enhed med humor ... og da siden er så ufuldstændig, at formål og målgruppe ligger helt åben, gir jeg mig. Det er OK på mit bredbånd, at den er på 200 k, det er i orden at der er musik, det er i orden at der er kaos, det er i orden at komplementærfarverne skriger af hinanden, cdet er i orden at ... !

Til gengæld må du så love ikke at ligge det færdige produkt med målgruppebeskrivelse og formål ud, for så ... :)
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
05. oktober 2001 - 21:26 #5
hehehe.... Mange tak for alt den kritik....
Jeg har altid været lidt tegneserie guy, se f.eks http://dk.internations.net/krytztoft/testsider/owd_udkast/table.html Det er bare ikke alle der værdsætter det. Hvilket jo er fint nok. =)

Der er nogle mangler... Ja.. =)

De der funky lilla menu sumboler, skal oxo laves om. Baggrunden er lavet i 3Dmax + Menu Symbolerne. Resten er photoshop. Musikken var bare for sjov.

egede >> Tak for tippet. De prøver jeg i morgen. ;O)

zeeo >> Jeg er ikke Pro. hehe... Jeg går på HTX.. Og det der med at du ikke kan gøre det bedre... Øv dig, så skal du nok blive rigtig god.

tony_breindal >> Jeg må indrømme at jeg ikke har helt så meget tjek på farve og brugervenlighed som du nok har. Jeg er ikke så vild til at lave HP, men elsker at lege med grafik. Som du oxo selv siger, har den en helt speciel målgruppe. Derfor er den lidt... øh... ikke rette mod helle offentligheden :P

Mange tak for alt jeres kritik.. =)
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
05. oktober 2001 - 21:32 #6
Jeg har fordelt points således:

egede = 20 for hans lille tip

zeeo = 10 for Citat \"Den er da total fed\"

tony_breindal = 20 fordi han accepterer min stil ( dermed ikke sagt at han er vild med den :P )

Tak Eksperter

Avatar billede egede Nybegynder
05. oktober 2001 - 22:14 #7
Mange tak for point ;-)
Avatar billede Slettet bruger
05. oktober 2001 - 22:47 #8
Ser meget sjovt ud, men hvad er formålet? Hver gang man klikker på noget ryger man blot op i toppen af skærmen
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
06. oktober 2001 - 00:51 #9
hehe... den er som sagt ikke færdig... når man på knapper ryger man til ???

Men det er bare et designtest...  Prøv at holde hånden over de 3 menu\'er ude i siden