Avatar billede .sieker Nybegynder
24. september 2001 - 18:16 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

php webhotel

Er der nogen der kender til et MEGET billigt php webhotel - men MySQL - hvor man har en 20-> mb plads og til en 30-40 kr. incl. moms om måneden ???
Og selv. uden at det koster 400 kr i oprettelse :)
Mvh,
.sieker
Avatar billede blood Nybegynder
24. september 2001 - 18:20 #1
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. september 2001 - 18:20 #2
www.webhoteller.net <-- Søg :o)
(Der er en kategori på E. der hedder \"Webhotel\")
Avatar billede rune_c Nybegynder
24. september 2001 - 18:20 #3
Avatar billede .sieker Nybegynder
24. september 2001 - 18:22 #4
Ved www.web-sale - skal man give 79 kr. uden moms for et med php og MySQL og ved Azero skal man give 69 kr uden moms - det var ikke lige de priser jeg \"håbede\" på :)
Avatar billede rune_c Nybegynder
24. september 2001 - 18:23 #5
68,- excl moms - 150 mb - ubegrænset trafik, pop3 konti. og gratis oprettelse. Serverne er meget stabile 99,9 % oppe.
Avatar billede tommyf Nybegynder
24. september 2001 - 18:28 #6
Der er webhoteller ned til 40kroner i måneden på det link jeg gav dig.
Ellers kan de fåes gratis her: www.internetplads.dk - men så er oppetiden også derefter.
Avatar billede .sieker Nybegynder
24. september 2001 - 18:35 #7
Ja jeg har været inde på det link jeg fik at dig Tommyf> og det ser ret godt ud faktisk - men jeg lader lige dette spørgsmål løbe lidt længere for at se om der skulle komme noget Stort og billigt frem fra busken :)
.sieker
Avatar billede blood Nybegynder
24. september 2001 - 19:36 #8
tommyf >> Skal du reklamere for dine rgne sider???? *lol*
Avatar billede dweb Nybegynder
24. september 2001 - 19:43 #9
.sieker >> Har du nogen erfaring med server op sætning ?? eks. sambar webserver.
Hvis du har så vil jeg godt ligge server til på min adsl forbindelse. Jeg er ved at starte en gratis hosting service, hvor der kun må ligge seriøse brugere på. Min server består af en 433 med 256 ram 10GB disk og winnt 4.0 med sambar server pro. Jeg mangler bare nogen til at hjælpe mig lidt med at administrere den.

VH Jesper
Avatar billede blood Nybegynder
24. september 2001 - 19:47 #10
dweb >> Hvis du er vilig til at skifte til linux kan der da komme hjælp her fra.. :o)
Avatar billede .sieker Nybegynder
24. september 2001 - 22:11 #11
Samba webserver til windows - der må jeg nok sige - nej - det aner jeg ikke bare det mindste om - desværre
Avatar billede repsac Nybegynder
24. september 2001 - 22:15 #12
Nu I var inde på de gratis løsninger så vil jeg da lige tilføje følgende to:
www.whitehat.dk - dansk, ubegrænset plads (max.-filstørrelse på ca. 150kb), MySQL, PHPMyAdmin mv.
www.f2s.com - engelsk, 20mb, MySQL mv, PHPMyAdmin, mv.
Avatar billede dweb Nybegynder
24. september 2001 - 23:01 #13
Blood er du i stand til at sætte en linux server op ??
Så sætter jeg bare to servere på. Jeg har en gammel HP Netserver E40 som jeg havde i tankerne at ligge linux på.
Når jeg siger seriøse brugere, mener jeg nogen der har noget at bruge det til. Og jeg vil maks have 200 brugere.

VH Jesper
Avatar billede dweb Nybegynder
24. september 2001 - 23:04 #14
.sieker >> Der er heller ikke nogen det lige skulle være sambar server, men om du generalt har erfaring med webservere??
Så kunne vi jo nok finde ud af det sammen´.
Der er en god manual med til sambar.
Og så kan den stort set alt.

VH Jesper
Avatar billede dweb Nybegynder
24. september 2001 - 23:20 #15
Jeg har oprettet et spørgsmål ang. mit webhotel.
http://www.eksperten.dk/spm/113309

VH Jesper