Avatar billede svs Nybegynder
29. september 2001 - 17:24 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

margin

Jeg har på min side et billede øvert i venstre hjørne. Nu var det jeg gerne ville have at dette billed var helt ude ved browserens kant, og ikke som nu hvor der er en margin over og til venstre for billedet.

Kan det gøres
Avatar billede prodic Mester
29. september 2001 - 17:26 #1
<body bgcolor=\"#ffffff\" leftmargin=\"0\" marginwidth=\"0\" topmargin=\"0\" marginheight=\"0\">
Avatar billede svs Nybegynder
29. september 2001 - 17:26 #2
Fandt en løsning
Avatar billede prodic Mester
29. september 2001 - 17:26 #3
Avatar billede prodic Mester
29. september 2001 - 17:26 #4
Selv tak for hjælpen da!!
Avatar billede svs Nybegynder
29. september 2001 - 17:29 #5
Nu fandt jeg jo en løsning der IKKE var din - så ta\' det roligt og ha\' en forsat god - og tak for forslaget.

Søren
Avatar billede nute Nybegynder
29. september 2001 - 17:52 #6
Søren >> bare et lite forslag. Bruk *litt* lenger tid på å lete etter løsninger selv. Du godkjenner ditt eget svar postet *1½ minutt* etter ditt opprinnelige spørsmål. Hvorfor ikke heller bruke de ekstra 1½ minutt til å *lete* etter svar andre steder istedenfor denne latterlige misbruken av eksperten ?? Ærlig talt synes jeg prodic burde ha fått noen points av deg...

/nute
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
29. september 2001 - 17:58 #7
>> nute - !

>> svs - Hvad er løsningen, hvis \'prodics\' ikke er god nok (hvad den er til milioner at webudviklere :) ?
Avatar billede straszek Praktikant
29. september 2001 - 18:16 #8
Nu forholder dig sig sådan, at jeg mener det ikke vedkommer andre end mig selv hvor lang tid jeg bruger på at finde en løsning inden jeg spørg \"eksperten\" - men til  \"nute\" kan jeg oplyse at jeg har bruget 1 1/2 time på at prøve forskellige løsninger.

Til Tony: jeg har ikke sagt at prodics løsning ikke virker eller er god nok - jeg fandt bare en anden måde at gøre det på. Det opdagede jeg inden,  jeg så at prodics havde svaret.  Jeg har løst problemet ved hjælp af  stylesheet og deffineret margin  for left og top heri. Det virker, lige som noget andet sikkert også ville have gjort.

M.v.h. Søren
Avatar billede nute Nybegynder
29. september 2001 - 18:25 #9
ehhh...litt forvirret. straszek og svs er samme person ?? Why ???

om det har blitt brukt 1½ time på å finne en løsning hvorpå man poster et innlegg her er ravende likegyldig. Poenget er at man poster ikke et spørsmål mottar korrekt svar fra en bruker her inne og deretter godkjenner seg selv *1½ minutt* etter sin første posting. Konseptet eksperten.dk går ut på at man får belønning for korrekte svar. prodic postet korrekt svar, og ærlig talt så fortjener han pointsene *selv om* svs/straszek fante svaret selv. Denne type flooding *fortjener* å bli \"straffet\" med at man skal avgi poeng. Hvis man tenker litt videre på denne type oppførsel, så kan man saktens gjøre tilsvarende på alle typer spørsmål fx fordi man ikke vil avgi sine poeng...
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
29. september 2001 - 18:31 #10
OK Søren - det var det jeg efterlyste, et argument for hvorfor et korrekt svar blev afvist - tak.

Det der med flere alias på Eksperten har \'nute\' kommenteret, så jeg vil blot bede dig om at (nær)læse div. regelsæt ...

Held & Lykke - Tony
Avatar billede straszek Praktikant
29. september 2001 - 18:38 #11
Til nute:
Først forviringen:
Det oprindelige spørgsmål, skrev jeg fra en pc\' på mit arbejde, og her var der åbentbart en af kine kollegaer der havde sat  den til auto-login - nu er jeg kommet hjem og bruger derfor mit eget..

