Avatar billede mystiq Nybegynder
23. september 2001 - 11:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Søger SERIØSE programmøre

Hey
Jeg søger efter phpprogrammøre som vil være med på en stor ny chat.. Chatten bliver programmeret i JAVA, så det er brugersystemet der skal laves i PHP.. Opret bruger, login osv

Jeg ønsker ikke svar fra folk som kun har en side med en chat for netcoders erfaring med php...

Ellers er der ikke de store krav, bortset fra du skal kunne arbejde med php og mysql!

Til chatten er der indkøbt et styks Sever, på en 155 mbit linie :)
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. september 2001 - 11:16 #1
Seriøse Progammører der også bliver betalt mere end en del af eventuelle indtægter ?
Avatar billede nomiz Nybegynder
23. september 2001 - 11:17 #2
Hvad er lønnen? - Og hvor seriøs kan en opgave være, når bagmanden tilsyneladende ikke engang kan stave?
Avatar billede well_r Nybegynder
23. september 2001 - 11:19 #3
hmm.. har lavet chatten på Chattown.dk

kan være at jeg kan hjælpe lidt med login osv?
Avatar billede xzxzx Nybegynder
23. september 2001 - 11:34 #4
Avatar billede mystiq Nybegynder
23. september 2001 - 11:36 #5
xzxzxz > Ja der var ikke andet end en som ikke engang kan lave sessions og en som tilbyder mig og stjåle fra en anden chat for at få en kopi af min ?? Er det så mærkeligt at jeg lukkede det?
Avatar billede mystiq Nybegynder
23. september 2001 - 11:38 #6
Ups det gik hvis lidt for hurtigt :
Til chatten er der indkøbt et styks Sever, på en 155 mbit linie :)
Til chatten er der indkøbt en server på en 155 mbit linie
Var det jeg mente :)
Avatar billede mystiq Nybegynder
23. september 2001 - 11:40 #7
Der vil ikke være nogen løn i form af penge..
Mulighederne som tak ville være, hosting af din side på chat serveren, reklame  i chatten osv.

Grunden til at der ikke bliver udbetalt løn i form af penge, er at serveren allerede koster mig mere end jeg lige havde regner med fra starten
Avatar billede limemedia Nybegynder
23. september 2001 - 11:51 #8
mystig >> det hedder forarbejde og analyse *s*
takker nej til tilbuddet...
Avatar billede mystiq Nybegynder
23. september 2001 - 11:52 #9
Jeps det var også gjort...

Meen valgte og tage den på en hurtigere forbindelse for at brugerne kan få mest muligt hastighed :)
Avatar billede myplacedk Nybegynder
23. september 2001 - 14:43 #10
Chat kræver nu ikke så meget hastighed. Man kan være MANGE på en 2mbit.
Det er mere ram der er problemet.

Jeg synes i hvert fald en dedikeret 155 mbit linje er TOTALT overdrevet, til et chat-projekt der er så lille, at der ikke engang er penge til programmørerne.
Avatar billede mystiq Nybegynder
23. september 2001 - 17:55 #11
well fandt på et andet forum