Avatar billede -kingo- Nybegynder
27. september 2001 - 21:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

No More IRP Stack Locations - Windows 2000

Jeg er begyndt at få blå skærm med denne fejlmeddelelse \"No More IRP Stack Locations\" i Windows 2000. Så vidt jeg kan se skyldes det enten mit Anti-virus program eller IIS 5. Jeg har Norton Antivirus 2002 installeret. Fejlen kommer på forskellige tidspunkter, nogle gange ofte, andre gange med flere dages mellemrum.

Grunden til jeg tror det skyldes mit AV eller IIS er denne support side fra Microsoft: http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q177/0/78.ASP.

Men jeg har fulgt deres råd og ændret min IRP Stack Size til 11 (også 12 for den sags skyld) uden det hjalp en sk..! Er der andre der har samme problem, og evt. en løsning på det?
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. september 2001 - 22:40 #1
Jeg har også læst nogle steder at et netkort også kan lave sådan en fejl..
Avatar billede -kingo- Nybegynder
27. september 2001 - 23:26 #2
OK. Har du en url eller noget til det? Eller kan du huske hvad løsningen var? :)
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. september 2001 - 07:04 #3
http://www.tridiavnc.com/list-mailist/1998-06/0257.html

Her er der tale om VNC, som crasher systemet - og \'den anden\' mener at det har noget med netkortet afgøre...
Avatar billede -kingo- Nybegynder
28. september 2001 - 09:30 #4
Thx! Jeg har opdateret driveren til mit netkort, så nu for vi se om det hjælper. Men jeg er stadig åben for forslag, hvis der nogen der kender til problemet ;o)
Avatar billede goulduck Nybegynder
29. september 2001 - 22:32 #5
Skulle man lægge et svar? :)
Avatar billede -kingo- Nybegynder
29. september 2001 - 23:55 #6
Ikke nødvendigvis, men det var pænt af dig. Jeg tror jeg lader spørgsmålet kører lidt endnu. Man ved jo aldrig ;)
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. september 2001 - 10:20 #7
Well, hvis det løste at opdatere driveren til dit netkort - så er det vel løsningen?
Avatar billede -kingo- Nybegynder
30. september 2001 - 10:50 #8
Det gjorde det faktisk ikke. Men nu prøver jeg, at stoppe min webserver (IIS) for, at se om det kan have noget med den at gøre. Og jeg skal nok poste et svar hvis jeg selv finder en løsning :)
Avatar billede -kingo- Nybegynder
01. oktober 2001 - 21:42 #9
Jeg tror efterhånden jeg selv har fundet en løsning på mit problem. Windows 2000 Pro, IIS 5 og Norton AntiVirus 2002 er bare en dårlig kombination sammen.

Jeg har haft stoppet IIS i et par dage nu. Alt kører som det skal. Jeg startede så IIS igen, og der gik ikke mere end 25-30 min. inden jeg fik blå skærm.

Ikke optimalt at de ikke kan køre sammen. Er der andre der har fundet en anden løsning er de meget velkomne til at poste den, eller maile mig :o)