Avatar billede palleravn Nybegynder
03. oktober 2001 - 22:02 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

cs spry logo

Hvordan laver jeg et nemt spry logo til cs. Kan det lade sig gøre at slette er af de allered eksisterene og erstatte det med et andet? Hvordan gør jeg, jeg vil bare gerne have et spry logo i farver, jeg har et billede, hvordan gør jeg ?    ?    ?        ?    ?    ?    ?  ?  ?      ?      ?    ?    ?      ?      ?    ?      ?      ?    ?  ?      ?        ?        ?      ?      ?          ?          ?      ?      ?  ??  ?
Avatar billede x-zer0 Nybegynder
03. oktober 2001 - 22:07 #1
Du erstatter nok bare dit logo med den fil der ligger der nu !
Avatar billede prodic Mester
03. oktober 2001 - 22:10 #2
Avatar billede jimsim Nybegynder
04. oktober 2001 - 08:44 #3
Jeg ved godt der er kommet andre svar, men jeg har lige en side på dansk, hvis du hellere ville ha\' det. Håber ikke jeg træder nogle over...
Guiden er i hvert fald nem.
http://members.fortunecity.com/counterspray/
Avatar billede palleravn Nybegynder
04. oktober 2001 - 19:12 #4
Jimsim det gør sq ikke noget, jeg kan beste lide danske sider, det er det nemeste..........
Avatar billede palleravn Nybegynder
05. oktober 2001 - 16:50 #5
hvad med i farve
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
05. oktober 2001 - 20:00 #6
Hvad med i farve ???

Det ER i farve.. Lagt i en WAD fil... Derfor er det farve...

Prodic var først. Han har fortjent de points.

Vidste ikke du legede med HlEnginen Prodic ??
Avatar billede prodic Mester
05. oktober 2001 - 20:11 #7
Sharkmeat->Det gør jeg heller ikke :-)
Søgte bare lidt efter det, man kan jo altid lære noget nyt ikke :-)
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
05. oktober 2001 - 22:04 #8
ok cool nok =)

Jeg har lavet ting og sager til Halflife i snart 3 år.. Startede med a mappe..( http://dk.internations.net/krytztoft/billeder/mod/t1.jpg ) Så kom 3dMax Feberen.. begyndte at lave våben ( http://dk.internations.net/krytztoft/billeder/mod/m92f.jpg & http://dk.internations.net/krytztoft/billeder/mod/newmp5.jpg ) Og til sidst skulle de så skinnes, så jeg begyndte at lege med photoshop...

Jeg har flere gange været lidt efter dig Prodic, det må du undskylde. Jeg har meget respekt for det du har lavet... Jeg syntes bare ikke man ser så meget, af det du ellers laver, hvilket jeg syntes er lidt ... øv... En mand som dig, må da slynge en masse fed grafik ud =)))

Mange undskyldninger Sharkmeat =)
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
05. oktober 2001 - 22:07 #9
SKod Links jeg har fået lavet...

Det kommer ikke første gang.. bare refresh, så kommer du 2nd gang =)
Avatar billede prodic Mester
05. oktober 2001 - 22:45 #10
Sharkmeat->Jeg laver en del grafik, men ikke på Eksperten.dk - det er bare et princip jeg har mig.
Desuden så virker du til at have en del mere forstand på HL/CS end mig. ;-)
Avatar billede sharkmeat Nybegynder
05. oktober 2001 - 23:02 #11
ok fair nok Prodic....

Du skal ikke høre flere sure indlæg fra mig...
Avatar billede prodic Mester
05. oktober 2001 - 23:06 #12
Sharkmeat->Helt fint. Kan faktisk ikke huske nogle debatter med dig, så det er nok allerede glemt igen. ;-)
Avatar billede rekcuf Nybegynder
06. oktober 2001 - 01:40 #13
Halflife Logo Creator er hylenemt at bruge.
Du siger du har et billede. Det henter du ind i HL Logo Creator, hvor du har yderligere kan finpudse det lidt. Når du er tilfreds trykker du \"Make Wad\". De standard sprays der er i CS, ligger i filen pldecal.wad. Den fil ligger ALTID i xxx/cstrike/. Når du i HL Logo Creator trykker \"Make Wad\" overskrives pldecal.wad.
VIGTIGT: Når wad-filen er overskrevet med den nye, skal du ikke finde logoet under customize i CS menuen. Begynder du at rode rundt dér, vil den NYE wad-fil blive erstattet af den gamle.

Måske lyder alt det her som volapyk. Mail mig hvis der er problemer.

http://cfsclansite.gamepoint.net/hlcweb/
Avatar billede palleravn Nybegynder
06. oktober 2001 - 16:00 #14
prodic det er rigtigt at det er i farver, det var bare et forkert program jeg havde, en ældre version. Nu har jeg Halflife Logo Creator og det virker. TAK
Avatar billede rekcuf Nybegynder
06. oktober 2001 - 16:02 #15
np og tak for point
Avatar billede prodic Mester
06. oktober 2001 - 16:03 #16
Tak for pointene.
Avatar billede palleravn Nybegynder
06. oktober 2001 - 17:02 #17
dET VAR SÅ LIDT ha ha ha