Avatar billede gjoede Nybegynder
03. oktober 2001 - 12:45 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Fra US til DK Keyboard

Jeg har netop installeret Win 98 SE paa engelsk paa min PC. Hvordan laver jeg den om til dansk keyboard. Jeg har provet language under keyboard properties, men systemet kan ikke finde filen paa CD Romen.
Avatar billede bbs Nybegynder
03. oktober 2001 - 12:46 #1
Hvilket keyboard er det, så kan jeg muligvis finde en driver..
Avatar billede gjoede Nybegynder
03. oktober 2001 - 12:48 #2
Logitech I-touch cordless keyboard...
Avatar billede bbs Nybegynder
03. oktober 2001 - 12:52 #3
Avatar billede bbs Nybegynder
03. oktober 2001 - 12:54 #4
Ups, virker ikke..
Du kan downloade den danske version nederst her:
http://www.logitech.com/cf/support/kybdfiles_itouch.cfm
Avatar billede gjoede Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:08 #5
Jeg har logitech programmet i dansk. Jeg kan bare ikke faa Windows til at vaelge dansk keyboard. Hvis jeg downloader fra det link, vil jeg saa kunne skrive de danske bogstaver
Avatar billede bbs Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:11 #6
Ja!
Du skal bare vælge en ny driver til keyboardet, og derefter den du lige har downloadet..
Avatar billede gjoede Nybegynder
03. oktober 2001 - 13:44 #7
Jeg har lige gjort det... det er praecis det samme program som jeg har paa cd-romen.
Avatar billede sukos Juniormester
03. oktober 2001 - 13:53 #8
Skal det ikke bare ændres i autoexec.bat?
Avatar billede sukos Juniormester
03. oktober 2001 - 13:57 #9
keyb dk,,C:\\WINDOWS\\COMMAND\\keyboard.sys
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. oktober 2001 - 15:35 #10
Har du prøvet at ændre det i Kontrolpanelet og International, det plejer at virke!
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. oktober 2001 - 15:36 #11
Driveren har overhovedet ingen indflydelse på sproget, det afgøres under Internationale indstillinger!
Avatar billede gjoede Nybegynder
04. oktober 2001 - 11:48 #12
Jeg har aendret i internationale indstillinger, og det hjaelper ikke. Jeg kan ikke aendre foretrukne sprog i keboard settings uden at saette cd-romen i, og der kan pc ikke finde noget.