Avatar billede megahajen Nybegynder
05. oktober 2001 - 11:59 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

52x, kører som 1x (hvis det gidder at læse)

Hej...
Jeg har købt et cd-rom drev fra Memorex på 52x, jeg bruger winXP....
Problemet liggger i at det næsten ikke gidder at læse!
Jeg har lige købt Theme Park Inc. Og den skriver når man \"prøver\" at starte, at cd´n ikke er i!!!
(Det har den i øvrigt gjort før)
Jeg hved ikke rigtig hvad jeg skal gøre, kan i hjælpe mig??????
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
05. oktober 2001 - 12:01 #1
Du siger den har gjort det før? Hvor gammel er den da?

Har du prøvet at rense drevet?

Er den CD du har købt en hjemmebrændt??
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
05. oktober 2001 - 12:02 #2
Forresten... hvis du skal rense drevet så skil den ad, brug en vatpind.. ikke noget med en rense cd, det ødelægger mere end det gavner!
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. oktober 2001 - 12:02 #3
hvis det er en orginal cd kan der være protection på der gør at det ikke er muligt at brænde den
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. oktober 2001 - 12:03 #4
han skal sq ikke begynde og rense en nyt drev så riger garentien
Avatar billede megahajen Nybegynder
05. oktober 2001 - 12:03 #5
Drevet er 2 måneder gammelt!!!

Det er jo nyt, så det burde der ikke være grund til!!!

Ærligt købt og betalt hos Bog & Ide
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. oktober 2001 - 12:03 #6
Mange af \"hurtig\"drevene slår ned i meget langsom hastighed, første gang den opdager en fejl på disken. Sørg for at CD´en er helt ren.
Avatar billede megahajen Nybegynder
05. oktober 2001 - 12:04 #7
jammen burde den ikke være det???
Jeg købte spillet igår!!!
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. oktober 2001 - 12:05 #8
mange nye spil kan ikke brændes ... er det det samme hvis du prøver at brænde en musik cd ?
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
05. oktober 2001 - 12:05 #9
Ja, ok. han sagde ikke noget om at drevet var nyt, bare at han havde købt det (i.e. ikke stjålet). Han sagde også at den havde gjort det før, så det kunne være at det var af ældre model, eller købt brugt.

Husk på at selvom det er et 52x drev, kommer den næppe over et par mb/sec :o)
Avatar billede megahajen Nybegynder
05. oktober 2001 - 12:05 #10
Jamen jeg skal overhovedt ikke brænde noget...

Jeg skal bare spille et spil!!!!
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. oktober 2001 - 12:06 #11
det er også derfor at spil i warez verdenen bliver cracket .. fordi at du ikke bare kan kopiere dem
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. oktober 2001 - 12:06 #12
hehe my mistake ;)
Avatar billede megahajen Nybegynder
05. oktober 2001 - 12:06 #13
Nej ny model fra Computer City!!!!!!
Avatar billede simonvalter Praktikant
05. oktober 2001 - 12:06 #14
jeg læste lidt forkert ;=)
Avatar billede megahajen Nybegynder
05. oktober 2001 - 12:07 #15
Det var der ingen der havde svar på????
Avatar billede megahajen Nybegynder
05. oktober 2001 - 12:08 #16
Haloooooo?????
Avatar billede maverick_quazary Nybegynder
05. oktober 2001 - 12:11 #17
du siger du ryger helt ned i single speed? Hvor hurtigt overføre du... lav en test!

Måske er din CD defekt..

Måske har du fået fat i et defekt CD rom drev, hvis den gør sådan ved alle dine CD\'er, ville jeg gå ned og få det byttet, garantien gælder jo stadigt (Bare du lader være med at rense det som jeg tidligere foreslog, da jeg ikke vidste at dit CD-rom drev stadigt havde garanti)

Det er de svar jeg har!
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. oktober 2001 - 12:27 #18
Enig - prøv et par forskellige CD´ere, som du ved virker. Kører de OK, må det være din spilCD der er defekt - ned og byt den.
Er det kun ganske få CD`ere du kan læse, må det være dit drev - ned og byt det.
Avatar billede marz* Nybegynder
05. oktober 2001 - 12:29 #19
nogle spil har bare problemer med at virke :)
jeg havde samme prroblem med diablo ii, men fik løst det ved at indstallere en ny patch til spillet :)

se på spillets hjemmeside om der ikke er en patch

marz*
Avatar billede megahajen Nybegynder
05. oktober 2001 - 13:07 #20
Nej det er der slet ikke???? Er der nogle der kan hjælpe med at finde sådan en til:
Theme Park Inc.???????

Så gir jeg bonusen
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. oktober 2001 - 13:14 #21
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. oktober 2001 - 13:16 #22
Men jeg er ikke sikker på det er det samme spil.

Sim theme park?
Avatar billede megahajen Nybegynder
05. oktober 2001 - 13:22 #23
Det er det heller ikke!!!!
Theme park inc. Og Sim Theme Park er foskellige!
Avatar billede megahajen Nybegynder
05. oktober 2001 - 13:24 #24
Hmmmmm nå men så kan det sgu osse være lige meget med det lorte spil....!!!!

Avatar billede megahajen Nybegynder
05. oktober 2001 - 13:25 #25
Vinderen af konkurancen er Marz* Han kom med det bedste svar!!!!!!!

P.s Marz* Du sender lige en mail til mig når/hvis du finder en ikk?????
Avatar billede marz* Nybegynder
05. oktober 2001 - 13:26 #26
http://gamecopyworlds.de/gcw/games/pc_theme_park_manager.shtml

ta den der hedder no/cd fix :) så slipper du for cd\'en det var den måde jeg løste mit diablo problem på.

nu går jeg ud fra at det er en original cd du har :)

marz*
Avatar billede marz* Nybegynder
05. oktober 2001 - 13:32 #27
Avatar billede megahajen Nybegynder
05. oktober 2001 - 21:14 #28
Det er stadig ikke det samme spil!!!!

THEME PARK INC. HEDDER DET!!!!
IKKE SIM THEME PARK GOLD EDITION
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. oktober 2001 - 09:50 #29
Spillet er så nyt (så vidt jeg kan se), at der endnu ikke er kommet nogen patches til det.