Avatar billede andy Nybegynder
03. oktober 2001 - 22:39 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke ændre mappeindstillinger

Hey!

En eller anden idiot har gennem en internet side ændre nogle \"begrænsninger\" på min computer. Jeg kan ikke længere ændre mappeindstillinger eller internetindstillinger, den opper istedet og med denne meddelelse:
\"Denne handling er blevet annulleret på grund af begrænsninger på computeren. Kontakt systemadministratoren\"

Hvor kan jeg få de gamle \"begrænsninger\" tilbage?

En anden ting.
Hver gang jeg starter computeren og går ind i IE, så starter den med søgesiden åbnet, og hyperlinks menuen et underligt sted. Det vil jeg også have ændret.

50 point pr svar.

Avatar billede x-zer0 Nybegynder
03. oktober 2001 - 22:41 #1
Bare tryk på søg så kommer det ikke igen (plejer det ikke )...
Avatar billede prodic Mester
03. oktober 2001 - 22:50 #3
Andy->Prøv at tjekke om du har PolEdit liggende på din Computer.
Hvis du har det, så er det gode chancer for at netop det program kan ændre dine indstillinger tilbage til normal.
Avatar billede andy Nybegynder
03. oktober 2001 - 23:07 #4
kapla0> Tak. Men det er irriterer mig mest er at jeg ikke kan ændre mappeindstillinger. Jeg vil nemlig gerne kunne se filnavne for alle filer.

prodic> Hvad er PolEdit?
Avatar billede andy Nybegynder
03. oktober 2001 - 23:12 #5
kapla0> TAK! Det duede. Nu skal jeg bare have fjernet det på mappeindstillinger.
Avatar billede kapla Nybegynder
03. oktober 2001 - 23:21 #6
Prøv Security-Setup, det kan måske fjerne det. http://www.security-setup.dk/download.htm
Avatar billede andy Nybegynder
03. oktober 2001 - 23:29 #7
Den kunne ikke finde noget
Avatar billede prodic Mester
03. oktober 2001 - 23:39 #8
PolEdit er et program der følger med din Windows98 CD-rom, og den kan bruges til at fjerne funktioner på en PC. Og naturligvis også fjerne dem igen :-)
Avatar billede mixter Nybegynder
04. oktober 2001 - 07:38 #9
Hvis du har ConfigSafe Autocheck, kan du gå tilbage til en tidligere brugbar indstilling. Håber du i så fald har husket at bruge Snapshot.
Avatar billede andy Nybegynder
05. oktober 2001 - 19:29 #10
prodic> Jeg finder kun en poledit.chm når jeg søger på poledit.

mixter> Det har jeg ikke.

Er der ikke nogen der ved hvad der skal slettes/tilføjes i regedit for at fjerne begrænsningen?
Avatar billede prodic Mester
05. oktober 2001 - 19:33 #11
andy->PolEdit programmet findes på din Windows 98 CD-rom.

Installer det program, og kør PolEdit filen og led efter diverse indstillinger der kunne minde om dine \"fejl\".

Det er dog ikke sikkert, at programmet kan hjælpe men er da et forsøg værd.

Avatar billede andy Nybegynder
10. november 2001 - 16:10 #12
svar
Avatar billede andy Nybegynder
10. november 2001 - 16:11 #13
svar
Avatar billede kapla Nybegynder
10. november 2001 - 16:12 #14
?? Svarede jeg ikke korrekt på havldelen af dit spørgsmål ??
Avatar billede andy Nybegynder
10. november 2001 - 17:37 #15
Det virkede ikke!
Avatar billede kapla Nybegynder
10. november 2001 - 18:58 #16
Kommentar fra andy
03/10 2001 23:12:02    kapla0> TAK! Det duede. Nu skal jeg bare have fjernet det på mappeindstillinger.
Avatar billede andy Nybegynder
12. november 2001 - 21:53 #17
Da jeg restartede var det der igen...
Avatar billede andy Nybegynder
12. november 2001 - 21:55 #18
btw, så har jeg skiftet til XP, så jeg har ikke længere det problem. Men hvis du gerne vil have de 50 points så er det da intet problem :-)
Avatar billede andy Nybegynder
12. november 2001 - 21:58 #19