Avatar billede intercode Nybegynder
01. oktober 2001 - 20:18 Der er 8 kommentarer

ISS på XP med flere ip adresser !

HEjsa

jeg har lige instaleret isS på min xp maskine. og ønsker at køre 2 eller flere forskellige hjemmesider fra den maskine.
men problemet er at jeg kun i XP kan sætte 1 server op ! hvordan klare jeg det problem ?
evt med at andet programæ bare jeg ikke skal fjerne min ver af xp.

Alle domæner skal have forskellige ipadresser på nettet og kunne allesammen redirect til min ene ip.

tak

InterCode
Avatar billede intercode Nybegynder
01. oktober 2001 - 20:20 #1
jeg mener self. IIS

ikke iss

intercode
Avatar billede hojben Novice
01. oktober 2001 - 20:22 #2
Brug Host header... alle domæner skal pege på din IP.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
01. oktober 2001 - 20:35 #3
Først og fremmeste så skal du ud og havde fat i en server udgave af XP, ellers kan du ikke sætte flere \"servere\" op
Avatar billede intercode Nybegynder
01. oktober 2001 - 20:51 #4
kan man opgradere fra min proff, til server ?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:01 #5
uhmm.. tja.. det burde du sagtens kunne
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:01 #6
men lige hvad det koster ved jeg ikke. vil skyde, på lidt under en halv bondegård
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2001 - 21:27 #7
Det er en reduceret IIS, der ligger på det nuværende windows XP. Den kan også kun klare 5 brugere på en gang, så går den i kan ikke vise siden p.g. af for mange usere, så jeg tror ikke lige dit forehavende vil lykkes .
Avatar billede zondo Nybegynder
09. november 2005 - 12:21 #8
Så er der fundet en løsning på dine bøn'er http://www.midxpand.be/iisadmin, og så er det for "FREE", koster dig bare lidt points..!!!

Hilsen
Rasmus Hermann
Malberg Design