Jeg er ikke enig med dig i din opfattelse af eksperten. Jeg havde siddet og roddet med en løsning i 1 1/2 time - en løsning jeg ikke kunne finde. Lige efter jeg havde postet mit spørgsmål, gik det op for mig hvad det var jeg havde gjort forkert, og jeg løste problemet selv - det mener jeg ikke gør mig til en kriminel forbryder.

Hvis der kom 8 forskellige måder at løse problemet på skulle jeg så give alle forfatterne point.

Men hvis prodics insisterer skal han da nok få sine 30 point
Avatar billede nute Nybegynder
29. september 2001 - 18:44 #12
referer til reglene punkt 3:

Alle brugere skal bestræbe sig på at svare på spørgsmål så hurtigt som muligt, og ligeledes afgive udlovede point, såfremt der er kommet et acceptabelt svar. Således bliver svartiden generelt reduceret.

om det var kommet 8 identiske svar, så gir du point til den første med det korrekte svar...

det er synd du ikke oppfatter eksperten.dk på samme måte som alle andre brukere...
Avatar billede olebole Juniormester
29. september 2001 - 19:27 #13
<ole>
nute >> Du har ikke ret i, at _alle_ andre brugere opfatter Eksperten anderledes end straszek

straszek >> I forbindelse med det, jeg skrev til nute, ville det måske være formålstjeneligt at gøre dig opmærksom på, at der er visse brugere, der ikke får hjælp af de \'garvede\' brugere - som ofte er de, der kan give dem svar på lidt vanskeligere ting.
Admin har endda lovet et filter, så man kan \'blackliste\' bestemte brugere på en måde, så man ikke får mails om deres spørgsmål - selvom man er tilmeldt den pågældende kategori. Dette filter skulle så ligge sammen med en brugers øvrige indstillinger.

...måske en tanke værd - hvis du ønsker svar på dine spørgsmål  :)
/mvh
</bole>
Avatar billede roenving Novice
30. september 2001 - 00:22 #14
>>svs/strszek
Du er i hvert fald også i min faregruppe !!·[
Avatar billede nute Nybegynder
30. september 2001 - 05:38 #15
olebole >> :-) \"alle\" i mitt innlegg er nok dét du forhåpentlig tolket det til å være...med \'alle\' mener jeg nemlig \"alle\" eller \'de fleste\', \'dem som aktivt bruker eksperten\' eller \'de \"garvede\"\' om du vil. Det ville gjerne være enklere å illustrere IRL istedenfor pr tastetrykk :-)
Avatar billede olebole Juniormester
30. september 2001 - 07:47 #16
I know, men jeg fandt en \'fundamentalistisk\' tolkning var brugbar i argumentationen overfor straszek  ;o)
Avatar billede prodic Mester
30. september 2001 - 12:30 #17
svs/straszek->Jeg insisterer ikke på noget som helst. De kære 30 point kan du for min skyld give til AIDS-fonden.
Jeg er en \"kende\" utilfreds med måden hvorpå svaret blev afvist -\"har fundet en anden løsning\"
Hvad så med at sige hvad den løsning var...

Alt det er sket nu, og du kan beholde de 30 point til en anden god gang hvor du har ledt i 1½ time og svaret er afgivet efter et par minutter.

Held & Lykke fremover!
Avatar billede svs Nybegynder
30. september 2001 - 13:35 #18
Hermed en sidste kommentar fra mig. Jeg er ikke enig i alle de synspunkter der er kommet frem  - men jeg tager dem med til overvejelse inden jeg næste gang stiller et spørgsmål.

Til Prodics: Jeg har nævnt tidliger hvordan jeg løst problemet, det blev gjort via et stylesheet hvor jeg definerede margin-top og margin left, og det ser ud til indtil vidre at virker (har ikke testet i netscape endnu)

M.v.h. Søren
Avatar billede prodic Mester
30. september 2001 - 13:41 #19
Få nu løst det med det AutoLogin - du skriver igen som SVS.

Og jeg har skam set, hvordan du har løst problemet.
Men når du afviser, så burde du skrive hvorfor du afviser det.
Ikke når folk senere beder om en forklaring.!
Avatar billede nute Nybegynder
30. september 2001 - 13:44 #20
svs/straszek([og eventuelt andre profiler du holder] >> Vi har *lest* at du ikke er enig i våre synspunkt. Men trist for deg...du ødelegger din egen mulighet for å få hjelp fra dem som *virkelig* har noe å hjelpe med.