Avatar billede lugtfri Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:17 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Lækker menu

Hep.
Jeg skal bruge script til noget menuværk. Hvis der er nogen der har nogen fede af den slags, som de vil dele, så bliver jeg glad!
Men det skal virkelig være smækkerlækker!
Avatar billede nute Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:21 #1
Avatar billede lugtfri Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:27 #2
desværre ikke helt hvad jeg ledte efter.
Avatar billede nute Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:28 #3
så må du da forklare hva et \"menuværk\", \"fede av den slags\" og \"smækkerlækker\" betyr !!!
Avatar billede lugtfri Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:31 #4
Lige et spørgsmål. Får man også javascriptet ved at klikke \'vis kilde\'?
Avatar billede nute Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:32 #5
hva mener du med det ?
Avatar billede lugtfri Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:33 #6
på en side. med en lækker menu. Kan man stjæle koden dertil?
Avatar billede mrjowns Novice
03. oktober 2001 - 13:35 #7
Ja, det er ikke noget problem! Hvad kunne du godt tænke dig at \"låne\" (URL)?

--jowns--
Avatar billede nute Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:35 #8
ja...*alltid* !! Man ka *aldri* skjule koden til de sidene man ser i sin browser..
Avatar billede lugtfri Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:36 #9
Hm.......prøver lige igen.
Avatar billede lugtfri Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:37 #10
så send et spørgsmål. Så skal du få dine points.
Avatar billede mrjowns Novice
03. oktober 2001 - 13:37 #11
Hvad er det for en menu du gerne vil stjæle - hvor ligger den henne?

--jowns--
Avatar billede lugtfri Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:37 #12
det var nemt............
Avatar billede nute Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:37 #13
en ting som er litt besyndelig...du ber noen av oss her inne enten lage en meny til deg, eller gi deg en link til en \"sækkerlækker\" meny som du kan nakke, og så bekymrer du deg for om koden kan stjeles ?????
Avatar billede lugtfri Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:37 #14
noget der ligner den på www.imma.dk
Avatar billede lugtfri Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:39 #15
jeg blev i tvivl. Jeg har ikke kunne finde overblik over koden. Og så ved jeg ikke en skid om JS. Det gør det ikke nemmere. Så kan man jo altod få lidt hjælp af de flinke mennesker, ikke.
Avatar billede lugtfri Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:40 #16
nevermind.....jeg finder ud af det...........
Avatar billede mrjowns Novice
03. oktober 2001 - 13:41 #17
Nahhh, det er en applet - den bliver svær at hugge! En javascript menu er nemmere! Ved faktisk ik om du kan hugge denne! Prøver lige...

--jowns--
Avatar billede nute Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:41 #18
den meny som ligger på imma.dk er en Applet...den kan du ikke umiddelbart finne kildekoden til...
Avatar billede mrjowns Novice
03. oktober 2001 - 13:44 #19
...jo, der er ingen problemer i at \"låne\" class-filen! Nå, men da du jo har lukket spm kan det jo også være lige meget!

--jowns--