Avatar billede nhc Nybegynder
03. oktober 2001 - 21:06 Der er 7 kommentarer

Email service ála hotmail

JEg har lige fået oprettet mig på Freepaq.dk og jeg jeg oprettet en email til mig selv nu er problemet så bare at jeg altid har brugt hotmail og det eneste jeg har nu er pop3 brugernavn password server osv. Hvor kan jeg finde en service der er lige så godt som hotmail mht. at skrive emails oprette mapper modtager osv adressebøger er ikke så vigtige og hvor jeg kan få vidersendt email fra min gamle hotmailadresse
Avatar billede tommyf Nybegynder
03. oktober 2001 - 21:08 #1
Du kan da bruge Hotmail til at modtage mails fra din nye adresse. Du kan indstille den til at hente mails fra pop3-kontoer.
Avatar billede cd_ Nybegynder
03. oktober 2001 - 21:10 #2
Freepaq.dk noget bras.
Avatar billede prodic Mester
03. oktober 2001 - 21:12 #3
www.mailme.dk - det er måske en løsning.
Avatar billede nhc Nybegynder
03. oktober 2001 - 21:12 #4
jeg har prøvet det med hotmail men jeg kan så ikke sende fra den + det bliver noget besværligt p..
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
06. oktober 2001 - 23:27 #5
Hvorfor abbonerer du ikke hos et eller andet teleselskab, det er dog gratis og du skal kun betale telefontakst og det ska\' du ja alligevel. Man får vel ikke noget helt gratis foræret her i verden.
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
06. oktober 2001 - 23:30 #6
Og du kan sagtens ha\' hotmail ved siden af, det har jeg også og det kører fint sammen.
Avatar billede prodic Mester
03. november 2001 - 14:37 #7
Skal vi snart lukke?